Lootje: Lekker hoor op vakantie! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten, maar ach heb je iig iets om naar uit te kijken! Ook al zou ik het niet erg vinden om nu al op vakantie te gaan! Bah, bah, wat een kou zeg (gelukkig ga ik 19 april een weekje naar spanje met vriendinnen ) @ Kwiebeltje: goed naar je lichaam luisteren! Alles voor die kleine uk in je buik, ook al betekent dat rustig aandoen. @ SB: pff, das nie niks. Hoop voor je dat het idd niet terugkomt. Moeilijk om te genieten als je zo misselijk en ziek bent continu Ik heb trouwens precies dezelfde hydrofiel luiers gekocht bij de prenatal. misschien dat ik ook wel nog die washandjes enzo ga halen. Wat zijn ze schattig he! @babywish: jammer van je rijbewijs. Maar zoals de andere ook al zeggen, drie keer is scheepsrecht. En als ik al die idioten op de weg zie, dan moet jou het ook zeker lukken . Hopelijk heb je een lieve examinator de volgende keer @mamma: fijn dat je de korting toch nog gekregen hebt. Zou toch wel zuur zijn geweest anders. Gelukkig zijn ze bij de prenatal erg klantvriendelijk @Kidone: wat een schokkend verhaal zeg :O. Zit hier gewoon met kippenvel. Dat het deze keer maar beter gaat en ze naar je luisteren (die fout zullen ze niet een tweede keer willen maken) @baby voelen: het is idd aan de ene kant een raar gevoel, maar aan de andere kant ook een heerlijk gevoel! Zo fijn om te voelen dat ze lekker rondjes aan het draaien is in mn buik. Ik hoop dat het snel van buiten te voelen is. Dan kan vriendlief ook genieten.
Goeiemorgen, Begin me een beetje druk te maken Er is nog niks bekend over de verhuizing, maarja we hebben nog wel heel even de tijd. Maar die onzekerheid dat je niet precies weet wanneer is niet leuk. Woensdag de kast en commode ophalen en dan hebben we alles. Dan is het alleen nog afwachten wanneer we ons huisje krijgen en dan kan de babykamer gelijk klaargemaakt worden. Maarja, baal er wel van dat ik nog niet bezig kan zijn in de babykamer.
Wow het is moeilijk om bij te lezen wat gaat dat snel Ik typ nu terwijl de kleine frummel flink aan het strappen is (geniet er zo van) maar zal een beetje info geven wat de meeste al verteld hebben. Ik probeer tot 6 weken voor de uitgerekende datum te werken want ik werk als huishoudelijk hulp en dat is best pittig als je alles van top tot teen schoon moet maken. Voor de babykamer gebruiken we de meubeltjes van onze dochter en het kamertje zelf in off white met aan de randen rode babyvoetjes heel schattig. De kinderwagen hebben we ook al gekocht want bij mijn dochter had ik een rotwagen die ik snel had verkocht. Nu hebben we bij babydump de Transit gekocht mooi stabiel en beetje luxe kan de kleine frummel staks mooi in liggen. Over anderhalf week de 20 weken echo! blijft toch wel spannend maar hoop dat ook het geslacht te weten en mijn vermoeden zegt echt een jongen (zul je zien dat het een meisje word) Maar we zien wel als het maar gezond mag zijn. Ik ga proberen sneller te reageren en bij te kletsen! Fijn weekend allemaal!
Hallo dames! Ik schreef al met jullie mee, maar ga nu verder onder deze naam! Misschien herkennen jullie me wel aan mijn banner
Uhmm, ik ben echt heel slecht met namen onthouden. Maar als je het zou zeggen weet ik het gelijk weer. @djennes: We lopen precies gelijk, zelfs 20 weken echo op dezelfde dag Hoe laat mag jij ?
Kidone, kan me voorstellen dat je dan wel tegen de bevalling op ziet. Wat een heftig verhaal. Maar gelukkig weten ze ervan en word je nu extra in de gaten gehouden. Knap dat je nu toch voor een tweede gaat. Babywish, kan me voorstellen dat je onrustig wordt. Als zwangere vrouw heb je toch die nesteldrang. Vandaag een deken, waskussenhoes en badCape gekocht van koeka. Zo schattig allemaal.... Hebben echt mooie spullen... Sg, hoe is t met de misselijkheid?
Nog niet zo zwanger gevoeld als vandaag, 2 uurtjes prenatal en gelijk harde buik en doodop! Heerlijk geslaagd!
