Idd grappig (zelfde smaak?) Wij hebben een standaard peuterbedje gekocht via marktplaats en laten opknappen door mijn broer. En de kleine meid zag het bedje staan en dook erin "ikke apen" en sindsdien slaapt ze als een roosje
Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdag het hele huis van vriendlief zijn oma leeg gehaald. smorgens om 07.00uur vertrokken vanaf Almelo naar Rotterdam en savonds om 21.30uur konden we eindelijk rustig zitten. Onze kleine meid is lekker druk. Al 2 avonden ligt mijn kat op mijn buik en probeert onze kleine meid er echt mee te spelen. Heel leuk om te zien en te voelen. Ik voel haar sinds zaterdag dagelijks. Van de week toch echt een begin gaan maken aan de babykamer, moet eerst leeg gehaald geworden,geschuurd enz. Maar wil niet te lang wachten en wil het gewoon op tijd af hebben zonder te moeten vliegen. Voor nu ff lekker een rustig avondje. Vriendlief heeft cursus van de voetbal.
Hier vandaag weer gewerkt, was wel weer even wennen na een paar dagen van ontspanning...maar nog 1,5 dagje en dan is het alweer weekend... Wij kopen nu inderdaad een wat duurdere kamer, maar is voor onze dochter van 1,5 met groot bed. Dus kunnen we de komende 10 jaar wel mee vooruit. En tja als ik verliefd op iets ben geworden, krijg ik het ook niet meer uit m'n hoofd, hihi. Dus die kamer moest gekocht worden.. De baby krijgt dan de babykamer van onze dochter. Dames met de 20-weken echo, hoe was t vandaag? Wij hebben de 12e pas de echo. Ja stel je voor dat t geslacht ineens niet klopt. Ik geloof dat dit voor iedereen hier problematisch gaat zijn gezien alle foto's die ik heb gezien van alle aankopen van jullie allemaal...Haha Maar je leest er soms wel eens over inderdaad. Maar geloof niet dat t vaak voorkomt.
Ik heb 2 roze reiswiegjes Dus ik zou het zonde vinden als ik een daarvan moest verkopen voor een blauwe haha.
Vergat ik vanmiddag, ben nog steeds een zeef... Het is hier afgelopen maand in de omgeving nog gebeurd: het stel verwachtte een meisje, was iedere echo weer bevestigd. Toen de baby geboren was, zat er toch echt een piemeltje aan. Ach, even in shock maar er zijn ergere dingen.
Dat is zeker waar, lijkt me achteraf ook een verhaal dat het erg goed doet op verjaardagen en dergelijke
Dan kijk je raar op dat het niet zo blijkt te zijn! Haha, arme jochie was vast klein geschapen Je kijkt vast even raar, maar later kun je er vast om lachen! Maar voor mij toch een reden om het kamertje niet en bepaalde jongens of meisjes kleur te geven, maar door accessoires. So mintgroen it is Maar het weerhoudt me er niet van om kleertjes te kopen (het moet bij ons trouwens nog bevestigd worden a.s. maandag dat het echt een meisje is, want de vk durfde het niet met zekerheid te zeggen, dus misschien kan ik de pakjes die ik heb gekocht wel weer omruilen ) Een kennis die niet wist wat het werd heeft een week voordat ze uitgerekend was een rose en een blauw pakje gekocht en nadat ze bevallen was van een meisje het jongenspakje weer terug gebracht! Ook een manier
hey dames, even snel...de 20 weken echo was super! geen afwijkingen en alles zat er op en aan, ook het piemeltje nog!! ik heb de placenta ook van voor, maar ik voel de baby toch heel erg goed en van buiten af zie je de beeb ook bewegen, dus ik denk dat het als nog heel erg verschilt ook als je placenta van voor ligt!? ik denk dat wij een drukke sterke vent krijgen hihi! nou ik ga weer verder slapen, want ben echt beroerd en ik heb het toch benauwd:S slaap lekker meiden!! xx
@Kwiebeltje: Fijn dat alles in orde is met jullie kleine knul. Nu lekker verder slapen hoor Welterusten
Mooi dat je echo goed was! De mijne ook helemaal goed . Lekker lang kunnen genieten van onze kleine meid. Ze was flink aan het springen, dus duurde soms eventjes voordat er een goede foto gemaakt kon worden van organen etc. Helaas dr gezichtje van de voorkant niet kunnen zien (alleen dr mondje en stukje neus (gelukkig geen hazenlip)). Ze was lekker achter de placenta weggedoken. Maar gelukkig bevestigt dat het een meid is! Dus gelukkig niet alles omruilen .
Ik heb alleen een neutraal shirtje gekocht, ikwacht net als djennes op de echo om te horen wat t wordt.de meisjesnaam zijn we bijna uit....jongensnaam zoooo lastig. Spullen beginnen te leen binnen te komen en ga geen typische meiden, jongenskamer doen, de geleende commode is blauw, dus misschien iets paarsigs erbij doen ofzo... Ach ja. Als tmaar gezond is!
Nog niet bezig met de officiele babykamer. Maar wel een kamertje klaar maken voor het geval dat. Simpel behangetje en stukje tapijt erin en alle troep opruimen die erin stond.
Hallo dames! Na een hectisch weekend even teruggelezen een stukje dan! Wat heerlijk dat ik trouwens al goede 20 weken echo's voorbij ie komen! Ik mag volgende week ben heel benieuwd Ik zie iedereen al druk met kamertjes en wandelwagens hoe gaaf! Wij hebben afgelopen zondag een wagen opgehaald. We wilde graag een maxi cosi mura 4 maar dan wel green slice heb hem gevonden en hij ziet eruit als nieuw! Ben er superblij mee Kamertje komt over 1,5 week en een vriendin van mij gaat een muurschildering maken van nijntje heel lief ik zal foto's plaatsen als het klaar is Ik zag een aantal mooie buikjes zal mijn foto er oook eens opzetten Sorry dat ik niet op iedereen reageer persoonlijk maar mijn weekend was behoorlijk gepropt!
hey meiden, @ letty: mooi hoor! je buikje en de kinderwagen, super stoeren kleur!! ik hou daar wel van!! alleen mijn vriend helaas niet verder heb ik vandaag frummel zijn eerste echte stoere jongens pakje binnen gekregen! zo stoer! @Nathalie: ook super dat jullie echo goed was!! zon fijn gevoel!! @ all: ik zal vanaaf op de rest reageren! xx
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje - Meisje ? Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's Djennes - 2 april - controle verloskundige Nathalie1988 - 2 april - 20 weken echo Pleak - 3 april - extra controle verloskundige Sassie - 3 april - controle verloskundige Mausje84 - 4 april - controle verloskundige Lootje - 5 april - 20 weken echo Ikkuh13 - 8 april - 20 weken echo (GUO) SonjavT - 8 april - 20 weken echo JustMo - 8 april - 20 weken echo BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo Djennes- 9 april - 20 weken echo Josie88 - 10 april - controle verloskundige Letty26 - 11 april - 20 weken echo Annie1979 - 11 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Mama1982 - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) Pleak - 15 april - controle verloskundige Mausje84 - 15 april - 20 weken echo Ann77 - 15 april - 20 weken echo KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Veertje - 16 april - 20 weken echo + controle gyn + afspraak verpleegkundige KiDoNe - 17 april - controle verloskundige Josie88 - 19 april - 20 weken echo SonjavT - 25 april - controle verloskundige Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 29 Mama's / 11 Meisjes / 4 Jongens / 2x Verrassing