willen jullie nog een keer in mijn topic kijken waarin ik mijn echo foto's had geplaatst? (titel begint met jochie of meisje...) 1 van de zp meiden heeft op een foto van mij aangewezen wat zij ziet en nu ben ik wel benieuwd hoe anderen dat zien
Nee geen terugkomgarantie omdat je eigenlijk bij 14 weken nog niks 100% zeker kan zeggen heb met 16+5 een echo en dan wel terugkomgarantie volgens mij. Want zij doen geslachtsbepaling vanaf 16+2. Dus dit was puur een extra'tje met de hoop op....
Zo wat een verassing!!!! Gisteren met 15wk 1dg de geslachtsbepaling gehad en het was 10.000% een jongen!!! Totaal niet verwacht en zo blij! En dat ze het al zo duidelijk kon zien...! En ook echt al wat betreft gezondheid al alles kunnen checken. Hart, bovenlip, openrug etc. Alles in orde!!
Balen mnon!! Maar indd miss wat vroeg nog ffies! Lonnie,.gefeliciteerd!! Leuk! Citroen, ik mag ook donderdag!! Moest.eigenlijk vrijdag, maar ze wilden de afspraak verzetten ivm privé omstandigheden! Nog 2 dagen!! Whoehiee
Gefeliciteerd Lonnie! Heel duidelijke foto! Ik ben even weg geweest van dit topic, duurde me te lang om er elke dag mee bezig te zijn Volgende week rond dit tijdstip weten we hopelijk eindelijk of we een jongen of meisje krijgen. En nu maar hopen dat niet weer het navelstreng tussen de benen zit.
Wat apart. Hier waar ik ben geweest had ik gewoon terugkomgarantie als de beeb niet wou meewerken. En ze was er hier echt 100% zeker van.
Hun doen geslachtsbepaling vanaf 16+2 dus nee voor die tijd geen terugkomgarantie. Dit was ook niet de geslachtsbepaling maar gewoon een pretecho met een beetje hoop van mijn kant, maar uk is eigenwijs! En toch heeft het ook nog wel wat dat mysterieuze! Al kijk ik heel erg uit naar het geslacht. Heb een klein beetje voorkeur, maar beide is welkom hoor!
Wij mogen donderdag Is niet echt een geslachtsbepaling maar een extra echo bij de gynaecoloog. Heb wel een super gynaecoloog dus daar wil ze zeker wel naar kijken Echo met 13 weken wou en kon ze er nog geen uitspraak over doen. Ben zoooo benieuwd Gevoel.zegt meisje maar ik heb de 13 weken echo mogen filmen met de telefoon en als je goed kijkt (tenminste denk ik) zie je een piemeltje...spannend!
Jaaa als dat kon haha (kan ook maar zie verhaal hieronder...conclusie; luie birds ) Mijn stomme telefoon doet weer eens vaag en kan mn galerij niet meer openen Kaartje is niet vol maar die zegt van wel. Heb ik al eens gehad en toen moest ik al mn fotos eraf halen ( op pc zetten). Dus dat moet ik nu weer doen en heb dat nog niet gedaan/geen zin in gehad
Luie Birds Als het niet al donderdag was geweest had ik het even voor je gedaan! Ik ben namelijk ook benieuwd...
En wij krijgen een jongen Nu nog stil hiuden tegen iedereen want mn vriend wil dat we t niet vertellen Beetje slechte communicatie want dat wist ik niet. Ochjaa geheimpje is ook leuk! En iedereen gek maken ook haha