Omg!! En dan moet ik morgen gaan praten over een eventuele inleiding slik! Heftig zeg! Nou wat ben je sterk geweest dan!! Super knap
Haha ja ik ben ook schuldig 😉. Maar sorry hoor sommige bevallingen dan denk ik je hebt een ruggenprik die blijft gewoon aan tijdens het persen en dan nog gil je als een varken dat word geslacht kom op zeg!
hahah ja inderdaad! In het buitenland is pijnstilling toch wel meer een gewoonte als in NL merk ik. PS ik ben ook ingeleid met mijn zoon zonder hoop gedoe Binnen 6 uur bevallen, dus het kan ook anders. Al geloof ik zeker dat een natuurlijke bevalling wel beter/gezonder is maar ja soms heb je geen keuze.
Ik meld me wel wat laat hier, maar voor mij is het aftellen zeker begonnen. Loop inmiddels overtijd. Bij mn zoontje ook pas met 42 bevallen. Ben gisteren gestript. Tot nu toe geen resultaat. Morgen nog een keertje en anders maandag naar het ziekenhuis voor controle en afspraak maken voor inleiden. Kleine doet het prima, maar ik ben er lichamelijk klaar mee. Mn rug en bekken vinden het wel welletjes. Ben bij mn zoontje ook 3 keer gestript wat geen effect heeft gehad, dus verwacht er nu ook niks van. Ben blijkbaar gewoon een broedkip 😂 Een ruggenprik neemt niet altijd alle pijn weg. Sommige voelen helemaal niks meer, maar bij sommigen haalt het de scherpe randjes alleen wat weg. Ik hou ook niet van dat gegil, maar je hebt het niet altijd in de hand denk ik. Behalve dat ik op een opgewonden stier leek te puffen, heb ik gelukkig niet geschreeuwd of gegilt. Alleen dat mn man zn bek moest houden, omdat ik wilde persen wat nog niet mocht haha Voor iedereen hier, heel veel succes met de laatste loodjes!! En gefeliciteerd voor zij die inmiddels bevallen zijn!!
Het was inderdaad een zware bevalling en dat voor een eerste! Maar echt, wat een mannetje hebben we ervoor terug gekregen! Over het inleiden, mijn lichaam was er gewoon nog niet klaar voor. Hoeveel ml oxytocine er ook in ging, ik bleef maar hangen op 5 centimeter ontsluiting. En de ruggenprik was voor mij echt een uitkomst. Het nam echt alle pijn weg. Het enige wat ik nog voelde was het hoofdje van de baby wat je een beetje voelt drukken.
Ik ben bij de eerste ook ingeleid, heftige weeen die met pethedine goed op te vangen waren , binnen 3 uur en 3 x persen was de kleine meid er
Dit klinkt precies als mijn zus. Met 41.6 gelijk om 7 uur 's ochtends ingeleid, ook op 5 cm blijven steken. Uiteindelijk 's avonds ook met een keizersnede bevallen.
Pethedine heb ik pas gehad in het ziekehuis om te kunnne slapen en om pijn tot een bepaald niveau terug te kunnen brengen. Wat een dooddoener was dat. Ik had nog steeds pijn en heb er niet door geslapen dus dat is voor mij zoiezo een no go
update voor vandaag: verloskundige heeft contact gehad met het zhs. De arts assistent die ik gisteren gezien heb had zich totaal niet ingelezen en dacht dat ik voor een vervolg kwam van afgelopen zondag. nu eist mijn verloskundige dat er alsnog een groei echo gemaakt word. Alleen is er komende week geen enkele plaats hiervoor. Vanavond zou een arts weer contact hebben gehad met mijn verloskundige omdat zij sterk heeft aangegeven inleiden toch echt een verlossing voor mij zou zijn. En vandaag zou zij daar iets over horen. Helaas hebben ze natuurlijk niets laten weten en moet ze zelf terug bellen morgen om meer te weten. Mocht ik morgen niets horen gaat mijn afspraak maandag met de gyn door om inleiden te bespreken en wordt ik op de spoedpoli verwacht voor een groei echo. Het enige nadeel daaraan is dat er kans is dat ik lang moet wachten voordat de echo gemaakt wordt omdat de gyn dan spoeddienst heeft en de bevallende dames natuurlijk voorrang hebben. Ik ga er steeds meer tegenaan hikken om juist in dat zhs te moeten bevallen pfff
ach leonie! Wat vervelend en frustrerend hoe dit allemaal gelopen is zeg! Weet je al meer? Hoe gaat het met de andere dames?