Wij gaan op vakantie naar Nederland. Ik heb de zon nu wel gezien. Het is hier al boven de 40 graden. Wij zoeken het koude weer op. Van eind juni tot 25 augustus!
Hier zijn wij vorig jaar geweest. Ook in een cottage. Topvakantie gehad. We hadden 2 kids va 1,5 jaar en 1 van 3,5 jaar mee. Die hebben ook de tijd van hun leven gehad. Let wel op goede waterschoentjes want het strand vlakbij bestaat uit minuscule kiezelsteentjes en die deden behoorlijk pijn bij het lopen.
Wij nog een maandje!!!!! Kan echt niet wachten zo veel zin in Hoe zitten jullie met de vliegtijden? (Naar Antalya) wij vliegen sochtends om 07:00uur, inprincipe ideaal want de hebben daar nog de middag maaaaaaar.. Moet wel mijn kleine ventje wakker maken midden in de nacht en dat gaat hij niet leuk vinden pfjoe toch spannend hoor zo'n vliegreis... Jullie ook de kriebels of ben ik zo a-relaxt? Fijne vakantie iedereen!!!!
Wij vliegen ook heel vroeg, maar het zal geen probleem zijn met mijn makkelijke kindjes 😁. Jullie ook! Veel plezier! 😁
Daar wilden wij waarschijnlijk ook heen met onze kleine meid. Leek ons de ideale vakantie met een kleine erbij. Als jullie er voor de 4e keer heen gaan, dan moet het ook ideaal zijn hihi Zodra we weten wanneer we op vakantie kunnen, gaan we boeken
Ik heb zojuist onze kamer ook geregeld (we hebben daar connectie's 😁 ), we krijgen een mooie grote kamer met full complete uitzicht, dus ik krijg te zien vanaf mijn grote balkon hele zwembad, tuin en zee. + ik krijg gratis wifii in onze kamer *fijn fijn* 💃 Inchekken is perfect uitgekomen qua tijd. We zijn rond 11:00 in Miracle, we hebben dan nog de hele dag te gaan, lekker zwemmen en eten 💃. *zoooo zin in* 😁
zo julie tellen af, en wij hebben al heerlijk genoten van een super vakantie. Geniet dames, de tijd vliegt als je plezier hebt.