Aftellen is begonnen, maar het duurt nog zo lang!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Migga, Jun 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sema

Sema Lid

Jun 24, 2007
    46
    0
    0
    Dat wachten kan ik ook niet... het liefst heb ik mijn baby nu in mijn armen.
    Dan kan ik eindeljik mijn lieve dochterjte in haar snoezige kleertjes passen en kan ze spelen met een berging speelgoed die ik voor haar heb gekocht :)

Ook ben ik soms bang dat ik plotseling ergens ga bevallen... Zo durf ik de laatste tijd niet meer naar de bioscoop of ergens een dagje logeren.
    (mijn nicht is met 7.5 maand bevallen vandaar, dat heeft me laten inzien dat het ook vroeg kan.)

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hi Migga

Ik ken dat gevoel ben nu 30 weken en 1dag

Ik heb het gevoel dat ik tijd tekort komt maar aan de andere kant. Kan ik niet wachten. Ik zou graag willen beginnen aan verlof en dan alles lekker relax voorbereiden.

XXX

3. Migga

Migga Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,005
    4
    38
    hey MissX (van de september mama's!). Ja erg he? Ik denk echt aan niets anders meer dan aan bevallen! Ik zie als een berg tegen die laatste 3,5 weken werken op! En het stomme is; als ik me er niet constant zo mee bezig hou, dan gaat de tijd veel sneller!
    In het begin heb ik nog overwogen om tot 5 a 4 weken voor de bevalling door te blijven werken. Nou, daar heb ik nu echt geen zin meer in! Ik wil lekker nestelen! Huisje poetsen, kleertjes wassen, naar de markt..... :D

4. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier nog eentje die het geduld niet meer heeft. Ik wil ons wondertje nu echt wel in m'n armen houden. Ik wil hem kunnen bewonderen en ik ben zo benieuwd of hij op z'n zusje zal lijken.
    Pffff, vind die laatste maand er echt te veel aan.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Tot nu toe valt het nog wel mee bij mij.
    Maar met mijn eerdere zwangerschappen had ik dat wel. Misschien begint t nu gewoon later. Ik ben extreem moe en moet overdag slapen, dan schiet een dag wel snel op.
    Wat ik me herinner van eerdere zwangerschappen is de gedachte die ik elke avond had als ik naar bed ging: "misschien begint het vannacht", en als ik dan s'morgens wakker werd: "verdorie, weer niks". Daar werd ik wel gestoord van.

6. jane1984

jane1984 Actief lid

Jul 27, 2006
    115
    0
    0
    hoi hoi

hier ook een ongeduldig typje :rolleyes:

heb nu al 2 weken last van voorweeen en elke avond als ik naar bed ga denk ik inderdaad misschien gaat het vannacht wel beginnen.

ik slaap slecht alles doet zeer wil mn lichaam terug :(

en ik wil heel graag mn kindje zien en vasthouden hoe zou hij of zij eruit zien enz enz enz.

en dan te denken dat je ook nog eens 2 weken overtijd kan gaan. :confused:

nee ik hoop toch rond deze week een lief klein kindje vast te mogen houden.

groetjes jane

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    als je dadelijk thuis zit gaat de tijd wel sneller hoor!

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    heey dames!

Zo zijn we ineens weer anderhalve week verder!
    Ik heb besloten dat ik de dagen ga aftellen ipv de weken (geeft me beter gevoel)

dus.... nog 56 dagen! :)

9. Niet meer actief

haha herkenbaar!

Precies 31 weken vandaag en vind het vreselijk misschien ook omdat ik overal zo'n pijn heb (bekken) en nu ook de baby omhoog komt doet mijn maagstreek zo'n pijn (lijkt wel of er elk moment iemand doorheen kan scheuren) en maar paracetamols stillen (NIET TEVEEL NATUURLIJK!)

Ik ben blij dat ik nu kan aftellen op een bepaalde manier maar god ben ik een slechte mama als ik zeg dat ie met 37 weken wel mag komen? haha hij is geschat op zo'n 9 pond bij de geboorte (natuurlijk altijd afwachten he?) maar ik vind het toch wel wat!

Ik zie niet op tegen de bevalling, kijk er naar uit om moeder te mogen worden EINDELIJK.

Alles is geregeld en vind het nu leuk om de laatste dingetjes te regelen maar het gaat TE langzaam :D

10. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

Apr 24, 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Haha vond het bij me eerste 2 ook zoooo lang duren maar vind het nu keisnel gaan

Groetjes

Share This Page