Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik wou trouwens nog even laten zien wat ik vorige keer heb geshopt.
    Voor het geval de dames te vroeg worden geboren.

Het witte pakje is maatje 42 en roze pakje is maatje 46.

Bijgevoegde bestanden:

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Fijne paasdagen iedereen :D

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    van mij ook!!! :D

4. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk iedereen lekker aan het genieten deze dagen?
    Het hier in ieder geval rustig hier, dus denk het wel.

Hier (te) veel gegeten, eieren gezocht met mijn dochter en familiebezoekjes gedaan. Morgen een dagjes met z'n drietjes, stukje wandelen, ergens wat eten, etc. In ieder geval genieten..:)

Verder voel ik me een stuk energieker sinds deze week, echt heerlijk. Geen middagslaapje meer nodig, niet meer om 20,30 uur naar bed. Ik hoop dat deze periode nog lang mag duren ;)

Wat gaan jullie morgen allemaal doen?

5. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Jeej vandaag 20 weken zwanger!

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hier is de box net in elkaar gezet. Vond het zo een zooitje in de woonkamer! Manlief was er erg blij mee!! :D
    Zometeen heerlijk dagje ontspannen bij mijn ouders...en familie...
    Gister was er meer stress bij de schoonfamilie! :(
    Wat een super weertje!!

7. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens gisteravond mijn belastingaangifte ingevuld. Ben helemaal happy, krijg 4500€ terug :$

Dit ivm combinatiekorting en oudersschapsverlof,
    Ben dus helemaal te happy vandaag..:)

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Dat zijn nog eens leuke berichtjes, zoveel terug krijgen van de belasting.

Hier lekker rustig aan gedaan, gisteren lekker wezen brunchen met moeder, schoonmoeder, en vriendlief. Voor de rest niks gedaan.
    Vandaag ook niks gedaan, gewoon lekker relaxen.
    Net wel lekker broodje hamburger gegeten.

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mooie pakjes Babywish!

Wauw, mamma82, dat zijn nog eens mooie berichten, super hoor!

Hoe gaat het Sugarblossom? Hoop dat de HG is weggebleven?

Dit weekend in de babykamer begonnen, muren zijn gewit en 'gemintgroent' ;). Nu de kozijnen en de deur nog. Woensdagavond even naar de ikea om de hemnes kast te halen.

Gisteren nog even bij m'n oom en tante op visite geweest, daar genoten van het nieuwe jonge leven van de schapen: lammetjes met hun gekke bokkesprongen. Prachtig om te zien.

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @josie: Dankjewel :D
    Wat gezellig tussen de kleine schaapjes ja :p
    En al lekker bezig geweest in de babykamer dus.

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi lieve meiden! Even snel heb 3 volle drukke dagen achter de rug gehad was echt te druk geweest. Ga zo laptop sluiten en een dagje niks doen ben helemaal versleten gewoon.

Zaterdag meubeltjes opgehaald voor de babykamer en zondag middag aan ons babymeisje haar babykamer begonnen (was onwijs leuk!!) Vriend heeft de muren een verfje gegeven en gaan vanavond nog een tintje lichter roze pakken en nog een keer doen, laminaat uitzoeken etc. Vandaag alweer 21 weken zwanger! Baby voel ik zo vaak nu soms heel hogerbij mijn buik en soms bij mijn blaas of zo dat is echt een eng gevoel haha.

Josie
    Lief dat je het vraagt. De misselijkheid is eindelijk weer gezakt :) kan ik weer een beetje normaal eten :)

12. JustMo

JustMo Niet meer actief

@babywish: leuke pakjes!

@Mama: wow dat zijn zeker leuke berichten van de belastingdienst.

@Josie: leuk hoor dat je al lekker bezig bent in de babykamer. Maakt het allemaal net wat tastbaarder.

@sugarblossom: fijn dat de misselijkheid gezakt is. Hopelijk blijft het nu weg.

Heeft iedereen fijne paasdagen gehad?

Wij hebben het geprobeerd rustig te houden maar merk nu toch wel dat het drukker is geweest dan ik dacht. Ben vandaag echt heel erg moe en merk ook dat mijn dochter er last van heeft.
    Wat wel heel fijn is dat onze kleine meid met de Pasen ook lekker heeft uitgeslapen. Normaal kwam ze altijd tussen 6 en en 6.30. En nu ineens was het 3x achter elkaar 9uur.
    Helaas staat deze week vol met (leuke)afspraken. Dus echt extra rust pakken gaat me niet lukken. Dan maar weer de hele week vroeg naar bed. Is ongezellig voor ML maar er zit niets anders op haha.

Van het weekend toch wel eventjes voor de baby gewinkeld. Wil voor de eerste dagen wat nieuwe pakjes hebben ipv alle pakjes van dochterlief gebruiken. Dus hieronder ven foto-tje van de aankopen.

Bijgevoegde bestanden:

13. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    @babykamer: Wow! Kopen jullie allemaal van die dure babykamers (zoals Mamma1982) :eek:? Wij hebben dit weekend een babykamer gekocht in tilburg bij van asten voor 530 euro (nog wel een matras erbij kopen). Wit, strak en met zilver/grijze handvaten. We hebben dan een ledikant, ruime commode, zeer ruime kast en een wandplankje.

