heyyyyy meiden spannenddddddd nog 3 dagen ik zou graag ook iederen willen bedanken dit is echt een heel leuk liefdevol en gezellig topc geworden, hoop natuurlijk dat we dit vaker kunnen doen in elk geval staat ook vlinder84 op de lijst met haar kleine knul over een aantal weken pffffffff duurd zoooooo lang mogen we ook voor haar gaan aftellen en zal pippy* een broertje krijgen groetjes nathalie
# Nog 3, 3 dagen voordat ze komen en misschien zelfs wel eentje al over 1 dag tralalalalalaaaatroelielalielalielalielaalaalielaa! En yayayay hopelijk nog maar 11 weken voordat Puck de buikboy zich de wijde wereld intrapt (als ze zich aan hun belofte houden van eerder inleiden, maar dat komt wel goed!)
Omdat het een kl*tezwangerschap is (BI, ischias, overmatig braken en ik zit nu al thuis om deze redenen en kan niet meer zelf lopen of opstaan zonder hulp) en ik het niet ga trekken om langer door te lopen dan nodig is. Gyn kwam er zelf mee, dus dat scheelt!
Vervelend voor je Vlinder, maar is wel fijn dat ze jou eerder inleid! En het is zo spannend allemaal hoor!
Wat naar dat je zoveel ernstige klachten hebt! Sterkte ermee, hopelijk wordt het toch nog beter binnenkort...
Tja, voor een baby heb ik veel over hoor! Al had ik het me wel iets anders voorgesteld... Beter wordt het een heel lief beebje! Hihi. Ontopic: oeh weer een paar uur dichterbij de geboorte van 3 kleine grietjes!
sjogne dames, dat wachten is ook maar niks zeg! misschien helpt een flauwe mop: hoe maak je een zwangere vrouw nieuwsgierig?
pomtidom pomtidom...trommel ff met mijn vingers op het buro...wat duurt wachten LANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :smile: maar toch weer een paar uur minder
Loopy, volgens mij is een zwangere vrouw per definitie nieuwsgierig (en een vrouw die zwanger wil worden ook...)
Nou Loopy, hoe maak je een zwangere vrouw nieuwsgierig? Je maakt me nu al nieuwsgierig... Of was dat de clue van de grap al?
hahahah nou ik zou zeggen zo dus maar ook niet zwangere vrouwen hoor loopy ja ja nog iets minder als 2 uurtjes en deze dag is ook alweer voorbij het schiet op het schiet op morgen misschien miranda lieverd ik duim voor je morgen o meiden dat was ik nog vergeten te vragen hebben jullie wel jullie inloggegevens aan de mannen gegeven zodat ze ons op de hoogte kunnen houden ongeveer anderhalve minuut na de bevalling (bedoel we zijn natuurlijk niet heel nieuwsgierig ahum) knuffel nathalie
hahahah nou ik zou zeggen zo dus maar ook niet zwangere vrouwen hoor loopy ja ja nog iets minder als 2 uurtjes en deze dag is ook alweer voorbij het schiet op het schiet op morgen misschien miranda lieverd ik duim voor je morgen o meiden dat was ik nog vergeten te vragen hebben jullie wel jullie inloggegevens aan de mannen gegeven zodat ze ons op de hoogte kunnen houden ongeveer anderhalve minuut na de bevalling (bedoel we zijn natuurlijk niet heel nieuwsgierig ahum) knuffel nathalie
Oei nu word ik ook nieuwsgierig Loopy waar ben je?Hahahaha... @Nat,hij weet het wel maar of Lars het doorgeeft? Zal het heeeeeel lief aan m vragen,hihi.... En er is alweer een dag voorbij,tralalalalalala... Nu nog maar 2 daagjes... @Miran,heeel veel succes vandaag en ben echt zooooo benieuwd! ToiToiToi!
@daisy oh wat schiet het al lekker op zeg SPANNEND @miranda jij ook heel veel succes vandaag en hopelijk heeft die beste man een datum voor je @vlinder ja bij ons gaat het ook al opschieten hoor bij hoeveel weken willen ze jouw in gaan leiden : bij mij gaat die kijken vanaf 30 weken dus ben benieuwd of hij vrijdag al wat gaat zeggen hier gaat verder alles zijn gangetje alleen merk ik wel dat ik heel erg opzie naar de dag van 30 weken wil het graag van me afzetten maar lukt helaas niet ieder uur liefs debby
Vandaag is DE DAG! Eindelijk krijgen we te horen wanneer onze kleine meid geboren gaat worden. \/ Als ik vandaag gewoon weer naar huis mag laat ik jullie zo snel mogelijk nieuws horen. Blijf ik wel in het ziekenhuis dan horen jullie het wel via Austin of Linka (mijn buddy's bij de aug.mama's) of Daisy natuurlijk. Meiden bedankt voor het meetellen van de dagen. Ik ga proberen een plak brood door mijn keel te krijgen. Daarna de rest van de familie wakker maken (die slapen natuurlijk wel allemaal heerlijk) en daarna naar het ziekenhuis.