Aftellen geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tweekids, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aliyah

Aliyah Lid

6 okt 2013
    74
    0
    0
    Nagelstyliste
    België limburg
    Wij krijgen er een jongetje bij! Beetje teleurgesteld wel,omdat ik al een zoontje heb, is niet mooi dat ik het zeg,maarja ga er niet om liegen! Maar weet ook dat 2 jongens leuk zijn....alles was zeer goed met ons kindje,en dat alleen al,daar ben ik heel dankbaar voor! ;)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Toch fijn dat alles goed is! Het zal gewoon even wennen zijn snap ik wel :)

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Geeft niks, dat is je gevoel en wat Fleursylvano ook zegt, misschien gewoon even wennen. Fijn dat alles goed is met de kleine man!

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou mijn voorspelling en die van de pendel van Shart86 zijn uitgekomen: we krijgen een 3e zoon!

Ik begrijp je wel hoor Aliyah! Ookal voel ik het zelf niet als een teleurstelling, want ik had al een heel sterk voorgevoel, zou ik het toch echt wel gaaf hebben gevonden als we toch een dochter zouden krijgen.

Maar ik ben blij, want alles zag er goed uit en de ontwikkeling ligt prima op schema! Vanavond mijn oudste vertellen, want die was er niet bij. Gelukkig heb ik een dvd'tje laten maken dus dan kan hij het zelf zien :D.

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    En en en? Al wijzer? :)

6. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jaa wij krijgen een meisje!! Zo ontzettend leuk :D

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Woehoee je weet het eindelijk :D gaaf!

Hier: ben de hele dag zenuwachtig, ik slaap niet dan voel ik de baby weer iets lig ik helemaal gespannen in bed. Ben blij als het donderdag is haha. Wil niet weten hoe het volgende week is als het geslacht donderdag niet duidelijk is haha/

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jaaa echt heel gaaf! Kan het nog steeds niet geloven.. zo gek, maar zoooooo mooi! :D Ik blijf meelezen, ben benieuwd naar jou echo meid! :D

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Gezellig! Ja kan je lekker roze shoppen!

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nog 2 dagen fleursylvano :D spannend!! Hoop dat ze t kunnen zien. Bij mij vorige keer wel, met veel moeite want beebje bleef niet bepaald stil liggen ;) leek een meisje te zijn, maja ik ben nog niet overtuigd. Ik heb ook een voorgevoel voor een meisje. Heb je een voorgevoel?

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    O men hou op maak mezelf helemaal gek ik kom niet eens aan in Utrecht van de zenuwen haha
    Die mag ik niet hebben van mezelf haha. Kan het alleen maar meevallen. Ik hoop stiekem een meisje maar dat komt omdat ik al een jochie heb, als het maar gezond is :)

12. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Onze kindjes schelen niet eens zo veel zie ik nu, mijn mannetje is van 10 juni. Een meisje zou heel leuk zijn, maar een jongetje vind ik net zo leuk. En makkelijk met kleertjes, zelfde seizoen dus alles schuift door, handig!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja dat sowieso en Sylvano doen we naar het grote bed dus we schuiven letterlijk alles door :)
    Wat leuk en straks dus ook ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil. Ik hoop alleen niet weer op mijn verjaardag te bevallen (29 mei) dat vond ik wel zo vreselijk hihi.

14. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Oh Sylvano is op je verjaardag geboren? Wat een bijzonder cadeautje! Weten jullie al hoe je het gaat doen met kraamvisite en de verjaardagen van Sylvano en die van jou? Mijn zoontje is dan 10 juni jarig en de vorige keer werd ik eigenlijk helemaal gek van de kraamvisite :) Ik zit te denken om een kraamfeest/2e verjaardag van zoontje te combineren. Hij wordt 2, dus echt snappen doet hij het nog niet. En dan hebben we gelijk de grote meute gehad.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi jij dus dezelfde gedachte, ik werd ook gek van de kraamvisite dus zijn sowieso van plan een kraamfeest te geven. Maar dat van die verjaardagen combineren is ook nog wel wat. We hadden eigenlijk als plan onze verjaardagen begin mei te vieren dan ben ik wel hoogzwanger maar hebben we wel een beetje aandacht ook voor Sylvano en niet voor de pasgeboren baby. En dan het kraamfeest 4/5 weken na de bevalling, en echt mensen die dichtbij ons staan wel eerder..

16. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Succes vandaag Fleur!! Hoop dat ze wat kunnen zien!!

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nog een paar uurtjes :D:D Ben zo benieuwd!! Ik ben benieuwd of we elkaar nog tegenkomen. Zou wel leuk zijn!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    succes vandaag dames, ik hoop dat ze al iets kunnen zien :)

ik ga lekker rustig door met aftellen :p
    nog 10 dagen wachten

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    En FleurSylvano?

20. kimberly1989