@shoppen: afgelopen dagen flink geshopt. Babykamer dus, wieg+matras (helemaal gratis :D) en die dag ook meteen een combi-kinderwagen uitgezocht en gekregen (van schoonouders). De maxi-cosi mura 4 (inclusief autozitje en voetenzak) in het zwart is het geworden. Meteen 's avonds in elkaar gezet (en daarna weer uit elkaar gehaald en weer terug in de doos :p). Gister nog even langs de prenatal en babydump geweest voor wat kleine dingetjes; spuugdoekjes, hydrofiel luiers, een te schattige knuffel, badje en badstandaard.

@kaartjes: nog best lastig allemaal he. Zelf heb ik me al een beetje georienteerd, benieuwd of vriendlief hetzelfde leuk vind :p. Wilde eigenlijk zonder foto (stuk minder geregel na de bevalling), maar vriendlief wil er toch graag iig eentje met foto.

@paasweekend: ons paasweekend was nog best druk (en slechts één middag/avond voor een paasdiner :p). lekker geshopt en daarnaast de toekomstige babykamer en de hele berging flink uitgedund. Pff, wat kan een mens veel dingen bewaren in een paar jaar :p. Binnenkort naar de stort en dan is dat ook weer weg :p.

Vandaag trouwens de 20-weken echo :D. Eerst aan het eind van de middag bij de verloskundige langs en dan vanavond de echo bij het diagnostisch centrum. Zo'n zin in om onze uk weer te zien :D. Toch wel een beetje spannend, hopelijk zit ze goed in elkaar en zijn er geen afwijkingen te zien. En hopelijk is ze nog een zij en heeft de echoscopist een paar weekjes terug het niet verkeerd gezien (want dan hebben we een probleem; al dat roze, jurkjes en rokjes:p)

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Nathalie: wat fijn dat jullie de babykamer hebben uitgezocht en een kinderwagen hebben gekregen van je schoonouders.
    Goede keuze hoor, de mura 4 :D
    En heel veel succes bij de echo vanavond en hopelijk is het idd nog een meisje.
    Ik mag 9 april voor de 20 weken echo, en ik hoop ook dat het nog steeds allebei meisjes zijn, anders hebben ook wij een klein probleempje :p

15. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hey dames,
    hier FF snel kort ego berichtje hoor!!
    hier met griep in bed en ik belde daarnet om een afspraak te maken voor de 20 weken echo en ik kon gelijk vanmiddag terecht! om 13.40, alleen ik moet helaas alleen want vl is op t booreiland!
    maarja ik ben wel blij dat ik de kleine weer kan zien vandaag! alleen wel een beetje zenuuwachtig!
    ik laat jullie weten hoe het was!
    xx

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat spannend Kwiebeltje en Nathalie, veel plezier vandaag!

Hier ook geen dure babykamer hoor Nathalie, heb ook geen complete kamer uitgezocht, omdat ik niets naar m'n zin kon vinden, maar ledikant en grote commode zijn zo'n 450 euro. Ook geen matras, dus dat komt er inderdaad nog wel bij.

Fijn dat het goed gaat SB! 21 weken alweer, wat gaat het snel. Iedere keer als ik je banner zie, denk ik: 'zo ver al!' Haha, ik kom er achteraan sukkelen. ;) Vandaag al 18 weken!

Wat fijn dat je dochter ook heeft uitgeslapen justmo! Inderdaad deze week maar even rustig aan doen. Merk het zelf ook al wel, moet soms echt even pas op de plaats maken, wil nog veel te veel...

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Kwiebeltje: Spannend :D
    Alleen wel jammer dat je alleen moet omdat je vriend weg is.
    Maar gelukkig krijg je mooie foto's toch ?
    Beterschap en hoop dat je snel een beetje opknapt, maar gaat vast wel lukken als je je kleine knulletje vanmiddag ziet.
    Veel plezier vanmiddag.

@Josie: Ik loop ook wel een klein beetje achter op iedereen voor mijn gevoel, maarja wij zijn ook wel een van de laatsten he :p

18. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    JustMo, mijn dochter is 1 dag ouder dan die van jou. en grappig dat we dezelfde kinderwagen hebben uitgezocht welke kleur heb jij gedaan? ik de zwarte.

Nathalie en kwiebeltje, succes vandaag bij de echo!

Josie en babywish, dan loop ik ook achter haha maar kunnen wij nog iets langer genieten ;)

Wat een schattige kleertjes zie ik al voorbij komen! Ik heb nog helemaal niks gekocht aan kleertjes daar wacht ik nog mee tot volgende week als ik de 20 weken echo heb gehad en dan hopelijk weet wat het word (ik ga voor een jongen)

Onze dochter slaapt nu al in een peuterbed en dat gaat gelukkig heel goed dus we hoeven al geen extra ledikantje erbij te kopen.

Vanmorgen weer voor controlen naar de vk geweest en alles is goed hartslag weer gehoord van de kleine frummel is altijd weer een opluchting.
    Het is al wel een kleine druktemaker zelfs mijn man kan het al voelen aan de buitenkant.

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Hmm, wel langer genieten.
    Maar hoop dat ik met 36/37 weken klaar ben.
    Zie dat niet echt zitten, met die BI en hartje zomer.
    Gaat nog zwaar worden, maar hoop dat alles gaat meevallen.

20. JustMo

JustMo Niet meer actief

Wij hebben ook de zwarte genomen! Wat grappig zeg.
    Hebben jullie een peuterbedje genomen of zo'n doorgroeibed die je kan verstellen naar mate ze ouder worden?

Deel Deze Pagina