WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we krijgen een MEISJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zal vanavond wel ff een pottyshot plaatsen
mijn gevoel was jongen.. (eigenlijk ook vanuit gegaan..) ondanks de nubtheorie echoscopiste/zp en skull theorie zp allemaal meisje zeiden toch zeer verrast vanmiddag
Wij morgen om 11u! Aaaah ben benieuwd hahaha Hoop mn dat het goed gaat met onze Babes, dat ze geen afwijkingen zien. Afgelopen woensdag vlk, hij bewoog zo druk dat ze met de doppler mijn hele buik overmoest, Babes zwom en trapte alle kanten op hahaha. Helaas voel ik nog maar heel zelden een klein kriebeltje. Mijn gevoel over het geslacht was in het begin meisje, na combitest zagen we een duidelijke jongens-nub, toen was mijn gevoel 50/50 en nu zou ik zeggen 60/40 voor een jongetje. Tot nu toe neutrale kleertjes gehad/gekocht, waaronder een superschattige Haai-badcape in turqoise van de Action. Zuslief werkt daar en kon hem niet laten liggen
en en en koali? mama tuttebel waar doe je de echo morgen? wij zijn gisteren naar baby in beeld geweest.. was een hele leuke vrouw.. 28 fotos gekregen+ roze sokjes en de echo zou maar 15 min duren maar we zijn wel een half uur binnen geweest.. ook nog ff 3d alles bekeken iig veel plezier alvast! lumiere jij ook heel veel plezier morgen
En dames?? Wishfullthinking,geloof helemaal dat je moet omschakelen als je een gevoel hebt ja haha! Nu kun je lekker shoppen!