Jippieee vandaag uitgerekend.... Voor iedereen die vandaag Sinterklaas viert, een hele fijne dag en pakjesdag... Ik wil mijn cadeautje ook (snik snik)
Hier ligt heT ook nog niet vast.maar is ons 5 de kindje dus hoeft ook niet.alleen bij entUeel gebroken vliezen moet ik gaan liggen ivm de navel streng die naar buitEn kan zakkken. Maar ook nog nooit spontaan gebroken. Geen een van mijn kindjes was ingedaald.hier nu 37 weken.en alle anderen was ik overtijd dus benbenieuwd wanneer deze komt
vandaag 36+1 net terug uit het ziekenhuis voor de laatste groei echo, kindje wordt nu geschat op 2500 gram. Dus mogen we wachten tot we de kleine kunnen verwelkomen ipv met 38 weken ingeleid te worden.
ja gelukkig wel , maar nu is het nog spannender..met 38 weken inleiden weet je wanneer de baby ongeveer gaat komen en kun je er rekening mee houden ivm ander kindje van 22mnd. Nu is het maar afwachten.
Ja de opvang van de oudste plannen is lastig. We hebben ook meerdere scenario's gemaakt, maar het blijft een beetje improviseren hoe we het uiteindelijk gaan regelen.
Wij hebben opa en oma achter de hand, alleen vind ik het lastig te moeten bellen als de bevalling snachts gaat beginnen.
Nog iemand wakker?! Uitgepraat vast niet saartje! Maar het is gewoon een rare/drukke tijd vind ik icm zwanger zijn. Vandaag ga ik nog even naar de kerstmarkt Stefanie nog niks? Leonie wat fijn!! Ik snap het gedoe van opvang met de oudste maar dit is toch wel 'gezonder' voor jou en je baby. Inleiden is ook niet alles Ik heb vanavond weer controle gehad en alles was prima. Ons meisje ligt ook vast in het bekken, maar ook een behoorlijk draaikontje haha. Krijgeb jullie ook last van andere lichamelijke klachten? Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik op een ei zit haha
oh we zijn er nog niet hahaha, gisteren bij verloskundige geweest. Deze vroeg of we nog naar de gyn moesten voor een gesprek hoe en wat mbt de bevalling. We hebben bij alle groeiecho's dus geen 1 x een gyn gesproken. Verloskundige een beetje verontwaardigd. Zij zou contact gisteren opgenomen maar nog niets gehoord. Nog steeds kleine kans dat we de kleine eerder kunnen zien omdat het kan zijn dat in de laatste weken van mijn zwangerschap de placenta geen voeding meer afgeeft.
Ja, we moeten het topic een beetje levend houden, haha! @saartje hoe ging het bij de verloskundige? @meisje012 haha, ja op een ei zitten, zoo herkenbaar! Het is wel een stuk zwaarder. Tot 36 weken had ik zoiets van, ik heb zo'n fijne zwangerschap gehad, bijna geen klachten, en toen begon het ineens toch wel zwaar te worden! @leonie211 Het zou dan wel fijn zijn als jullie de kleine wat eerder kunnen ontmoeten, als de placenta niet meer helemaal goed werkt. Maar daar hebben zij dus niet zo'n haast mee? Ik heb de hele zwangerschap bij mijn eigen verloskundige gelopen, tot m'n bloeddruk afgelopen maandag ineens 140/100 was. Daarna in het ziekenhuis 139/95. Toen bloeddrukverlagende medicatie meegekregen en woensdag terug, toen 135/95, dus dosis verhoogd en nu moet ik straks weer m'n bloeddruk laten opmeten in het ziekenhuis. Hij zal nu wel naar beneden zijn, lijkt mij, met al die pillen?! Maar vanaf afgelopen maandag heb ik dus een medische indicatie en mag ik niet meer thuis bevallen, wat wel het plan was, dus dat was even aanpassen!
Ik heb de hele zwangerschap bij mijn eigen verloskundige gelopen, tot m'n bloeddruk afgelopen maandag ineens 140/100 was. Daarna in het ziekenhuis 139/95. Toen bloeddrukverlagende medicatie meegekregen en woensdag terug, toen 135/95, dus dosis verhoogd en nu moet ik straks weer m'n bloeddruk laten opmeten in het ziekenhuis. Hij zal nu wel naar beneden zijn, lijkt mij, met al die pillen?! Maar vanaf afgelopen maandag heb ik dus een medische indicatie en mag ik niet meer thuis bevallen, wat wel het plan was, dus dat was even aanpassen![/QUOTE] Ow wat naar dat je nu niet meer thuis mag bevallen!
Jeuj er is weer leven in ons groepje!!!🎉🎉 Hier alles goed, wel neemt de pijn steeds meer toe en de overweging tot inleiden word steeds groter . Ik vind inleiden alleen zo eng dat de angst het nu nog wint van de pijn. Vanmorgen de verloskundige gemaakt of strippen misschien mogelijk is zodat het dan toch misschien uit zichzelf gebeurt. @ meisje012 dat gevoel van een ei dat herken ik wel. Ik vind het opstaan soms zo lastig nu. Ik heb ook vaak van die hele pijnlijke messteken van onderen herkennen jullie dat ? Fijne dag x
Ze waren in het zhs verbijsterd dat ik nog geen gyn gesproken had. Net heeft de verloskundige gebeld. As woensdag naar het zhs voor een ctg en echo + het gesprek met de gyn om te kijken wat het plan gaat zijn. Eerder bevallen of wachten tot de kleine zelf gaat melden.. dus nog erg spannend