Ooooh wij zijn hier vorig jaar geweest (in Mei), het is daar echt fantastisch!!! Wij gaan dit jaar naar Voyage Torba in Bodrum, daar hebben we een appartement aan het zwembad. Ideaal als onze dochter 's middags moet slapen, kunnen wij gewoon door gaan met zonnen & zwemmen.
Die in Bodrum lijkt mij ook geweldig. Zit er ook over te denken, twijfel tussen die en club Milta. De kamers aan het zwembad zijn dat de private kamers? Wanneer gaan jullie?
Mijn zoontje is 11 maanden en heeft laatst een prikje gehad bij de ggd. Ze zei dat hij verder geen andere prikje hoeft voor turkije
Oh wat heerlijk altijd het aftellen voor de vakantie. Vind het altijd zo leuk en fijn om ergens naar uit te kunnen kijken Wij vertrekken 3 juni voor 2 weekjes naar Tenerife, dus ook al heel erg aan het aftellen haha. Zat nog in weken te tellen, maar zag aan jouw berichtje dat jullie nog 44 dagen moesten en als ik goed heb gelezen vertrekken jullie de 4de... dus dan hebben wij nog 43 dagen te gaan Ik tel dus heeeeel erg met jullie mee af, heerlijk vooruitzicht!!
Hahahahaa klopt helemaal!! 😁 Jaa super vooruitzicht!! Ik wens jullie veel plezier alvast!! En geniet ervan!!! 😁
Nog 4 dagen 9 uur en 13 minuten De kinderen hebben net hun zomer kapsel gekregen. En bijna alle zomer spullen zijn in huis. wel nog een druk weekend voor de boeg, verjaardag van zoon die word 10. Maar dan vliegt het weekend ook zo om