Jawel! Geniet van alle pluspunten van NL. Al lag ik van de week in bed en dacht in verhuis naar Zuid Europa. Haha. Nee gekheid, maar echt mensen kunnen weinig hebben van elkaar. Begrip is ver te zoeken, heb al een paar keer mee gemaakt dat mensen zomaar gingen schelden op anderen. Misschien ligt het aan de randstad. Maar ook het hokjes denken en de (materialistische) druk. Bah.. daar had ik een afkeer van voor ik vertrok en dat is er nu nog meer. Maar al met al ben ik ook wel weer blij om terug te zijn met mijn familie en vrienden in de buurt. Dat heb ik echt gemist!
Wij tellen af naar een lang weekend in de Ardennen in oktober, een midweek Beekse bergen in november en waarschijnlijk in de kerstvakantie nog een week buitenland. Die laatste boek ik nog niet omdat ik hoop dan eindelijk zwanger te zijn en ik dat eerst wil afwachten. Vorige zwangerschap voelde ik me niet goed en gezien ons verleden durf ik het nog niet aan om te boeken. Ik laat die week met alle liefde schieten maar als ik niet zwanger ben of me goed voel dan gaan we alsnog! Leuk om mee te lezen wat iedereen op de planning heeft staan.
Met de camper naar Oostenrijk, nog 6.5 week Denemarken viel vorig jaar tegen, nog nooit zoveel regen gehad, lees: elke dag Vriendin van mij gaat elk jaar Oostenrijk in de herfstvakantie en altijd mooi weer, dus hoop dat wij dat dit jaar ook hebben.
Ik kan er ook eentje toevoegen en de andere aanpassen Nog 111 dagen tot Kaapverdië Nog 241 dagen tot Puglia- Ostuni Nu alleen de zomervakantie nog uitzoeken, sowieso kamperen met eigen tent maar ik weet nog niet waar naar toe.
Wij hebben hem al uitgezocht, we gaan dit jaar weer met vrienden, dus moet de juiste data nog afwachten. Wij zitten beiden in het onderwijs dus wij hebben ruimte We gaan weer naar Noord Spanje
Mooi Noord Spanje! Het liefste gaan wij naar Italië maar de campings vinden wij daar tegen vallen.. Ze hebben niet wat wij zoeken. Ik hou de optie Frankrijk open.. Spanje vinden wij net te ver rijden maar daar zouden we ook allebei graag naar toe gaan.
Spanje is ook te ver rijden! Maar ik heb thuis een deal gesloten In de Meivakantie naar New York, dan in de zomer met de vrienden naar Spanje. Ik wilde nl echt niet, we zouden naar Amerika gaan. Nu dus dit compromis
Ook de zomervakantie is geboekt Nog 317 dagen tot de zomervakantie in Frankrijk, camping domaine de la dragonniére. Kamperen met eigen tent met privé sanitair.
Hier kan ik weer een bestemming toevoegen: Nog 1 dag tot 19 dagen Gran Canaria Nog 74 dagen tot een minicruise naar Noorwegen.
Wij tellen af naar het tweede weekend van oktober. Schoonouders geven een feest in west Vlaanderen wat voor ons 3u rijden is dus we gaan er proberen een paar dagen zee aan te plakken. Lekker even uitwaaien