Wij zijn vandaag terug gekomen gisteren hebben we de warmste dag mee gemaakt! Het weer is nu echt top daar!
Ja het begint lekker te worden daar. Vandaag is het 27 graden zie ik, en zaterdag zelfs 31 graden.. Wij gaan pas in augustus.. Hoe was jullie vakantie? Hoe was het hotel?
Slecht nieuws, krijg net te horen dat het vliegtuig een tussenlanding maakt in Groningen echt ontzettend balen. Heb er flink de pest over in want voor de boeking wist ik dit niet en pas bij de definitieve reservering bleek dat er een tussenlanding gemaakt KAN worden. Ik heb al zo'n oorpijn met landen en nu moeten we dubbel landen.
Nog 23 dagen!!! Vandaag nwe koffers en zomerkleding gekocht. Kleding gelijk in de koffers gedaan want de temperaturen hier in NL zullen vast niet boven de 25 graden uitkomen de komende 3 weken haha
Zonnebloem, het is niet te doen om vanuit Groningen terug te rijden naar jullie woonplaats? Mijn ouders hebben dit ook een keer gehad, me moeder is panische voor landen en stijgen, ik heb ze toen opgehaald ( 2 uur rijden...). Misschien is dat een idee?
Nou het is iig op de heenweg en we zouden misschien vanaf schiphol kunnen vliegen alleen we hebben al een parkeerplaats op Rotterdam dus dat wordt een beetje lastig. Wel ontzettend balen!
Ik heb gisteren deze travel bedje & stoeltje gekocht mijn Atilla, wat een handig ding zeg 😁 helemaal blij! Verder is alles compleet, alle spulletjes zijn gekocht, kleertjes zijn gewassen, kunnen straks de koffers in. Heb zojuist ook de parkeerplek geregeld in de Schiphol. Nu nog alleen aftellen; laatste 14 dagen! 😁
Volgende mijlpaal bereikt .... de tickets zijn binnen Op papier is alles geregeld (tickets, gereserveerde stoelen, parkeerplaats Eindhoven)... nu hoeven we echt alleen nog maar af te tellen! Nog 21 dagen !!
Die heb je al vlot binnen, ik krijg ze helaas pas een week voor vertrek. Heb vannacht liggen piekeren over het voor het eerst vliegen met mijn dan net 2 jarige zoon, hoop zo dat het allemaal goed gaat!