Ja gelukkig wel! Maar wat ik al eerder had geschreven, ik had zo'n sterk gevoel dat het een jongen zou zijn dat ik de echoscopiste in eerste instantie niet geloofde. Ook omdat het kindje er niet goed voorlag, ik meerdere keren moest springen en ze toen met veel pijn en moeite het geslacht kon zien. Maar ze wist het zeker en dus moeten we toch echt omschakelen en even wennen. En vooral gaan zorgen voor een mooie naam We hebben zolang moeten zoeken bij onze eerste dochter. Urenlang rond gebracht op namensites, discussie met mijn man en zoveel twijfels. In de laatste week hadden we hem eindélijk gevonden. Een jongensnaam hadden we al, maar nu dus weer heel hard nadenken en goed zoeken, haha. Maar ze was ontzettend druk en bewegelijk. En zij kon zien dat ik toch een achterliggende placenta heb ipv een voorliggende. Wat vreemd is omdat de verloskundige dus paar weken terug nog dacht aan een voorliggende. Volgende keer maar eens aankaarten. Voor nu even wennen en lekker genieten.
Ze deed er ook niet echt moeite voor helaas Stom mens haha ....nog maar 7 nachtjes tot de volgende echo
Jeetje wat rot mamaChantal! Wat dit een pretecho of een gewone echo? Ik neem aan dat die vrouw bij mij er wel moeite voor gaat doen, want als ze het niet ziet mag ik gratis terug komen. Lopen ze toch inkomsten mis.. Maar fijn dat je in ieder geval over een paar dagen weer een echo hebt! Verder wel alles goed met de kleine?
@mamachantal Wat vervelend zeg! maar wel raar dat er geen moeite voor gedaan werd.. Was bij mij ook zo dat als ze het niet kon zien ik gratis nog eens terug mocht komen. heb hem zelf 15 nov gehad maar bij ons kon ze het vrij duidelijk en snel zien. maar mij eerst wel zenuwachtig maken door te vragen van wat denk je zelf.. ik uit te leggen van mijn gevoel zegt een jongen en ja hoor dat bleek
Jaaa jij morgen al floortje! Ben zo benieuwd of we allemaal gelijk hebben dat het een meisje wordt haha
Ik ben erger hoor... ben net 6 weken,tel als eerste af naar de eerste echo volgende week.. maar heb de datum waarop ik 16 weken ben al uitgezocht hoor... TE nieuwsgierig!!
Haha, erg he? Je leeft van echo naar echo.. tenminste dat heb ik wel heel erg. Een mooie beeb krijgen kost een heeeeleboel geduld! En gefeliciteerd trouwens
Dankje! En inderdaad,je leeft van echo tot echo! Maar in jouw onderschrift staat dat je vandaag geslachtsbepaling hebt?
Haha ik leef ook echt van echo naar echo, 5 dec geslachtsbepaling, 30 dec 20 weken echo, en dan willen we feb/maart nog een 3d echo, en dan de liggingsecho haha wat een pret
Jij bent oplettend! Was het maar het zo Zou de datum wel even veranderen want het is echt pas maandag haha