hey daisy en natuurlijk ook je man vandaag is het dan eindelijk zover jullie prachtige meiden zullen geboren worden spannennnnnnnnnnnnnnd ik wens jullie natuurlijk een voorspoedige bevalling toe en heel veen knuffeltijd geniet lekker van je meiden want jullie hebben dit echt verdient mirandaaaaa waar blijft je mooie meid nou we zijn helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor groetjes nathalie
Owwwww vandaag is dé dag! Ben er helemaal hyper en emotioneel van... Hoop dat we snel mogen horen dat er twee prachtige meisjes bij gekomen zijn!
oh nog geen nieuws ik ben ook al zo hyper was vannacht al om 4 uur wakker en kon aan niets anders denken wat duurt wachten lang zeg pompiedompiedom groetjes debby
volgens iemand bij de augustusmama,s zou het op daisy haar hyves staan dat ze inmiddels de meiden in haar armen heeft maar nog niets van haar buddy gehoord nou ben nu echt helemaal hyper zeg groetjes debby
Spannend, spannend, Daisy! De juli-mama's wachten in spanning af. Wel bijzonder dat je dus alsnog een juli mama word.
hoi hoi jaaaaaaaa de meiden zijn er voor zover ik begrijp van hyves uit zijn ze beide harstikke gezond het berichtje is geplaatst door een oom en tante van de meisjes hoeraaaaaaaaaaaa de namen zijn nog niet bekend op hyves maar ik denk dat dat leuker is als daisy dat zelf doorgeeft daisy en man van harte gefeliciteerd met jullie meiden kunnen niet wachten op de foto's groetjes nathalie
Op Hyves wordt Daisy wel al gefeliciteerd, maar ik heb het gevoel dat men dat alvast voorbarig doet ... Wellicht vindt de KS pas deze middag plaats als ze zich vanmorgen pas hoefde te melden (intake enzovoorts...). Lieve Dais, wat duim ik voor je! Nog even en jullie lieve Merel* mag zich grote zus noemen van twee heerlijke meiden. Ik wens jullie een hele goede en fijne tijd samen toe! Liefs, Josien
***buddynieuws *** daisy is om 9.35 en 9.37 bevallen van twee meisjes alles gaat goed. ze heten fenne en linne! gr kim ***buddynieuws***
Daisy Lars en Merel* van harte gefelicteerd met de geboorte van jullie dochters en zusjes Fenne en Linne gelukkig gaat alles goed geniet er lekker van jullie hebben het verdiend heel veel liefs debby
jaaaaaaaaaaa wat snel zeg van harte gefeliciteerd met jullie meiden nogmaals wat goed dat het ziekenhuis jullie als eerste heeft geholpen geweldig niet een hele dag in spanning maar gelijk lekker knuffelen geniet ervan fenne en linne welkom op de wereld en gefeliciteerd met zulke fantastische papa en mama veel lieve groetjes nathalie
hoeraaaaaa twee prinsesjes erbij! welkom Fenne en Linne! Mereltje, jij heel erg gefeliiteerd met je zusjes! Daisy en Lars, heel erg gefeliciteerd met jullie meiden! (hopelijk snel foto's?!) dikke kus, loopy
suoer ja! gefeliciteerd met jullie dochtertS! en merel gefeliciteerd met je 2 kleine zusjes! super gaaf zo benieuwd naar de fotos~! super gewoon