hoi hoi nog geen nieuws van miranda nou dan blijven we maar even puffen pffffffffffff pfffffffffffff pffffffffffff pffffffffffffff pffffffffffff au pfffffffffff nee ik wil niet meer pfffffffffffffff fffffffffffffffff spannennndddddddddddddddd groetjes nathalie
pfffffffffffffffff pffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffff MIRANDA,we zijn zo benieuwd! Zou jullie meissie er al zijn? Nou als Linka en Austin nog geen bericht hebben zal ze nog wel bezig zijn,maar hoeft toch niet perse vandaag met 2 cm of wel? Weet niet goed hoe het in zn werk gaat.... We denken aan je Miran!
Inleiden kan sneller zijn dan gewone natuurlijke bevalling dus, denk ik? Hihi! Spannend hoor, pffffffffffffffffffff!
hoi hoi jaa als het 2 centimeter is en ze is al eerder bevallen dan kan het heel snel gaan dus toch wel vandaag denk dat ze misschien al bevallen is maar nog geen tijd heeft gehad tussen de kusjes en knuffels door groetjes nathalie spannendddddddddddddd
Wooooaaaaaaah ik zit hier te wiebelen op m'n stoel van de spanning! Mirandaaa zet 'm op meid! Oh ik wil ook! *wipt zenuwachtig op en neer* Nog 2 daaaaaaaaagen Dais! 2 dagen, 2 meisjes wooohooo!
@miranda hier nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter laurien ga maar lekker genieten meid het is jullie zo gegund ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je je kleine meid snel mee naar huis mag nemen veel liefs debby
Miranda heeft een dochtertje LAURIEN! gekregen! Nu gaat ze volop genieten! Gefeliciteerd! Ik heb overal gefeliciteerd gezegd en kan niet ophouden, ik ben zo blij voor haar!
miranda ook hier van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje,eindelijk voor jullie,lekker knuffelen en geniet van jullie gezin!!!!!
JAAAAAAAAAAA DAAR IS ZE DAN EINDELIJK MIRANDA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAURIEN EN NATUURLIJK EEN ZUSJE VOOR LINDY* LEKKER GENIETEN EN WE HOPEN GAUW MOOIE FOTO'S TE ZIEN VAN HET 1STE PRINSESJE GROETJES NATHALIE
Lieve Miranda, Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met jullie wolk van een dochter Laurien! Geniet er heerlijk van meid! Lindy* kijkt over je schouder met je mee vanaf haar wolkje! Liefs, Josien
Goedemorgen, ow ik heb wat traantjes gelaten toen ik het nieuws van Miranda en Laureen hoorde(dit is btw de juiste naam ),misschien omdat we zelf ook bijna zover zijn.... Ben echt zo blij voor Miranda en haar gezin! Nog 1 nachtje slapen,voel de adrealine door mn lichaam lopen,nah dan al ik zo nog ff wat gaan doen hier in huis xxxDais...
@Miranda: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAUREEN! Heel veel geluk en plezier saampjes. @daisy: Sterkte meis vandaag en natuurlijk morgen. Doe het nog ff rustig aan het wordt vanzelf morgen. Spannend hoor...
Wow Mirand,a gefeliciteerd met jullie dochter Laureen! Echt super! Ik kan niet wachten tot je met foto's komt van de kleine meid. Daisyyyy nog 1 dag! Nog 1 dag en dan 2 meiden wiiiihoooooo! Je bent vast super zenuwachtig... Wij duimen voor jullie meid. En Mereltje* houdt nog steeds trouw de wacht hoor!