Miracle is een heerlijk resort. En die kamer die je bedoeld met groot ballkon is op ze kop ze kant. Is een familiekamer. Erg riant zijn die. Hebben wij 1 dag in doorgebracht, omdat we overboekt waren. Geniet ervan!
Met dat mooie weer vandaag, wordt de zin in vakantie alleen maar groter haha. Nog maar 3.5 week, het gaat nu echt opschieten
Dankjewel voor het waarschuwen! We landen morgenochtend om 8 uur en het weer is dan weer lekker zonnig. Helaas is het in Belek de aankomende dagen onweer 😭 maar we gaan gewoon genieten!
Hier nog 23 dagen!!!💃💃💃 Ik heb gisteren en vandaag zomer kleertjes geshopt voor me zelf! (Kids hebben alles al 😂 ). Komt steeds dichterbij! *blij blij blij*
Oooh wat snel al!! Hier nog 28 dagen Zomerkleding gaan wij as woensdag shoppen en gaat direct de koffers in haha
Hier blijkbaar nog 29 dagen, ik kijk altijd in dit topic om te checken. Scheelt 10 dagen met ts. 😁
Nu het zo dichtbij komt, kom ik me ook even melden... Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we naar Kusadasi!!! vervelend zeg!!!!
Hier word het helaas alweer aftellen tot wij terug gaan naar Nederland We hebben alle dagen super weer gehad! De 'koudste' dag was 27 graden! 😁 wellicht een lekker vooruitzicht voor andere die aftellen tot ze naar Turkije gaan
Veel plezier woensdag! 😁 Ik ga straks weer even naar de stad, laatste spulletjes kopen 😁.