Ik ben momenteel 31 weken zwanger en heb sinds 2 dagen rode puntjes op mijn wangen. Ik heb dit nog nooit gehad. Het zit echt in mijn huid en zijn kleine rode puntjes. Herkent iemand dit?
Ik heb meer dit : Rosacea in het gelaat: klinische foto's in hoge resolutie Maar niet zo erg als op de foto's's. Ik dacht eigenlijk dat het gewoon door hormomen kwam maar dat is dus niet zo. Heeft iemand ervaring met dat het na de zwangerschap weer verdwijnt? Ik heb er nooit eerder last van gehad.
Dat ken ik niet. Anders gewoon aan je VK vragen. Als het zwangerschapsgerelateerd is zal zij het zeker weten. 😉
Zijn het meer bloedvaatjes/rode adertjes of echt plekjes/vlekjes? Ik had al ruim voor mijm zwangerschap last van een soort bultjes met veel roodheid die begon op mijn kin, en breidde uit naar mijn wangen. Volgens huisarts acne maar veel middeltjes geprobeerd maar niks hielp. Het lijken mij ook meer vochtbultjes die verdwijnen maar een rood vlekje achterlaten. Heb het nu al zon 6 maand. Ben nu begonnen met 2 producten van de tuinen met dode zeezout en het lijkt rustiger te worden!
Ik had het bij me eerste zwangerschap en ook op me borst.. in me gezicht weggetrokken maar oo me hals zijn er kleine puntjes blijven zitten ook eentje op me arm..nu weer zwanger en ze zijn weer groter geworden en er een paar bij gekomen, ook op me oor en vorige keer op me oog.. de raarste plekken haha, gelukkig bij me oog wel weggegaan dus hoop dat de meeste toch weer weggaan na de zwangerschap Bij mij was het trouwens bloedvaatjes ( spinneavia ofzo )