JAAAAAAAA nog 4 Nachiesss! Als het maar niet van die lange nachten zoasl vannacht! Heb jij daar ook last van Miranda? Leuk dat jullie zo mee aftellen,maakt het nog spannender xxxDais...
Ik slaap eigenlijk best wel goed, ben alleen 's morgens steeds zo vroeg wakker. Maar vanmorgen was het gelukkig iets later, ik zag nu 7:00 op de wekker staan. Leuk hè dat gezamelijk aftellen. Straks eerst weer een CTG, spannend. Dan nog TWEE nachtjes slapen en dan is het maandag. Dat is voor ons eerst nog even een belangrijke dag omdat we dan te horen krijgen wanneer ze gaan inleiden. Misschien maandag al , maar dat zal wel héél snel zijn. Anders word het dinsdag of woensdag, maar hoe eerder hoe liever natuurlijk. Ik blijf nog wel even met jullie meetellen hoor!
heyyyyyy meiden daisy nog 4 daagjes jeee het gaat echt hard hoor miranda spannend misschien voor jou wel 2 dagen meiden lekker zo nu en dan op de bank ploffen met een glas warme melk, boekje erbij en gewoon relax knuffel nathalie
Oehoehoeh spannend! Nog 4, 4 of minder dagen voordat de meisjes komen tralalalalalaaaa! Oh dit lied klinkt zo mogelijk nog slechter...
Het laatste weekend zonder de meiden! Wow, het gaat nu echt snel. We even allemaal met je mee! Geniet lekker van je weekend samen
tiktaktiktaktiktaktiktaktiktak De klok tikt verder en de dagen gaan voorbij. met andere woorden: spannendspannendspannendspannendspannendspannendspannendspannend:-D
hey miran wat goed te horen zeg ik ben zooo blij voor je echt nogmaals ik gun het jullie zoo erg knuffel nathalie
krijg ik op mijn verjaardag ( 16 juli) leuk nieuws als cadeautje? Ben benieuwd, dames nog even te gaan!
En weer een dag voorbij,pfffffffffffff,nu nog maar 3 @Miran,super dat de ctg weer helemaal goed was! Op naar Maandag idd,ben heel erg benieuwd wat de planning is! Doe ook gewoon op woensdag joh,leuk!
Oh my God, nu word ik wel een beetje plaatsvervangend zenuwachtig hoor... Nog maar 3 dagen en dan is de wereld drie prachtmeiden rijker wooohooooooooooooooo!