Hoe gaat het ladytwilight ?? Hier weer migraine en veel pijn in mijn heupen rug en van onderen... Man heeft me vandaag de hele dag rustig laten doen wel even fijn😊
Hey. Hier is de energie echt ver te zoeken. En heb telkens krampen in mijn benen. En vandaag weer telkens misselijk maar denk ook door de moeheid. Heb gister de groeiecho gehad en die was super. Dus met haar gaat het tenminste goed het gaf me wel even weer een boost. Ben blij als ik donderdag naar de vk mag en dan even in bespreking ga over al mijn "klachten" ik wil namelijk vragen of zr mij minstens kunnen strippen met 37 weken als het werkt mooi meegenomen en werkt het niet dan zit ik mijn tijd wel uit. Vorige keer heeft het strippen wel gewerkt alleen was ik toen al 39 weken.
Oh bah ook een rot dag weer 😔 Wat fijn van je meisje dat alles goed is met haar.. En dat heb ik ook gevraagd dat gaan ze bij mij ook doen elke week gwn puur om te kijken of het wil en zin heeft.. We moeten toch wat he.. Fijne avond ondanks alles en hoop voor je op een betere dag morgen
Ja idd. Je moet wat op een gegeven moment. Kan stikjaloers zijn op vrouwen die zo enorm genieten van hun zwangerschap en nergens last van hebben! Jij ook fijne avond knuf! Ik ga maar vast slapen.
Ja dat kan ik ook wel als je het dan hoort " zo er doorheen" lopen dan denk ik echt ooooh wil dat ook... Gisteren een redelijke goeie dag gehad en nu weer koppijn Vrijdag telefonisch consult met neuroloog ben benieuwd wat ze gaat zeggen eigenlijk... En maar weer verder hobbelen😬 En hoe gaat het met jou ladytwilight??
Ik lig ook weer plat. Terwijl ik het weekend redelijk door gekomen ben. Wat ik alleen niet begrijp is dat ik 3 dagen extreme buikpijn had met steken down under en de vk zegt dat dat indaling is en op de echo de vrouw zegt dat E nog niet ingedaald is maar wel goed ligt ervoor.
Oh dat is idd vreemd?! Ja heb ook die steken continu maar hier ook niet ingedaald... Hou het wel in de gaten hoor anders gwn bellen dat je het niet vertrouwd.. Echt k*t dat je weer plat ligt...bah Dikke knuffel
Het is dat ze super actief is waardoor ik mij geen zorgen maak. Maar vond het wel erg vreemd. En geeft toch ook een knauw richting mijn vk omdat die mij dan erg gemakkelijk afpoeierde met het is indalen.
Hi dames! Wat rot voor jullie zeg bah!! Ben ook aan het aftellen, maar voor jullie is het erger. Weet helaas ook wat migraine is, maar heb het gelukkig niet in de zwangerschap en niet meer zo extreem. Ik heb vanaf week 15 al zwangerschapssuiker en moet mezelf ook 5x prikken en 's avonds insuline spuiten. Ik ben het prikken echt zooo zat! Beurse vingers ... Eczeem op m'n handen. Kan blijven invetten maar het helpt echt niet. Af en toe flinke sommelingen in de waardes en kan me dan ook erg beroerd voelen. Voor de rest houd ik het nog aardig vol. Maar wat ik niet snap.... Inleiden bij 37 / 38 weken gevaarlijk? Hier wordt het ook inleiden.... Wordt iedere x bekeken hoe en wat en wanneer ze gaan inleiden, ze willen vanaf 38 weken doen en hopelijk 39 weken, maar mag absoluut niet over de 40 wk heen? Ladytwilight... Dat ze je ernstige buikklachten niet serieus nemen vind ik echt niet kunnen! Dikke knuffel voor jullie!
