ach meissie,nu wordt het wel heel spannend heh! Het duurt nu echt niet lang meer voordat je je meissie in je armen kan sluiten! Heel erg veel succes Deb! Hier denken we aan je!!!
Oh Debby wat spannend meid. Nog even en dan heb je eindelijk je meisie in je armen. Ik zal aan je denken de komende dagen.
heeeeeee meissie nog 2 dagen dan heb je eindelijk je tweede dochter in je armen rust lekker uit ben blij dat ze naar je geluisterd hebben knuffel nathalie
Debby: Nog maar 1 nachtje slapen zet um op meis! even voor de andere meiden die onwijs lief meeleven, aangezien ik haar buddy ben zal ze mij waarschijnlijk sms'en als de kleine geboren is. Ik ben morgen pas rond 16uur online mocht het voor die tijd gebeuren zullen jullie waarschijnlijk niets horen. Sorry daarvoor
ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar.. waarom gaan ze voor 37 wk de baby al halen? debby is nu bijna 36 weken is dat niet wat vroeg?
Lieve allemaal, Ik kreeg vanmorgen een sms van Debby dat ze niet vandaag word ingeleid maar vrijdag. Dit is op zich beter omdat de kleine dan waarschijnlijk niet in de couveuse hoeft. Ze is natuurlijk wel wat gespannen maar verder gaat het goed. Liefs Roshi
Ah kwam ik speciaal kijken vandaag of er al nieuws was...moeten we wachten.... Nog ff volhouden meis....
Oh dat is balen zeg. Debby, toch nog even volhouden. We blijven nog even met je aftellen. Nog 3 nachtjes slapen.
hoi lieverd ondanks dat ikzelf nu ook door een moeilijke periode ga, vrolijkt dit topic me toch een beetje op lieve debby houd je sterk en je dochter zal het goed mee gaan vergeet niet er zijn vele engelen daarboven die jou en je meissie erdoorheen slepen veel sterkte meid nog 3 dagen dan heb je haar eindelijk in je armen knuffel nathalie