Wij hebben hem 18 december, met precies 18 weken. Duurt langggggggg! Maar dan hebben we wel de garantie: als we het neit zien, doen we het gratis nog een keer. Vandaar dat we liever wat langer wachten haha. 3 weken later hebben de we dan de 20 weken echo. Maar we wilden echt perse voor de kerst het geslacht weten
jaaa ik kan ook niet meer wachten! 9 december ... pfff wachten duurde nog nooit zo lang! morgen nog precies 3 weekjes...
Wij gaan morgen voor de geslachtsbepaling!!! We zijn zo nieuwsgierig!!! Ik denk al vanaf het begin dat het een jongen is, ben erg benieuwd of dit ook klopt. Morgen om 9.30 gaan we het horen en zien! Leuk!!
Haha! Wat kan je er naar uit kijken he?!?! Ik vind het vooral heel spannend, zo definitief en een mijlpaal. Wij gaan zaterdag, de 23e. De nub zegt een meisje en ik denk het zelf ook... Heb altijd een voorkeur gehad voor 2 zoons dus zal even wennen zijn 😉 spannend!!!!!
Wij hebben hem morgenavond! Ik ben enorm zenuwachtig omdat ik zo'n sterk voorgevoel heb dat ik mij hier onbewust enorm aan heb vastgeklemd. Het zou echt enorm omschakelen zijn als het een meisje blijkt te zijn. Ik denk al in een naam, in het blauw en in jongenskleding. Ik baal er verschrikkelijk van, want mijn man denkt dat ik zelfs teleurgesteld zou zijn als het een meisje blijkt te zijn en vind dat ik mij aanstel. Maar voor de tweede keer een dochter is ook meer dan welkom, maar het zou echt wennen zijn hoor! Ik baal echt van mezelf dat ik zo denk.
Het komt vast goed, het is gewoon even een omschakeling en voor mannen ligt dat gewoon anders. Ik heb 3x de geslachtsbepaling verplaatst naar dichterbij omdat mijn termijn steeds veranderde, vriend verklaarde me voor gek en vond het onzin. Minder blij zal je vast niet zijn gewoon even wennen
Mijn man vindt de hele geslachtsbepaling één grote onzin. Hij gaat wel mee hoor, maar meer omdat het moet Komt ook wel goed, maar bij de andere twee hield ik nog alle lijntjes open. Maar nu pin ik mij zo vast aan één bepaald geslacht. Ik baal er gewoon van.
Wij hebben ook de 25 ste de geslachtsbepaling! Ben al weken aan het aftellen, nog 7 dagen, pfff... Ben dan 21 weken, vind dat ik al heel veel geduld heb gehad! De meningen over mijn nub-echo waren verdeeld, iets meer meisje als jongen werd gezegd, mijn gevoel zegt meisje,maar heel zeker ben ik er niet van!
het was zo leuk!!! We krijgen een zoon!! Zo trots en blij, zweef al de hele dag op een blauwe wolk Ze hebben de hele echo als filmpje op USB gezet, en nog iets van 15 fotos gemaakt. Ik ben er echt zo blij mee!!! Voor degenen die wat foto's willen zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/479266-trots-op-onze-zoon.html
Zit jij trouwens niet bij het mei moeders clubje? Je bent zo te zien ook tussen 1-15 mei uitgerekend? Je bent welkom hoor!