Tuurlijk parel zeer te begrijpen! En er komen nog veel testen en onderzoeken om te zeggen je mag vaginaal wel of niet bevallen enz. Dat uitstrijkje vb. , goede ligging kindje met hoofd hopelijk naar onder... Allemaal zo spannend!
Haha ja spannend is het sowieso. Ja de regels in België en hier in Nederland zijn weer net wat anders kwam ik al achter. Krijg nu een groei echo. Is deze goed dan laten ze ht zo. Is het kindje te groot dan gaan ze kijken wat er precies is. Hier word je niet zo maar ingeleid en ten alle tijden word eerst geprobeerd om gewoon te bevallen vaginaal of er moet al vast staan dat dit niet lukt. Maar mijn szus heeft eerst geprobeerd met stuit zelf te bevallen voor ze op ks over gingen.
Vind in heel knap Parel! Ik zou dit niet erg vinden om te proberen stuitbevalling maar er is hier altijd wel wat geweest met harttoonprobemen van 210 zakkend naar 95 enz.tijdens de bevalling. We zien wel wat komt en we hopen op het beste voor iedereen! Ik mag pas 8/11 terug op controle lijkt ver weg maar we zijn snel november
Gezellig Parel jij ook echo 4 nov...spannend! Misschien zijn de kindjes even zwaar...dat zou alleen niet best zijn Ik hoop dat jou kindje niet te zwaar is geworden en dat ik wat van jou beeb heb gekregen haha
Meiden spannend met jullie echo's! Heel veel succes de 4e. Hier niet heel veel spanning hierover. Kindje ligt al mooi met het bolletje naar beneden. En volgens mij en de vk denkt daar hetzelfde over ligt de kleine al een week of5 zo en zal dit hoogstwaarschijnlijk niet meer veranderen. Alleen nog groeien
Het 1e babywasje zal een feit worden vanavond wel met de nodige verberg manoeuvres voor de kids Pruts, dat is al een zorg minder e als de baby op de manier ligt zoals hij of zij eruit moet komen Parel en merel jullie zitten toch ook niet toevallig in idem zh voor de echo
Liefoe...nee ik zit bij de vk niet in het ziekenhuis Is een babywasje niet wat vroeg..ik wil dit pas rond 38 weken doen... Prutske..gelukkig maar,,onze kleine ligt vanaf het begin vd zwangerschap met hoofdje beneden
Oke ik om half 2 pas :O Mij ia geadviseerd rond de 36 weken te wassen door de kraamhulp ivm eventueel 2 weken te vroeg komen dan ben je te laat met 38 weken. Ik ga met 34 weken wassen ivm eventueel 4 weken te vroeg
Misschien ga ik dan wassen met 37 weken Heb wel vandaag 2 modelkaarten besteld, die komen in de loop van volgende week..moet nog een gedichtje bedenken en de opmaak maar dan moeten we eerst even kiezen tussen de 2 leuke lieve kaartjes
Merel, oh dat is leuk. Ik moet de hele tekst nog. Mijn kaartje word dus ontwerp/getekend door mijn vader. Hadden een idee maar dat lukte niet. Dus nu heb ik een nieuw idee wat hij uit gaat werken. Hij heeft mijn en mijn zusjes kaartje dus ook gedaan dus komt wel goed.
Hoi , Weet je alles ligt veilig weg de commodelades en dan ben ik daarvan af. Ik ben geen mens die graag de was ,strijk doet en met nog 5 man in huis die ik moet organiseren... Het laatste wat ik wel was is alles van het wiegje ,bedje ,de MC en de kinderwagen De manden strijk staan klaar ,heb gisteren zitten kuisen en het ging gewoon niet ik had veel te veel harde buiken ,last om goed te ademen ,heb een potje zitten janken dat niet kunnen doen me soms wel de keel uit komt. Ben ook verhoogd met de insuline naar 8E omdat hij s'morgens weer te hoog stond. De kaartjes zijn hier klaar was ook een heel werkje dat wel DL is voor het eerst logeren van gisteren op vandaag ,ze komt over een uurtje thuis. Liefs x
Vandaag wat minder Parel...erg veel hard (pijnlijke)buiken die ik soms echt moet wegpuffen kan dan ook niet meer staan, pijn straalt uit naar liezen, benen, billen en kuiten. Het voelt alsof er een grote druk op mn onderste staat (alsof je ontlasting hebt) en dat idee heb ik dus continu....what to do?! pfff
En meiden iedereen lekker aan het zwangeren haha?! Ik vandaag bij vk..klachten van mij zijn volkomen normaal..het zijn indalingsweeen/voorweeen en ze horen bij dit termijn gelukkig(of niet) en jaja ik ben vandaag 37 weken zwanger...dus mijn baby mag gewoon hallo zeggen vandaag (heeeeeel gek idee) kan er maar niet aan wennen dat ze zomaar ineens kan komen...erg spannend.. ze wordt nu geschat op 2915 gram dus bijna 6 pond..bij 40 weken zal ze dan ook gewoon op 7 pond zitten gelukkig! Verbouwing is volgende week echt klaar..net de leesproef ontvangen van geboortekaartje(kon bijna huilen pff) en wil een deze dagen de babywas gaan doen... Hoe is het met de rest??
Goede morgen allemaal, Hier alles goed, idd ook last van voorweeen deze keer. Maar dat is alleen maar goed toch. En het voelt niet zo lekker maar ja. Alles is hier zover klaar. Nog 1 strijk en de kinderwagen terug ombouwen.