Aftellen laatste loodjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jeetje!! Schiet niet op he:(! Maar die medicijnen die je dan moet slikken... Is toch gevaarlijker voor het kindje? Lijkt me?
    Vandaag controle gehad en wordt echt inleiden tussen week 37 en 38... Ben eigenlijk vergeten te vragen of het gevaarlijk is.

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Ja dat lijkt mij dus ook en heb dit dan ook geweigerd ga mijn kindje niet aan die rotzooi over leveren en topamax is ook bende.. Ik wordt er depressief en agressief van helemaal rond de tijd dat ik menstruatie kreeg en nu is dit niet zo natuurlijk maar zit wel vol hormonen niet normaal gewoon dus dat kan gwn heb hier nog een klein mannetje van drie lopen...

Propanol ga ik ook niet gebruiken is een bloeddruk verlager oa en dat is laatste wat ik nu kan gebruiken mijn bd is perfect maar wil nog wel eens zakken zo nu en dan...en met mijn bi erbij en ik zou vallen door lage bd vang ik mezelf niet zo snel op...

En ook dit ken ik niet ga niet zo maar bende in mijn lijf stoppen en heb in het verleden al zoveel geprobeerd dat ik dat dus allemaal niet ga doen... Dan maar eigenwijs maar mijn kind gaat voor en dan loop ik maar tot het einde door met alle ellende van dien maar geen medicatie nu...

Ooh wat fijn dat ze je wel gaan helpen en niet te lang onnodig door laten lopen😊

Nog een paar weken we zijn er bijna 🙄🙏🏼

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heb vandaag is gekeken naar de medicatie die ze me anders willen geven...

Nog meer teleurgesteld in de artsen echt!! Snap ze niet...

Voor migraine heeft dan maanden nodig om de effecten te kunnen merken..dus snap dan niet zo goed waarom ze me dat nu voor de laatste weken willen geven echt jammer

Verder zoveeeeel pijn in mijn bovenbuik wordt steeds heftiger en erger net of er een grote wond aan de binnenkant zit:(

Hoe gaat het met jullie vandaag ??

4. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Moet je niet ff bellen dan naar de vk of zkh? Als je bovenbuik veel pijn doet ff aan de bel trekken toch?
    Had je nog gebeld toen je was gevallen?

Propanolol heb ik ook geslikt met migraine, zou het ook nu niet nemen hoor.

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Heb het al paar keer aangegeven maar elke keer zeggen ze hoort erbij:( Dus vind moeilijk wat ik moet doen...

Nee idd ga ik ook zeker niet doen en die andere is candarsatan ook
    Bloeddrukverlagend en heeft 6 weken nodig om te gaan werken nou dan hoop ik toch wel echt dat ik bevallen ben...

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hey ik zou echt bellen!!!

Ik ben vanaaf naar de vk geweest en ik word met 38 weken gestript kijken of we de boel op gang kunnen brengen. Dus ik ga duimen dat het gaat lukken!!

7. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie allemaal sterkte wensen met de laatste weken!! Ik zit slechts op 14 weken dus nog even te gaan. Als ik zo lees hoe het er aan toe gaat denk ik dit is gewoon te gek voor woorden, onderhand schandalig dat ze je zo laten lopen / afpoeieren / 'verkeerde' adviezen geven wat betreft medicijnen. Een vriendin van mij was zwanger van een tweeling en helemaal uitgeput en moe. Voor de rest geen klachten als die jullie hebben, maar na lang doorzeuren hebben ze haar ingeleid tussen de 37 en 38 weken. Als je al zolang met pijn etc loopt ben je niet alleen lichamelijk helemaal kapot maar geestelijk is dat ook niet goed. Dan ben je straks nog verder van huis. Ik zou het zelf ook moeilijk vinden, maar misschien moet je toch meer gaan ' zeuren' dan worden hun misschien moe van jou en willen ze wel actie gaan ondernemen. En voor de rest zou ik zeggen schrijf lekker van je af hoe ellendig het is. Het is helaas heel vaak zo dat je als zwangere 'blij' moet zijn met je kwalen en vooral positief blijven want er zit een wonder in je buik. Nou het is niet altijd een roze wolk maar soms een grijze of zwarte ( dat weet ik uit ervaring) en dan mag je best is laten weten hoe ellendig je je voelt. Daarom heel veel sterkte allemaal en hopelijk Danty voor jou gaan ze je serieus nemen en duurt het niet meer zolang.

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Ja weet het maar heb het al zo vaak aangegeven en dan zeggen ze weer hoort erbij...

En wat fijn dat je vanaf dan al willen gaan helpen en dat ze je iig wel serieus nemen gelukkig... Ik gaaaaa heel hard duimen. 🙏🏼🙏🏼

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel ja het is getrek aan een dood paard om het maar zo te zeggen & idd moet nog meer "zeuren" maar het helpt niet voor mijn gevoel en mijn energie loopt zo verder weg, wordt moe van het gezeur met alles.

