citroentje : komt steed dichter bij . ik doe hem trouwens bij een echo centrum die de geslacht met 14 weken al kan. kost je wel iets maar alles beter dan wachten tot de 20 weken voor mij dan he
Foto volgt, nu net thuis en doodmoe van de lange dag! Nu eerst lekker dromen van mijn kleine meneer...
eind in zicht voor mij, morgen tussen de middag. mij benieuwen of mijn voorgevoel klopt. ik kijk er nu wel wat tegenop dat ik het morgen echt weet. stom maar heb zon voorgevoel wat het wordt en dat lijkt me ook heel leuk maar denk dus dat ik het daarom juist het ander geslacht krijg en even moet wennen aan dat idee. wat het allemaal wel niet met je doet he als alles er maar op en aan zit.
16 december!! Kan haast niet meer wachten!! Maar duurt nog ffies Ben zo ontzettend benieuwd wat het gaat worden.
hoi super echo gehad alles erop en eraan. had eigelijk eerst niet zon zin ik had een enorm voorgevoel op een meisje en had eigelijk ook wel een beetje voorkeur voor een meisje. ik dacht als ik zo te horen krijg dat het een jongetje is is mijn gedachten over een meisje poef weg. een jongetje had ik toch even moeten wennen maar mijn wens komt uit ik krijg een meisje nou heb ik een jongen meisje jongen meisje hoe mooi is dat op een enorme roze wolk hier alle test chineze concetie kalender pythagoras kalender rode kool test voorgevoel meisjes naam had ik al roze dingen geshopt vooraf klopte allemaal