Fijn Deb dat je om de dag een ctg krijgt,ben je toch weer wat geruster heh. Succes vandaag! Enne de knuffel is aangekomen bij mn meiden
Tralielalielaaaaaa weer een dagje minder! Word je al gek van ons?! Haha zenuwen worden goed opgestookt hier!
mamaatje van5 de ctg was weer geweldig en de kleine was vreselijk druk vrijdag weer een echo en de algemene dingen dus zijn we weer 2 dagen verder vlinder nee hor wordt niet gek van jullie vind het alleen maar heel lief wacht jij maar straks tellen we voor jouw af en misschien wordt jij er wel gek van veel liefs debby
Debby wat super dat de CTG weer goed was. En dat was weer een dag! Leef jij ook iedere keer van de ene CTG naar de andere (en de echo's natuurlijk). Ik had dat op een moment wel, wilde het liefst iedere dag een CTG/echo om te zien dat alles goed was met Laureen. Liefs Miranda en Laureen(bedankt voor je knuffel)
miranda4xmama ja ik leef hier echt van ctg tot ctg alleen zit ik er vanaf gisteravond helemaal doorheen (ben niet echt vrolijk tegen manlief en Damion en dit vindik vreselijk ) van mij mag het wel komen ik heb zoiets van het is levensvatbaar en in mijn buik kan het nog ieder moment misgaan ik kan niet meer met de spanning omgaan en weet het allemaal even niet meer ga dit morgen met de gyn over hebben want slaap ook niet meer en begin steeds banger te worden(helaas is mijn eigen gyn er morgen niet ) jullie horen het nog wel veel liefs debby
Och meid, het is ook zo angstig allemaal! Ik hoop dat de gyn je wil helpen, want zo wordt het wle ondraaglijk voor je. Dikke knuffel voor jou meid!
hey deb weer een dagje minder meid het is natuurlijk niet vreemd dat je op bent van de zenuwen, tegenwoordig leiden ze al in met 37 weken dus misschien kan je daarvoor gaan ik hoop dat je een lieve en begripvolle gyn heeft die je begrijpen zal hoe was de echo vandaag lekker naar je meissie gekeken wij blijven duimen en bidden natuurlijk en ben ervan overtuigd dat alles dit keer goed gaat het moet gewoon lieverd even een knuffel voor jou groetjes nathalie
@nathalie dank je wel je bent en blijft een schat ja heb weer lekker kunnen kijken naar de kleine meid had vandaag de gyn die bij Kylian* 's nachts het slechte nieuws verteld edat zijn hartje niet meer klopte en zij toonde erg veel begrip voor het feit dat ik het steeds zwaarder vind worden en heeft me nog een half uur aan de ctg gelegd ook dit was allemaal prima in orde (de kleine woog nu 2100 gram volgens meting en dat was goed in de curve) dinsdag weer een ctg en vrijdag is mijn eigen gyn er maar de gyn van vandaag zei ook als het niet meer gaat bellen maar hoop dat je het nog even volhoud want inleiden kan wel (liever niet zo vroeg)maar heb je kans dat dit dagen duurt dus we bijten ons wel weer een week verder (heb nu volgens mij oefenweeen om de 5 min vreselijk pijn in mijn rug zeg niet normaal had ik trouwens bij allebei de knullen rugweeen en vond dit geen pretje kan dat eigenlijk oefenweeen in je rug : het blijft lief hoe jullie meeleven veel liefs debby
hey debby jaa oefenweeen in je rug kan zeker heb ik ook gehad, blij te horen dat ook deze gyn begrip had voor je en wie weet word je wel ingeleid met 37 weken 2100 gram is een geweldig gewicht dus daar hoef je je in elk geval geen zorgen om te maken wij slepen je wel door de weken heen groetjes nathalie
Fijn dat de gyn zo begripvol was meis. En wat super dat ze zo'n mooi gewicht heeft en het gewoon nog lekker heeft bij mama in dr buik! En fijn dat je in je achterhoofd kunt houden dat als het niet meer gaat, ze dan gaan inleiden. Nog even volhouden meid, je kunt het!
hey meid eeeeeeeeeen weer een dagje minder je komt er wel hoor nogmaals we slepen je er gewoon doorheen knuffel nathalie
nog maar 5 weken en 3 dagen en natuurlijk duimen voor minder hoe gaat het nu debby trek je het nog een beetje meis je weet dat we voor je klaar staan he dus als je even je hart wilt luchten gewoon doen zelfs wij zitten in spanning knuffel nathalie
ja zo onwijs lief dat jullie meetellen(heb meer aan julie dan aan eigen vrienden ) hier gaat het wel redelijk(weer een dag om he) heb alleen steeds meer last van voorweeen en heel veel afscheiding maar ja hoort erbij he) ben nu aan het strijken en enveloppen aan het schrijven(nesteldrang misschien?) en vrijdag is mijn eigen gyn er dus wie weet en nogmaals fijn dat jullie zo lief zijn veel liefs debby
Je lijf is zich in elk geval goed aan het voorbereiden op de bevalling! Ben benieuwd wat de gyn zegt vrijdag, dan ben je alweer ruim 35 weken dus dan mag hij/zij gaan vertellen wat ze gaan doen, spannend hoor!
spannend deb!!!!!! Ben erg benieuwd wat je gyn zegt! En al voor weeen,nou ik hoop voor je dat het niet meer al te lang gaat duren! xxx
En we zijn weer een dag verder! Joepie. \/ Het begint nu echt op te schieten Debby, bijna 35 weken. Ik word er zelf ook helemaal zenuwachtig van. Ben benieuwd wat je eigen gyn gaat zeggen vrijdag, ik hoop goed nieuws. Dikke knuffel.
nou meiden weer een dag verder gisteren een extra ctg gehad(voelde de kleine veel minder maar op de ctg bezoog ze alleen maar maar voelde dit bijna niet) vanmorgen weer een ctg gehad en weer was ze druk bezig zeg mag nu vrijdag weer naar mijn eigen gyn dus ben heel benieuwd ga nu even met Damion winkelen(moet wat he in zijn vakantie)ga hem maar even verwennen in de bart smit want ben niet altijd even lief tegen hem en over twee weken moet hij weer naar school heb wel steeds meer last van oefenweeen zeg niet normaal kan af en toe niet lopen van de pijn in mijn rug(maar als dat het enige is hoor je mij niet klagen hoor ) en meiden hoe is het met jullie meisjes(zie af en toe onwijs lieve foto's voorbij komen ja ik spiek af en toe in jullie forum ) nou ga even shoppen en morgen 35 weken \/ veel liefs debby