Ze blijven me maar afwimpelen en het feit dat de gyn niet wil dat ik zwz al in ziekenhuis beval ivm de medicatie die ik slik vraag ik me af of ze wel eens weten wat imigran is en doet met je lijf...

Begin me er bij neer te leggen dat ik over 7 weken me lijf terug heb en dan gwn weer medicatie kn gebruiken zoals het moet en ik weer rust krijg al ben ik er bang voor want dan heb je natuurlijk de baby en 3 jarige...

10. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Danty, ik breek hier toch maar even in, omdat je op je andere topic niet meer gereageerd had.

Als ik t zo lees, voel jij je er niet goed bij hoe het nu loopt.
    Als jij bij een gyn loopt, die niet verder wil kijken, moet je gewoon savonds aan de bel trekken bij de verloskamers. Laten zij dan maar kijken. Om je zo af te wimpelen kan gewoon echt niet, je moet echt op je strepen gaan staan.

Desnoods gewoon savonds in de auto stappen en richting het zh gaan.

Meidnonderneem zelf actie als je gyn/vk dit niet doet.

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ooh Sorryyy ik reageer normaal altijd sorry maar nu lees ik het idd

Maar ik weet niet wat ik nog meer moet doen, ik bel wordt onderzocht en weer naar huis dat er niks is...

Loop bij de vk want gyn wil me niet overnemen want de migraine is niet ernstig of levendsbedreigend...het kan geen kwaad voor de baby dus is het afgedaan... Hier in dit ziekenhuis zijn ze echt heel moeilijk echt heel moeilijk en zei tegen de vk ander ziekenhuis had ook geen zin want met migraine doen ze gwn niets en nu mijn neuroloog ook weigerd mee te werken sta ik et helemaal alleen voor

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nou ik kan me lol echt op 😁

Wordt met het uur beroerder dus ook nog griep erbij🤒
    Bah kan er ook nog bij :(

13. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    #53 silki, 28 nov 2015
    Laatst bewerkt: 28 nov 2015
    Dat moeilijk doen van het ziekenhuis heb ik ook ondervonden. In het ene ziekenhuis wilde ze niets van wat ik vroeg doen. En in een ander ziekenhuis een wereld van verschil ( hier was ik bij toeval terecht gekomen omdat ik in een andere woonplaats dan nu heb gewoond) als ik wat vroeg was het : als u zich er goed bij voelt om dat te nemen dan is dat prima. ( ik wilde graag utrogestan na een aantal miskramen) en zo aardig allemaal. En dit was in een kleiner ziekenhuis. Dus daar heb je dan ook nog is pech mee dat je net zo'n ziekenhuis treft wat moeilijk doet. Kan je huisarts je geen open verwijzing geven, zodat je kan gaan naar welk ziekenhuis je wilt? En misschien niet alleen voor migraine maar dat je onderhand gek wordt?

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Danty hoe gaat het? Ik lig ook al 2 dagen gevloerd met de griep. Hij is fijn!!!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nou daar heb ik wel over naar gedacht maar mijn vk zegt dat het geen zin heeft want geen enkel ziekenhuis gaat mij om deze redenen inleiden met 37/38 weken😞 Dus ik ben een beetje moe van het vechten ertegen en trekken aan een dood paard zeg maar...

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Ooh nee bah ook al... We zijn goed op dreef samen he:(

Hier rustig door gaan en net weer imigran ingenomen werdt weer wakker met migraine 😢

Nog 4 wk en 4 dg te gaan:)

Merk wel dat mijn lijf gelukkig het voorwerk allemaal aan het doen is..

Krampen veel in onderbuik en rug en veel harde buiken en dan nog mijn onderkant die pijn doet kan mijn benen niet bij elkaar krijgen en dat nu al 3 weken dus ergens stiekem hoop dat me lichaam het zelf ter mee gaat doen mja zegt allemaal niks dus🤔🙄

17. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik. Dan kan ik alleen maar voor je hopen dat de kleine eerder komt :) En heel veel sterkte de komende weken!!

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Dat hoop ik ook echt dankjewel:D;)

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Vandaag weer controle gehad en ze gaan nu met de gyn overleggen of ze hem eerder kunnen gaan halen rond de 37/38e wk idd en als ze hier niet willen gaat ze ander ziekenhuis benaderen want mijn vk is echt een topper en ziet en zegt ook dat het genoeg is geweest en dat ik depressief aan het worden ben en dat ik idd op ben... En de migraine gaat niet meer veranderen... En de medicatie die ik kan krijgen idd geen zin meer heeft en ook raar is van de neuroloog...

Groei/liggings echo gehad en hij ligt ingedaald en vast iig 😃 Dat is wel fijn idd... En hij woog nu ongeveer 2500 gr is dus ook netjes en goed op groei...

Afwachten maar nu

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Top nieuws!

Eindelijk nemen ze je serieus en gaan ze in ieder geval in beraad.

Deel Deze Pagina