Woww helaas herkenbaar maar echt verschrikkelijk hoe ze met je omgaan!! Ik snap het ook niet:x Ik zou morgen bij de vk je flink laten horen. Dit slaat nergens op!! Hoever ben je eigenlijk precies? @stefanie fijn!! Auwss die hechting, gelukkig is het wel een gebied wat snel geneest maar toch. Je hebt oplosbare hechtingen neem ik aan?
ik ben vandaag precies 37 weken. Het ziekenhuis in heerlen staat niet zo goed aangeschreven ook mede hoe ze met de patienten omgaan. Helaas geen keus meer om eventueel in sittard te bevallen. De ziekenhuizen zijn gefuseerd en alle bevallingen behalve de spoed moeten naar heerlen toe. Ik had met de verloskundige afgesproken haar terug te bellen hoe en wat. Denk dat ze bij een bevalling is probeer het dadelijk nogmaals. Zie ook net dat ik temazepam heb gekregen deze gaat over via de placenta. Zonder controle ? lijkt mij echt vreemd..
Oké. Balen dat je geen keuze meer hebt qua ziekenhuis! Nou dat lijkt mij ook vreemd, temazepam! Dat zou ik niet zo maar innemen. Ben benieuwd wat de vk zegt
heb haar net aan de telefoon gehad, temazepam echt pas innemen als ik echt niet kan slapen. morgen om half 11 naar haar toe om toch een plan van aanpak te maken en ze wil kijken of ze iets kan helpen.
Fijn dat je serieus genomen word nu. Je poot Stijf houden mogen als het echt niet langer te doen is vooor je . En een klacht maken over dat ziekehuis want dat is echt een slecht
oke fijn dat er naar je geluisterd is nu! Mocht je niet helemaal potdicht zitten kunnen ze je misschien een keer strippen? Kijken of dat wat helpt, maar die kans is misschien klein met 37 weken
Klachten tegen het ziekenhuis is met honderd per maand volgens mij. Heeft geen enkele nut. Hoop dat de verloskundige morgen iets kan doen..
Bedoel ook meer jou klacht neer leggen bij de verloskundige zodat hun meer voor jou gaan betekenen omdat je in het ziekehuis geen vertrouwen hebt .
Hee, wat vervelend zeg, ook dat je totaal niet serieus genomen wordt door het ziekenhuis. Ik denk dat ze het nog zo lang mogelijk willen rekken met je, dat je de baby nog even in je buik kan houden en dat ze daarom zo doen. Maar ik zou zelf geen pillen slikken als het niet nodig is of als je het kan voorkomen. Ik zit zelf nu aan die bloeddrukverlagende medicatie en ik vind het helemaal niks, 6 van die pillen op een dag met een kleintje in mijn buik, maar een hoge bloeddruk is ook slecht voor die kleine, dus ik heb geen keuze en heb me er maar bij neergelegd. Ik denk dat het wel zin heeft om te zeggen dat het niet aan de vermoeidheid ligt, dat ze je een slaappil meegeven en zeggen dat je het nog even uit moet zingen. Misschien helpt het ook wel als je man meegaat als stok achter de deur? Ik voel me altijd nogal snel overdonderd in het ziekenhuis van alle informatie en de dingen die ze zeggen en dan voelt wat zij zeggen vaak als wat 'het goede' is, maar als jij dat niet zo voelt, dan moet je wel voet bij stuk houden hoor! Snap je wat ik bedoel? Hier is het 12 uur 's nachts geweest en dat betekent dat.. IK VANDAAG UITGEREKEND BEN!
ik heb mijn klacht idd al bij de verloskundige neergelegd, ben benieuwd wat ze vanavond zeggen.. Mijn man gaat altijd mee naar het ziekenhuis, maar kijkt meer af wat ze te zeggen hebben. Ik ben altijd degene die meer vragen stelt , aangeeft ergens niet mee eens te zijn..dus helaas niet echt iets aan hem..
Hier is het 12 uur 's nachts geweest en dat betekent dat.. IK VANDAAG UITGEREKEND BEN! spannend!!! kayleighh
@saartje87 ja weer een mijlpaal! Yes! @leonie211 jammer dat je man hierin niet zo assertief is, want dan komt het inderdaad meer op jou terecht. Heb je vannacht een beetje geslapen?
@leonie211 jammer dat je man hierin niet zo assertief is, want dan komt het inderdaad meer op jou terecht. Heb je vannacht een beetje geslapen?[/QUOTE] nu elk uur wakker, ben nog steeds op...over een paar uurtjes naar de verloskundige dus moeten we nog even afwachten
verloskundige geeft aan toch nog tot woensdag te wachten wanneer we naar de gyn moeten. Ik heb in het verleden een erge depressie gehad en moet dit gaan gebruiken zodat de kleine mischien toch eerder mag komen.
Ontzettend down maar ja dat kan ik dan woensdag weer gebruiken. Ik snap natuurlijk wel dat ze de kleine zo lang mogelijk willen laten zitten omdat mijn vorige kindje te licht was bij de geboorte met 41 weken. Maar ik ga woensdag praten als brugman om te proberen eerder ingeleid te worden.