Hey Deb, heh das ff een tegenvaller of niet? Maar iig weet je nu waar je aan toe bent meid! nog maar 2 daagjes!!! Enne Nat,petje af voor jou,toch nog zo meeleven met andere ondanks je grote verdriet.. Hele dikke knuff...
Nog 2 dagen, voor ons vliegen ze voorbij, maar voor jou is het wel lang wachten. WE DENKEN AAN JULLIE!
Spannend meid, ik heb veel aan je gedacht in Duitsland. En Nat, je bent bijzonder, dat je dat maar weet!
Ooooh Debby, wat spannend meid! En wat vliegt de tijd als je hier al een poos niet meer geweest bent... Ik ben verschrikkelijk benieuwd! Liefs, Mariel
je hebt je kleintje binnen enkele uurtjes in je armen, waarschijnlijk gieren de zenuwen door je lijf. Veel succes
Oh meid, meid, ik zit hier plaatsvervangend zenuwachtig te wezen hihi. Nog heel even volhouden, je kunt het!
Jeee het is vrijdag! Debby heel veel succes vandaag. Nog even en dan heb je eindelijk je meisje in je armen. Ik hoop dat we snel goed nieuws lezen hier. Dikke knuffel voor jou vandaag.
**buddynieuws** Debby is vanmorgen ingeleid, het is nu afwachten SPANNEND **einde buddynieuws** ik heb haar namens ons allemaal heel veel succes gewenst, omdat ik het zoooo lief vind dat jullie allemaal meeleven
@Roshi,dank je wel meis! Nu maar weer hopen dat je snel weer een bericht plaatst Toi Toi Toi Deb!!!!!!
spannend voor haar zeg.. hopelijk gaat het allemaal vlot en mag ze snel haar beebje en haar armen nemen