aftellen met daisy

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Spannend! :confused:

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    heyyyyy meiden

spannenddddddd nog 3 dagen :confused: :confused: :p

ik zou graag ook iederen willen bedanken dit is echt een heel leuk liefdevol en gezellig topc geworden, hoop natuurlijk dat we dit vaker kunnen doen in elk geval staat ook vlinder84 op de lijst met haar kleine knul over een aantal weken pffffffff duurd zoooooo lang mogen we ook voor haar gaan aftellen en zal pippy* een broertje krijgen ;)
    :)

groetjes nathalie ;)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

#

Nog 3, 3 dagen voordat ze komen en misschien zelfs wel eentje al over 1 dag tralalalalalaaaatroelielalielalielalielaalaalielaa!

En yayayay hopelijk nog maar 11 weken voordat Puck de buikboy zich de wijde wereld intrapt (als ze zich aan hun belofte houden van eerder inleiden, maar dat komt wel goed!)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Spannend, meiden! Het schiet al op.

@Vlinder: waarom wordt jij eerder ingeleid?

5. Vlinder84

Omdat het een kl*tezwangerschap is (BI, ischias, overmatig braken en ik zit nu al thuis om deze redenen en kan niet meer zelf lopen of opstaan zonder hulp) en ik het niet ga trekken om langer door te lopen dan nodig is. Gyn kwam er zelf mee, dus dat scheelt!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend voor je Vlinder, maar is wel fijn dat ze jou eerder inleid!

En het is zo spannend allemaal hoor!

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat naar dat je zoveel ernstige klachten hebt! Sterkte ermee, hopelijk wordt het toch nog beter binnenkort...

8. Vlinder84

Tja, voor een baby heb ik veel over hoor! Al had ik het me wel iets anders voorgesteld... Beter wordt het een heel lief beebje! Hihi.

Ontopic: oeh weer een paar uur dichterbij de geboorte van 3 kleine grietjes!

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sjogne dames, dat wachten is ook maar niks zeg!

misschien helpt een flauwe mop: hoe maak je een zwangere vrouw nieuwsgierig?

10. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    pomtidom pomtidom...trommel ff met mijn vingers op het buro...wat duurt wachten LANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :smile: maar toch weer een paar uur minder ;)

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Loopy, volgens mij is een zwangere vrouw per definitie nieuwsgierig (en een vrouw die zwanger wil worden ook...) :)

12. Vlinder84

Nou Loopy, hoe maak je een zwangere vrouw nieuwsgierig? Je maakt me nu al nieuwsgierig... Of was dat de clue van de grap al?

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahahah nou ik zou zeggen zo dus maar ook niet zwangere vrouwen hoor loopy :) :) :) :)

ja ja nog iets minder als 2 uurtjes en deze dag is ook alweer voorbij het schiet op het schiet op

morgen misschien miranda :confused: :confused: :confused: :confused: lieverd ik duim voor je morgen

o meiden dat was ik nog vergeten te vragen hebben jullie wel jullie inloggegevens aan de mannen gegeven zodat ze ons op de hoogte kunnen houden ongeveer anderhalve minuut na de bevalling :p :p (bedoel we zijn natuurlijk niet heel nieuwsgierig ahum)

knuffel nathalie ;)

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik vertel het je morgen :)

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahahah nou ik zou zeggen zo dus maar ook niet zwangere vrouwen hoor loopy :) :) :) :)

ja ja nog iets minder als 2 uurtjes en deze dag is ook alweer voorbij het schiet op het schiet op

morgen misschien miranda :confused: :confused: :confused: :confused: lieverd ik duim voor je morgen

o meiden dat was ik nog vergeten te vragen hebben jullie wel jullie inloggegevens aan de mannen gegeven zodat ze ons op de hoogte kunnen houden ongeveer anderhalve minuut na de bevalling :p :p (bedoel we zijn natuurlijk niet heel nieuwsgierig ahum)

knuffel nathalie ;)

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik vertel het je morgen :)

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oei nu word ik ook nieuwsgierig :)
    Loopy waar ben je?Hahahaha...

@Nat,hij weet het wel maar of Lars het doorgeeft?
    Zal het heeeeeel lief aan m vragen,hihi....

En er is alweer een dag voorbij,tralalalalalala...
    Nu nog maar 2 daagjes...

@Miran,heeel veel succes vandaag en ben echt zooooo benieuwd!
    ToiToiToi!

18. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @daisy oh wat schiet het al lekker op zeg
    SPANNEND :)

@miranda jij ook heel veel succes vandaag en hopelijk heeft die beste man een datum voor je :)

@vlinder ja bij ons gaat het ook al opschieten hoor ;) bij hoeveel weken willen ze jouw in gaan leiden :(:
    bij mij gaat die kijken vanaf 30 weken dus ben benieuwd of hij vrijdag al wat gaat zeggen :)

hier gaat verder alles zijn gangetje alleen merk ik wel dat ik heel erg opzie naar de dag van 30 weken wil het graag van me afzetten maar lukt helaas niet ieder uur

liefs debby

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Vandaag is DE DAG!
    Eindelijk krijgen we te horen wanneer onze kleine meid geboren gaat worden. \:D/

Als ik vandaag gewoon weer naar huis mag laat ik jullie zo snel mogelijk nieuws horen.
    Blijf ik wel in het ziekenhuis dan horen jullie het wel via Austin of Linka (mijn buddy's bij de aug.mama's) of Daisy natuurlijk.

Meiden bedankt voor het meetellen van de dagen. :thumup:

Ik ga proberen een plak brood door mijn keel te krijgen.
    Daarna de rest van de familie wakker maken (die slapen natuurlijk wel allemaal heerlijk) ;) en daarna naar het ziekenhuis.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend!
    veel succes meid, hopelijk komt jullie meissie snel ;)

Deel Deze Pagina