Dat hoop ik ook voor jullie. Jullie hebben het zo verdiend. Kan me heel goed voorstellen dat het enorm begint te kriebelen. Ik zal voor jullie blijven duimen meid!
Ik reageer hier nooit maar lees wel eens wat mee. Ik wil je heel erg veel succes wensen meid! Nog even en je hebt je 2 mooie meiden in je armen. En wat dat Mereltje trots zijn vanaf haar wolkje op haar zusjes!
heyyyyyyyy meiden joehooeeeeeeeeeeeeeeeeee daisy overmorgen is het dan eindelijk zover jullie prachtige meiden zullen geboren worden ooooooooo spannend miranda heel veel succes vandaag heb je nog geoefend op je puppyface ik hoop natuurlijk voor jou dat hij zegt nou we hebben al een bed gereserveerd u mag niets meer eten en drinken succes vandaag maar mocht het niet vandaag zijn lang zal het niet duren begin heel zenuwachtig te worden hahahaha net of ikzelf weer moet bevallen grappig geweldig topic is dit geworden harstikke leuke reacties debby niet vergeten dat je kleine meid een prachtige engel genaamd kylian* op haar schoudertje heeft, heb vertrouwen in hem en dan komt alles goed ook jou meisje zal gezond en wel ter wereld komen en kunnen genieten van jou kusjes en knuffels knuffel nathalie
nieuws!!!!!! he dames hier een berichtje van Miranda: "he meid, hoe is ie? Hier goed nieuws, lig in ziekenhuis aan het infuus. Heb twee cm ontsluiting. Spannend! Groetjes Miranda." Ik hou jullie op de hoogte over verdere ontwikkelingen!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaa miranda gaat bevallen vandaag we krijgen er vandaag een meisje bij joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mirand meid zet hem op en geniet van je kleine meid straks dikke knuffel nathalie
Wowww eindelijk....dat is de eerste dan onderweg :smile: Sterkte voor Miranda...en Daisy nog even volhouden he
hahaha inderdaad eigenlijk moeten we ook al meepuffen met miranda he dus met zijn allen pffffff pffffffffff pfffffffffffffff pffffffffffffff zucht zucht groetjes nathalie
Pfffffffffffff Pfffffffffffffffffff Pffffffffffffff Zou het helpen? Echt super spannend! Go Go Miranda
@miranda wow echt geweldig dat ze je hebben gehouden en aan het infuus hebben gelegd en al 2 cm zet hem op meid(you go girl) spannend liefs debby
Heb ook smsje gehad, maar lag verdorie te slapen! Haha! Spannnneeeeennnnndddd hoor Miranda! Nu zit ik al te wachten!