@Kwiebeltje; goed naar je lichaam luisteren dus en goed je rust nemen!! Niet altijd makkelijk als je zwanger bent he! Wel balen als je eerder zou moeten stoppen met werken, want dan heb je ook wat minder verlof na je bevalling, maar ja, wie weet beval je ook wel eerder en dan heb je weer meer verlof Bij mijn zoontje had ik echt een giga buik; zeker voor zo'n klein mensje als ik ben. Kon op een gegeven moment gewoon niks meer door de pijn aan mijn buik, maar ja, ook eerder bevallen.. verbaasde eigenlijk niemand Jij ook en je man ook Grappig he dat mannen daar ook 'last' van kunnen hebben @SugerBlossom.. hopelijk is je misselijkheid weer minder!!!!! Ik hoop echt voor je dat het niet weer terug komt! Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!! Heerlijk al dat roze @Josie88; borrelen klinkt als je baby Nog even en dan denk je, auw! of dan zie je ineens je buik bewegen, ook zo grappig! @Lootje, ik vind het voelen van je kleintje soms ook wel dubbel voelen hoor. Had ik bij mijn zoontje ook. Enerzijds zo leuk, maar ook een beetje 'griezelig'. 't is zo moeilijk voor te stellen dat er een mensje in je groeit! @KiDoNe, wat lief van je schoonzusje!! En wat een heftige bevalling heb je gehad! Hopelijk gaat deze keer alles beter, maar ik begrijp dat je er waarschijnlijk met een heel dubbel gevoel naar toe leeft. @Mama1982, wat raar van die kruikenzakken?? Waarom was dat dan? Ik heb mijn kraamperiode in het ziekenhuis gehad dus geen ervaring met kraamzorg thuis gehad, maar toen we weer thuis waren met mijn zoontje heb ik ze 'gewoon' gebruikt hoor. Was ze deze keer toch ook van plan te gaan gebruiken.. dus ben benieuwd @ BW, die onrust over de onduidelijkheid zal ook wel met nesteldrang te maken hebben.. lijkt me erg vervelend om nu in onzekerheid te zitten!! Hopelijk is er snel meer bekend en kan je lekker beginnen aan het kamertje! @ Djennes.. spannend, een jongetje zou onze lijst weer iets blauwer maken Voor nu is hij onwaarschijnlijk roze @ Ikku13, ik ga je zo aanpassen in de lijst!! Welkom onder je nieuwe naam Ben je gelijk een stukje anoniemer @Veertje87; klinkt als een heerlijk daagje @ hier, het was de afgelopen dagen rustig in mijn buik, maar gister avond is m'n meisje ineens weer gedraaid en nu is het ineens zo'n drukke boel in mijn buik. Wat alleen zo raar is, ik voel haar als ik zit steeds vlak onder mijn ribben. Volgens mij is mijn baarmoeder flink gegroeid de laatste weken!! Maar dat voel je ook wel als ik op mijn rug lig. Wel grappig weer al die plopjes, voor nu lijkt het net zo'n drukke als haar broer Wordt gezellig strakjes haha. Vandaag gordijnen gehaald voor het kamertje en van het weekend proberen we een begin te maken met klussen Fijn weekend allemaal!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ? Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's Djennes - 2 april - controle verloskundige Nathalie1988 - 2 april - 20 weken echo Pleak - 3 april - extra controle verloskundige Sassie - 3 april - controle verloskundige Mausje84 - 4 april - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo Ikkuh13 - 8 april - 20 weken echo (GUO) SonjavT - 8 april - 20 weken echo JustMo - 8 april - 20 weken echo BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Djennes- 9 april - 20 weken echo Josie88 - 10 april - controle verloskundige Letty26 - 11 april - 20 weken echo Annie1979 - 11 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Mama1982 - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) Pleak - 15 april - controle verloskundige Mausje84 - 15 april - 20 weken echo Ann77 - 15 april - 20 weken echo KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Veertje - 16 april - 20 weken echo + controle gyn + afspraak verpleegkundige KiDoNe - 17 april - controle verloskundige Josie88 - 19 april - 20 weken echo SonjavT - 25 april - controle verloskundige Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 29 Mama's / 11 Meisjes / 4 Jongens / 2x Verrassing
