hebben jullie ook een voorgevoel gehad meiden? ik dacht vanaf het begin heel sterk een meisje... toen een keer gedroomd over een jongetje en daardoor was ik een beetje in de war geraakt. nu blijkt dat mijn gevoel al die tijd gelijk heeft gehad... toch best bijzonder dat je zoiets ''aanvoelt''...
Gefeliciteerd meiden! Ik moet nog 4 dagen wachten!! Aaarrrgg Zoontje gaat dit weekend logeren bij opa en oma, ik ga dit weekend de winkel van vriendlief inrichten en we gaan kerst inkopen doen. @voorgevoel: heel lang niet gehad. Terwijl ik bij m'n zoontje vanaf 6 weken al zei dat we een jongen zouden krijgen. Heel stom en totaal niet betrouwbaar, maar omdat ik nu vreselijk misselijk ben geweest denk ik een meisje. Nub was ook meisje, dus twijfelachtig voorgevoel voor een meid. We zullen t zien dinsdag!
Hier ons kleine vriendje? Hij wilde zich niet goed laten zien beentjes over elkaar en handje ervoor hihi
nou vorige week ben ik bij de gyn geweest en die wou helaas niet kijken wat ze zouden worden. door dat ik zelf nu zo nieuwsgierig was hebben we toch een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling en maandag mogen wij, spannend. ik kan niet wachten tot het maandag is. helaas mogen we ook pas om kwart voor 6 maar ja het is beter dan nog een week of 3 wachten hahaah
Nog 2 nachtjes!!! Aaahhhh ben zooooo benieuwd. Vriendinnen leven ook zo met me mee. Ik was vanmiddag in prenatal en voor zwager en schoonzusje moest ik neutraal shoppen. Zelf weten ze het wel, maar houden het geheim. Maar wat is neutraal shoppen saai alleen maar crème en wit. En van lang niet alles is een neutraal kleurtje beschikbaar. ik kan niet wachten tot ik los kan gaan met shoppen
Spannend Luna28!! Ik mag Zondag!! Ben zo benieuwd. Ik gok bij mezelf op een jongen....... Dames die nog wachten..... Succes en veel plezier.
nou wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad en wij krijgen het koningskoppel dus een jongen en een meisje