Van harte gefeliciteerd! Pittig zeg, je lekker laten verwennen ! Hier is ook nog alles rustig, morgen naar het ziekenhuis voor controle en als het er dinsdag niet is wordt ik ingeleid! Vind het eigenlijk te laat, maar ja met de kerstdagen doen ze niet veel, en het liefst beval ik gewoon lekker thuis en op natuurlijke wijze! Dus ik hoop maar dat het spontaan begint! Maar het worden nu wel heleeeee lange dagen 😉!
Ja snap ik hoor! Maar volgens mij vk wordt je bloeddruk aan het eind ook wat hoger, alleen moet indd niet te hoog! Ons kindje loopt 2 weken voor op groei dus ben heel benieuwd hoe groot het is,, maar ook daar is de vk niet altijd helemaal mee eens, want ze kunnen er ook zo naast zitten! We zullen t zien
Jazeker, aan het eind mag je bloeddruk wat verhogen dat is acceptabel. Maar icm mijn klachten waren ze er niet happy mee uiteraard. Grappig er zijn zoveel meningen over die groei van kindjes. En inderdaad ze kunnen er naast zitten
Hallo allemaal! Leuk zo'n aftelgroepje😍 Ik doe ook gezellig mee. Ben 3 januari aanstaande uitgerekend. We krijgen een dochtertje en hebben al een zoontje van 2.5 jaar. Hij kwam met 37.5 week dus ik zit in spanning wanneer zijn Zusje komt. Zit inmiddels al op 38.2 weken. Het rommelt al 2 weken maar het zet niet door. Heb ook al 2 keer in het ziekenhuis gelegen omdat we dachten dat het zo ver was en dan zwakte het af. Hebben jullie ook zo'n druk beneden dat je Continu moet plassen overdag en savonds? Slapen zit er inmiddels niet meer in... SUCCES met de laatste loodjes en lees graag hoe het verder rommelt bij jullie... Lieve groet, Noor
Welkom! Wat spannend en dus 2x loos alarm, lijkt me ook wel rot om dat weer met dikke buik naar huis te gaan Hier ook een continue druk inderdaad bah! En inderdaad eindeloos vaak plassen, dat ga ik straks weer niet missen!
Dankjewel Het is even niet anders en hoe meer we ons er op focussen. Hoe langer het duurt... gefeliciteerd alle mama's die inmiddels zijn bevallen! Hoop dat de zwangere vrouwen vannacht een beetje kunnen slapen. Sweet dreams
Ja duurt zeker lang. Ik had zo sterk het idee voor de uitgerekende datum te bevallen. Dat gaat hem toch hoogstwaarschijnlijk niet meer worden. Of ik moet echt vaart gaan maken. Bij de eerste ben ik met 39+5 bevallen, dus dit is nieuw terrein voor mij. Voel me eigenlijk wel prima. Iets minder pijntjes dan van de week. En voorzichtig wat plannen voor de kerst aan het maken. Niemand hier die denkt dat het eraan zit te komen?
Af en toe heb ik wel het gevoel dat het niet heel lang meer duurt maar ja je weet het nooit @samhh het is nog geen kerst dus het zou nog prima kunnen gebeuren dit weekend Tja de kerst.... Dat is wel een dingetje hoor! Ik heb gewoon plannen gemaakt en ik zie het wel. Wel heb ik niets thuis gepland qua diner of zoiets. We gaan alleen maar naar onze ouders, ze wonen beiden op 10 min rijden dus ik kan snel weer thuis zijn Wat doen jullie met Kerst?
Het kan idd zomaar inene beginnen. We gaan het zien. In principe 1e kerstdag naar mijn mams en 2e naar de schoonouders. Allemaal onder voorbehoud. Misschien heb ik wel gewoon geen zin of puf. Ze wonen allemaal zo'n 35 minuten hier vandaan. Dus we zijn zo thuis mocht er wat gaan beginnen.
Wij gaan gewoon lekker thuis met het gezin gourmette.morgen uitgerekend.van ons 5 de wondertje. Ik ben zo nieuwsgierig. Maar de rest was te laat dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Er rommelt nog niks.
kerstavond is de bedoeling naar mijn schoonouders te gaan, als ik te veel pijn heb blijf ik lekker thuis... 1e kerstdag lekker gourmetten thuis en 2de kerstdag geen plannen. Mijn man is mijn moeder halen die hier 2 weken komt logeren. Vooral om bij onze peuter te zijn als ik ga bevallen. Maar is ook wel gezellig aangezien ik de laatste tijd geen autoritjes vanuit limburg naar brabant heb kunnen doen.
Hier ook nu voorzichtig aan t plannen voor kerst, 1e kerstdag s ochtends wel weer naar t ziekenhuis voor controle! En als alles goed is en ik zin heb met m'n schoonfamilie, ooms en tantes brunchen! En 2e kerstdag gaan we lekker samen gourmetten ! Toch niet zoveel zin meer om onder de mensen te zijn! en als het dinsdag nog niet is geboren moet ik om 10.00 in t ziekenhuis zijn en gaan ze me inleiden! Dus ben benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen, hoop heel erg op een spontanen bevaliling !
@raaf spannend!! Probeer het zo te zien dat je uiterlijk dinsdag je kindje mag omarmen! En natuurlijk duimen we allen dat het toch gewoon spontaan gebeurd. Ik heb geen plannen voor de kerst gemaakt vanwege een neef die op sterven ligt. Zijn totaal niet in de stemming. Hopen dat de geboorte van dochterlief het leed van de familie een beetje kan verzachten. Maar wat ik al zei, denk dat ze zich nog lekker warm houdt binnen. Elke ochtend denk ik weer niet?!!! De graadmeter is natuurlijk ook anders met der broer die was veel vroeger en zij denkt bekijk het met je kou! Sweet Dreams voor straks en hopelijk morgen weer goed nieuws dat 1 (of meer) van ons is bevallen!
Erg he!? En ik dacht nog wel, dat zal met een 2e wel minder zijn omdat je dan een beetje weet wat er komen gaat NOT @raaf Voor jou is echt het einde in zicht! Heb je het idee dat er wat staat te gebeuren?