Jeetje wat is er weer veel gekletst! Moest even een flink aantal pagina's terug lezen. @Babywish: fijn dat je weer zo snel mag afrijden. En dit keer ga je het echt wel halen! @kwiebeltje: Wat goed dat de verloskundige het allemaal zo goed in de gaten wilt houden. Luister wel naar je lichaam hoor! Die geeft het niet voor niets aan. Is soms heel moeilijk maar uiteindelijk alleen maar beter voor jou en voor jullie kindje. @SB: hoe is het nu met je misselijkheid? Ik hoop voor je dat je er nu weer helemaal vanaf bent. En wat een leuke roze spulletjes!! Zo schattig allemaal. @kidone: ooh wat een nare bevalling heb jij gehad zeg!!! Had gewoon de rillingen over mijn rug lopen toen ik het las. Snap dat je daarna hebt gedacht het is wel goed zo ik houdt het bij 1 kind. Wel fijn dat de begeleiding nu goed bevalt en hopelijk geeft dat toch meer vertrouwen voor de komende bevalling. @mama1982: wat een mooie kamer! Heel gaaf. Wij zijn ook aan het kijken voor een doorgroeikamer voor onze dochter. @Veertje: bij mij ligt de placenta ook aan de voorzijde. (beide zwangerschappen) En voel onze kleine meid nu sinds 1 week heel erg goed. Soms zelfs af en toe aan de buitenkant. @djennes: wij hebben twee weken geleden dezelfde kinderwagen gekocht. Kan niet wachten tot dat we hem krijgen. De wagen die we nu hebben is zo onhandig!! Past niet eens in mijn kofferbak. Moet ik alle wielen eraf halen etc. @pleak: kan je mijn bevallingsdatum veranderen naar 24 augustus. Zie dat deze nog op 26 augustus staat. @hier: een paar hele drukke dagen gehad. Zowel op het werk als prive veel afspraken. Gisteren uitte zicht dat natuurlijk in een enorme aanvaring met ML en heeeeeel veel tranen. ML wist niet wat hij met me aan moest, fijn he die hormonen! Afgelopen donderdag wel even in de stad gewinkeld en toch nog wat leuke kleertjes gekocht voor beide dochters. Kan het dan zo moeilijk laten liggen haha. Wij gaan nu langzaam aan de babykamer beginnen. Moeten dan eerst een nieuw kamertje voor onze dochter gaan uitzoeken. En stiekem stel ik dat een beetje uit, want vind haar nog zo klein om in een "groot" bed te laten slapen. Dus blijf voorlopig rustig rondkijken haha.
@JustMo: Dan besef je dat kleine meisjes heel snel groot worden. En ontzettend leuk dat je de beeb zelfs aan de buitenkant voelt
Justmo, onze dochters schelen niet veel zie ik. Inderdaad zijn ze nog erg klein om nu al naar het grote bed over te gaan. Als het echt niet gaat, halen we ook nog een goedkoop ledikantje erbij. We willen haar eind juni in haar nieuwe bed laten slapen. Want anders komt de babykamer niet meer op tijd af voor m'n gevoel. Misschien een tip trouwens (ook voor de rest). Had t kamertje hier in de buurt gezien, was inclusief matras 2450. Ik ga t nu bestellen bij 'in de wijde wereld' via de webshop voor 1709!! Ze hebben nu actie dat je matras van 259 gratis krijgt. Dus zeker de moeite waard. Bij n babykamer krijg je gratis matras en n muziekdoosje. Scheelt voor ons dus 700. Echt een enorm bedrag...
Gekocht bij de prenatal! Voor grote broer: Slap met mouwen! Voor mama een jurkje! Voor de mini: Verschoonkussen, knuffellapje, melkpoeder torentje, starterflessenset, 2 pakken a 3st hydrofiele luiers, lodger wrapper motion, romper (kleine broer), rammelaar wipstoeltje en 1 waskussenhoes (rest wordt door oma gemaakt)! Daarnaast alvast een autostoel van Lief! was er zoooooo verliefd op, helaas een klein mankement eraan, maar werd gelijk gemaild en wordt komende week opgelost! Helemaal blij!!!
Aarrrggghhhh vandaag met manlief even wezen zoeken naar kaartjes! Man-man-man wil ik zoiets bijzonders!? Er is echt maar heeeeel weinig wat ik wel ok-redelijk mooi vind..een eigen kaartje maken is ook blijkbaar niet mogelijk buiten de standaard maten die er zijn..vierkant dus
Op geboortekaartje.nl hebben ze ook leuke kaartjes. Anders ff googlen, er zijn zoveel verschillende geboortekaartjes