Nou wat jij hebt is ook niet niks en kan je ook ziek van zijn zeker als je waardes zakken enzo.... Ja dat wordt mij wijs gemaakt omdat ze toch iets moeten vertellen om mij af te wimpelen... Ik ben bij de eerste met 39.3 ingeleid...maar ik wacht vrijdag af iig dan ben ik alweer 35 wk dan nog 2 te gaan😁 Jij ook een dikke knuffel.. En ladytwilight ik kan me voorstellen dat je het zo voelt idd want zo komt het dan wel over...
Aai gleed ik net uit in de douche kon me nog net opvangen maar ging wel in spagaat en nu nog meer pijn van onderen😓
Veel pijn nog daar en idd als het echt niet meer gaat dan ga ik bellen... Ik moet zo mijn zoontje naar ps brengen dus ff kijken hoe dat gaat.. Hoe is het met jou?
hai marisje! wat jij hebt is ook niet om makkelijk idd over te doen als je waardes zakken ben je ook verder van huis wat heftig allemaal he. Ik zeg het telkens tegen mijn vriend weet je wel wat een vrouw te verduren krijgt.. en heel haar leven ongesteld... en zwanger... al het zware komt bij ons terecht Danty hoe gaat het!!!??? wat heftig ik zou wel even voor de zekerheid bellen hoor meis ik zou gelijk daarna al gebeld hebben maar dat is misschien ook wel weer de onzekerheid die mij dan opvreet. Wel uitkijken nu he. Knuf!
Hee ik zou ook ff bellen, zeker als je pijn hebt. Gisteravond had ik een hypo (was wat draaierig en slap).... Zat vlakbij de tijd dat ik moest gaan spuiten. Zkh gebeld en vragen wat te doen... Na 1,5u meten en de waardes even doorgeven en als ze naar hun idee te laag was moest ik komen voor ctg, echo en gezien het tijdsstip gisteravond ook ter observatie blijven. Gelukkig schoot ie naar 1.5 uur omhoog! Mocht gewoon spuiten en thuis slapen. Had wel een drukke baby... Hoezo suikershot! Het is nu weer stabiel gelukkig. Morgen controle, ben weer benieuwd
Sorry had gisteren een giga k dag...😊🙁 neuroloog cancelde de belafspraak van vrijdag... Maar het gaat goed doe later ff een update
Hoe gaat het met jullie?? Ik had uiteindelijk naar boos te worden toch zo ver dat ze mij vandaag ging bellen... Het komt er op neer dat ik toch medicatie moet gaan slikken zoals topamax etc want echt bende is en dat ga ik dus niet doen en dus heb ik pech en veranderen gaat het ook niet tot ik beval en ze gaat dus geen brief voor me maken helaas.. Want ook zei zegt kindje met 37 weken halen is niet goed en gevaarlijk dus houdt het allemaal op en loop gwn door want ga mijn kind niet aan al die rotzooi bloot stellen Dan maar moe en veel pijn het is niet anders maar kan wel janken erom😪 Hoop dat me de laatste weken beter gegund zijn...
Jemig. Maar waarom is dat zo gevaarlijk dan heeft ze dat ook gezegd? Want kindjes mogen tussen de 37 en 40 weken geboren worden. Ik ga morgen weer naar de vk en zal het ook is bespreken. Hoop dat d'r laatste weken idd je beter gezind zijn. Ik ben vandaag heel even buiten geweest maar verder ook weer in bed.
Oh nog niet echt heel best gelukkig kon je iig heel even naar buiten.. Dikke knuff Maar dit zeg ik dus ook maar het is gevaarlijk omdat ze er niet klaar coor zijn en long problemen kunnen krijgen, zich niet warm kunnen houden. En verder zeggen ze alleen maar nee is echt niet goed. Nee maar een moeder met erge bi en al vanaf begin aan hormonale migraine is Wel goed die stress door de pijn etc maakt niet uit en de medicijnen ook niet... Ben er zooooo klaar mee dat de moeder altijd wordt achter gesteld 😪