Dankjeeee 😁. Genieten doen we zeker! Vooral de kids! Ze zijn zo happy hier, echt super leuk! Nog een ruim dikke week te gaan 😁. We gaan vanavond naar Antalya centrum even wat shoppen. & morgen hebben we familieshoot met een thema 😂 hopelijk wordt het leuke foto's! ben benieuwd 😁. Ons buikje is vol, we gaan nu lekker naar de strand & daarna nog even naar de zwembad. Liefs, LiLaa
@Lilaa prachtige foto's van jouw kindjes en wat een uitzicht! Is het ver Antalya van het hotel? En hoe gaan jullie? Met de taxi, bus? Is dat te doen met een buggy? We hebben nog niet geboekt maar als we naar Turkije gaan gaat mijn voorkeur ook naar Miracle, dus alle tips zijn welkom! Nog heel veel plezier!
Met turks schepijs bedoelen ze maras dondurma. Dat is gemaakt met rauwe ei zover ik weet en daarom voor zwangeren afgeraden. Ik vond het ook helemaal niet lekker en niet te vergelijken met het schepijs wat wij hier gewend zijn
Dank je wel . Wij zijn 1x naar Antalya centrum geweest. Omdat we kinderen en een buggy hebben, gaat ons voorkeur altijd naar een Taxi, dus we zijn gisteren met de taxi naar Antalya geweest, lekker makkelijk (kost heen en weer totaal 10) en reistijd vanaf hotel naar centrum is ongeveer 10/15 minuten. Verder heb ik geen tips, Miracle is indd een héle mooie hotel 😍. En omdat wij dus hier vaak komen hebben we best veel connectie's, we hebben héle mooie kamer met perfecte uitzicht gekregen + ons tafeltje bij avondeten wordt altijd gereseveerd voor ons zodat het niet gelijk bezet wordt door andere mensen, het is best mooie plekje, waar iedereen gelijk wil zitten 😂.
Heerlijk zo'n baby die (sinds zijn geboorte) gewoon overal lekker kan slapen zonder zeuren of huilen 😍.
Gisteren geslaagde familyphotoshoot gehad! Helemaal blij 😁. (We kregen gisteren heel veel aandacht van mensen, die onze outfitts zagen, mensen gingen zelfs klappen en foto's van ons maken 😂 was enorm grappig 😂 ) We krijgen morgen onze foto's & een grote fotoalbum! 😁. Ben benieuwd!
LiLaa leuke foto's meis! En die mannetjes van je....*smelt*....wat een schattige koppies en mooie lieve ogen allebei! 😍😍 Geniet van jullie laatste weekje, de tijd vliegt! 😌