Morgen ben ik precies 30 weken zwanger. Ik had altijd in mijn hoofd dat 30 weken echt een mijlpaal zou zijn en dat het vanaf nu supersnel gaat. Maar 10 weken wachten op mijn baby duurt nog zooooooo lang! Ik moet nog 4 weken werken en hoewel dat normaalgesproken voorbij vliegt, lijkt dat nu nog zooooo lang! Daarna nog 6 weken verlof door zien te komen en dan is het einde pas echt in zicht..... 's Nachts slaap ik slecht omdat ik alleen maar met mijn hoofd bij de baby ben. Ben altijd al een ongeduldig typje geweest, maar nu is het echt erg! IK WIL MAMA ZIJN!
Dat gevoel herken ik . T klinkt cliché maar geniet nog maar even..De tijd/zwangerschap vond ik voorbij vliegen, ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik 37 weken thuisgezeten heb!
Ik wou dat ik al 30 weken zwanger was! Maar opzich vind ik dat de tijd wel snel voorbij gaat hoor.. Ik hoef NOG MAAR 17 weken Liefs kiss
Ik kan me zo goed voorstellen dat je 't zat bent Migga! Toch gefeliciteerd met je (jawel, 't is er echt een) mijlpaal! Die laatste loodjes zijn pfff.. hoe zal ik 't zeggen. Met de dag zwaarder! Zeker als je er al eentje hebt lopen en last van bekken hebt.. Maar goed, je zult het toch uit moeten zitten.. sorry... Ik hoop dat de tijd vliegt voor je!
Ik kan mij er iets bij voorstellen. Wil je niet gek maken maar ik ben nu sinds 2 mei mame en het is ook suuuuuuper! Wat al eerder gezegd is, ik weet daar is nu niets bij voor te stellen, geniet ervan want het gaat zo snel. Zwanger zijn op zich is al zo een ervaring. Succes met de laatste 10 weken.
Ik ben ook zo'n ongeduldig type! Ik zit nu een week thuis en het lijkt wel eeuwen! Nog ruim 4 weken voor mij.... "Rustig" afwachten is het enige wat we kunnen doen he! Gr
gefeliciteerd hoor met je 30 weken. Ik moet vanaf nu opeens ook thuis zitten, ik zag ernaar uit om 4 weken van te voren te stoppen, maar dat lukt niet meer. nu zit ik opeens met 31 weken al thuis... ik ga me écht stierlijk vervelen! wat zal de tijd traag voorbij gaan!
Aftellen? Daar heb ik helemaal geen last van :^o Maar ik plan wel alle dagen vol. Al is het maar met kleine dingetjes en zo gaat de tijd best snel moet ik zeggen. Tot week 39 heb ik twee avonden per week al volstaan met leuke activiteiten met vriendinnen. Met mijn mannetje al wat avondjes met films gepland die we toch echt nog even in de bios moeten zien. Trap schuren en verven, vakantiefoto's eindelijk is inplakken met verhaal etc. ernaast. Echt soms denk ik wel ik heb te weinig tijd voordat de kleine komt En bovenal genieten van het uitslapen, bankhangen, uren bellen met vriendinnen...staks gaat dat misschien niet meer zo makkelijk!
Hebzelf ook het idee dat ik het drukker heb dan buiten mijn verlof. Probeer me tot één activiteit op de dag te beperken, want de zwaartekracht begint nu echt vat te krijgen op mijn laatste loodjes.
Aftellen dat ken ik, vandaag weer mijn watskebeurt op hyves veranderd naar : nog 9 weekjes , 5 daagjes van me bolle buik genieten. Aan de ene kant is het zo kort en aan de andere kant zoooooooooooooo lang.. en in dagen rekenen: nog 67 dagen! is ook weer zo dubbel.... kort en tergelijkertijd zo ver weg....
ja ja ja precies! Jullie voelen je dus net zo als ik! Ik weet wel dat ik met 30 weken al echt wel richting eindstreep ga, maar voor mijn gevoel duurt het dus nog eeeeeuwen! Ik ben gewoon ZO nieuwsgierig wie daar in mijn buik ligt te trappelen! Nog een kleine 4 weekjes werken en dan verlof.... ben er van overtuigd dat de tijd vliegt zodra mijn verlof in gaat. Heb thuis nog genoeg te doen en voor mijn gevoel gaan vrije dagen ook altijd veel sneller dan werkdagen. Nou meiden, allemaal nog even doorzetten! Sommige van jullie zijn er inmiddels echt bijna! Hebben jullie ook zoiets van: laat die bevalling maar komen? In het begin werd ik helemaal bang als ik aan de bevalling dacht, maar nu kijk ik er gewoon naar uit! Zucht........
@ Migga Ik heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat ik niet de 40 wkn ga halen denk dat mijn meisje nog 7 weekjes in mij blijft en er dan echt uit wil! (althans dat hoop ik, als ze dan echt eerder komt niet te vroeg) Maar idd ik ben niet meer zo bang voor bevallen als eerst, ben nu zo nuchter dat ik denk: ze is erin gekomen en ze zal er toch echt ook uit moeten! dan kan ik net zo goed meewerken hahahaha
Ik ben ook 30 weken en het zwanger zijn helemaal zat. Tijdens de zwangerschap is mijn humeur dan ook niet optimaal.. 10 weken of max 12 duurt nog zooooo lang!
Geertje, jij bent tenminste nog 30 weken en 1 DAG. Ik ben pas 30 weken en NUL DAGEN..... Op elk dagje kan ik jaloers zijn momenteel! Heb trouwens mijn werk inmiddels al overgedragen aan 2 vervangers, dus zelf zit ik nu een beetje voor me uit te staren op mijn werk. Blèèh dat hou ik echt niet nog 3 weken en 4 dagen vol hoor! Dus dan pak ik mijn agenda er maar weer bij en dan ga ik zitten rekenen hoeveel die 3 weken en 4 dagen omgerekend in uren/minuten/seconden zijn.....
In het begin ging het wel langzaam, maar nu vind ik het echt snel gaan! Ik heb nog maar 4 weken en 4 dagen te gaan! Eigenlijk ging het snel toen de klossen onder het bed gingen. Maar ik kijk er wel naar uit hoor. Ben zo benieuwd naar mijn baby in mijn buik Dus nog even volhouden dames. Voordat jullie het weten is het bijna zover Gr, Danielle
Ik wil niemand ontmoedigen, maar ik ben pas bevallen met 41 weken en 3 dagen.... Dus dat kan ook nog! Aaah, flauw he van mij, succes met de laatste weken! Groetjes, Anakin.
hihi, ik moet nog maar één dag tot de uitgerekende datum. Heb steeds geen last van ongeduld gehad, maar nu begint het ineens verschrikkelijk te kriebelen.....wil ook ons babytje wel eens gaan zien en van mijn vrachtje af! Ik heb gewerkt tot 36 weken en was daarna echt aan mijn verlof toe. Nu verveel ik me ook nog steeds niet, maar hoop toch echt dat de baby niet te lang meer op zich laat wachten. Aan alle ongeduldigen: veel succes! en geniet nog even van je zwangerschap!
We zijn er bijna! We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal! Denk ik ga ons ff oppeppen! helpt het al? Liefs, Marlene