hoi hoi miranda het gaat echt gebeuren meid en jullie verdienen het ook, doe maar lekker nog een paar daagjes rustig aan zoals ik ook al tegen daisy zei geniet nog maar even van de rust over een paar daagjes poepluiers nachtvoeding en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel knuffelen daar word je toch zoo moe van eindelijk mooie merel* en mooie lindy* worden dan grote zus en nog mooier ze hebben beide toch graag zusjes erbij knuffels nathalie lekker genieten nog hoor dames \ ps niet vergeten na de bevallingen even manlief op zwangerschapspagina te sturen met fotoooooooooooo's van de nu al prachtige mooie meiden he moet nagéamo wel kunnen koppelen hoor 8)
ow, spannend! Ik ga zo slapen en als ik dan wakker word is er wéér een dagje voorbij!Yeah! Ik denk aan jullie, meiden heleboel liefs
JAAAAAAAA HOOOR, NOG 7 DAGEN TE GAAN! (hoop voor jou ook Miran ) Pfff volgende week kan ik goed al over een uurtje in het ziekenhuis moeten zijn..
oeoeoeoeoeoeooeeeeeeeeee nog 7 dagen das ongeveer 168 uur dus dan zou je theoretisch gezien over 170 uur al je meiden kunnen knuffelen spannenddddddddddd miranda we gaan voor jou natuurlijk ook duimen he blijven draaien hier word er duizelig van groetjes nathalie DAISY NOG 1 WEEKJEEEE
Alles staat hier klaar! Kamertje klaar, kleertjes gewassen, kaartje uitgezocht, kinderwagen en bedje zijn opgemaakt en de box staat sinds gisteren in de kamer. De tas voor mee naar het ziekenhuis is ook helemaal klaar. Wij zijn er dus helemaal klaar voor. Nu alleen nog maar wachten...................
Hier ook alles klaar staan(hopelijk niks vergeten ) Laat maar komen hoor,wij zijn er helemaal klaar voor! Heb zelfs net al extra boodschappen gedaan,ook extra boter,beschuit,muisjes,hihi.... xxx
Veel batterijen zodat je eindeloos foto's kunt maken voor ons! Ok, ook een beetje voor jullie zelf dan... Hey, nu heb ik trek in beschuit met muisjes!
Ik heb 2 paar batterijen opgeladen, geheugenkaart van de fotocamera geleegd zodat we meer dan 300 foto's kunnen maken en ja de maxi cosi staat ook klaar. En................................ we zijn weer een dagje verder.
Hier idem,maxi cosi's staan klaar,camera ligt klaar met extra opgeladen batterijen en idd ook geheugen geleegd(van camera wel te verstaan ),dusssss,kom maar op! Nog 6 daagjes,JOEHOE! \/ \/ En om 9.30u voor de laatste keer contole! @Miran,jij ook veel succes vandaag,misschien ook wel de laatste keer!