BW; dat pakje met dat konijntje en die hartjes.. die is zooooo leuk! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik ben vandaag weer even bij de VK geweest.. hartje gehoord, baarmoeder ligt iets voor op groei maar de verloskundige dacht dat het kwam door dat er niet zo heel veel tijd zit tussen deze en vorige zwangerschap. Maar voor nu weer gerustgesteld en weer helemaal goed gekeurd Nog 12 dagen dan hier de 20 wk echo Zal hier ook even een buikfotootje toevoegen
@ Letty; leuk van die muurschildering!! Mooi buikje en mooie kinderwagen ook! @Ann, lastig he jongens namen! Wij vonden het bij mijn zoontje ook zo lastig.. gelukkig is het nu wat makkelijker @Nathalie: Fijn dat je echo goed was!!Haha geen spullen omruilen @Kwiebeltje, beterschap en fijn dat de echo goed was!! @Ikkuh; wij maken er hier ook voornamelijk met accessoires een meisjes kamer van.. alleen wel een roze bedje haha
Leuk truitje Pleak waar vandaan? Leuk dat je al een forse buik hebt, mijn zoon is jonger en heb nog lange na niet zo'n buikje, helaas.... Maar komt vast vanzelf! Verder te moe om te reageren op iedereen, sorry!
poeh... shirtje is van de vero-moda als ik me goed herinner... maar al weer een paar jaartjes oud hoor Zit heeeeerlijk zelfs met een zwangere buik. Ik vind hem ook al behoorlijk groot, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje, zelfde termijn, was hij vergelijkbaar. Ik ben ook maar een iniminie.. misschien scheelt dat ook?
@ pleak: woawww!! ik ben jaloers!! wat een mooie buik heb je al, bij mij vragen ze in elke babywinkel of ze het in moeten pakken.... haha dus dat weet je zeker wel hoe mini t buikje hier nog is en ik zie er van mijzelf erg jong uit, word regelmatig naar mijn rijbewijs gevraagd... en een paar maandjes terug om mijn paspoort toen ik een discotheek in wou gaan voor 16+.... tjah... ik denk altijd maar... als ik straks 50 ben en er dan nog zo'n 8 jaar jonger uit zie... prima!! @bw: ik zal vandaag FF een foto maken van t pakje! xx
Fijn die goede 20 weken echo's! Morgen hebben wij de 20 weken echo en ik ben er best zenuwachtig voor. Ook al weet ik dat de kans groter is dat alles goed is, toch ben ik huiverig voor wat er allemaal mis kan zijn. En daarbij maak ik me druk of bij de pretecho wel goed gezien is dat we een meisje verwachten. Zucht, waar kan een zwanger mens zich druk om maken... Mooi buikje al Pleak! Hier gaat het niet zo hard hoor! Leuk alle kleertjes die langskomen! Ik kan vanaf de tablet geen foto's toevoegen, anders zou ik ook eens kunnen showen. Vraagje aan de meiden die een boxpakje voor de kleine gekocht hebben, ik zie ze veel met voetjes langskomen, maar dat lijkt mij zo onpraktisch! Zoontje had best lange benen, en kon pakjes met voetjes dus helemaal niet aan, of maar heel kort. Maar ja, misschien heeft het ook met persoonlijke voorkeur te maken? Ow zo fijn, nu de zomertijd in gegaan is slaapt zoontjelief veel langer! Vandaag was hij pas om acht uur wakker! Terwijl dat normaal uurtje of zeven is. Ik hoop dat dit nog lang doorgaat! Nog leuke plannen vandaag? Hier is het somber weer, blijf maar lekker beetje in huis rommelen denk ik!
@ Lootje; grappig, ik ben ook geen fan van de boxpakjes met voetjes er aan.. maar precies om de omgekeerde reden.. Mijn zoontje had korte beentjes en daardoor zaten zijn voetjes zo raar in zijn pakje.. Maar het is wel lekker warm. Hier is het ook erg somber weer.. ik zag zelfs wat sneeuwvlokjes voorbij komen Ik weet niet of ik vandaag zo'n zin heb om op pad te gaan. Ga zo denk ik lekker warme chocolademelk voor mijzelf maken Hmmmmmmm
@pleak: Wat een mooie buik (En leuk truitje ook) En dat pakje heb ik bij C&A gekocht. Weet niet tot welke maat ze gaan trouwens, want dit waren prematuur maatjes. Maar zitten vast wel soortgelijke pakjes bij.
wat grappig ik vindt die boxpakjes met voetjes ook niks aan. en wat een mooie buik heb je al pleak en letty ook al. goeie 20weken echo's super om te horen. Hier alweeeeer erg verkouden en hoesten. Het is hier net zeehondencreche pieterburen. Ben al 5 weken nu verkouden. Ben er zo klaar mee.
@ boxpakjes met voetjes: ik heb ze ook niet, niet dat ik kan zeggen dat het niet handig is, want geen ervaring mee, maar ik was bang dat als die lange benen zou hebben dat t dan erg gaat trekken in t kruis zeg maar... @ verkouden: hier ook nog steeds snot verkouden, vanaf de kerst ben ik al verkouden maar wel gewoon te doen zeg maar...maar nu...de zakdoekjes zijn niet aan te slepen, dan weer een loop neus, dan weer een bloed neus dan weer een pot creme voor onder me rode neus, omdat die helemaal schraal is...en hier ook een zeehondje agja...t gaat vanzelf wel weer over....ik begin nu ook sterk te twijfelen of mijn verkoudheid niet erger is geworden van de narcissen in huis want sinds die er staan ben ik echt snot verkouden... xx
Die verstopte neus is wel een vervelend kwaaltje hoor. Ik wordt er ook gek van, ik kreeg elke keer al zo weinig lucht via m'n neus binnen. Nu ook steeds vaker benauwd, en dan vooral in bed.
Ik herken het helemaal! Ik word gek van de bloedneuzen die ik heb (opgedroogd bloed, iedere ochtend je neus snuiten brr) maar goed..het hoort er allemaal bij
@babywish thnx jij had eerder ook een mura toch? @Josie thnx ben ook best trots hihi @kwiebeltje thnx!!! wij vonden hem echt zo mooi eigenlijk de enige kleur die we beide super vonden! Wat vind je vriend mooi dan? Ik ben ook wel nieuwsgierig naar het pakje van jullie mannetje! Ik heb al wel wat dingetjes ook veel unisex nog @pleak ja zo gaaf.... is toch net wat leuker als behang vind ik Jou buikje is echt al prachtig!!!! @Lootje ik heb een beetje dezelfde angst voor de 20 weken echo en ook over het geslacht haha... Maar vooral of de gezondheid van onze man wel in orde is! Gelukkig hebben we die echo bijna gehad! Boxpakjes heb ik wel een paar maar niet al te veel omdat mijn vriend en ik beide lang zijn dus ja... @Kidone het heerst helaas al lijk ik tot nu toe de dans te ontspringen qua verkoudheid Benauwdheid herken ik ook heel erg met vlagen... @clijntje bloedneuzen heb ik ook BAH! Echt vaak en inderdaad 's morgen opgedroogd in de neus blechhhhhhhhhhhhhhhhh
@ letty: haha hij houd helemaal niet van kleur alles moet t lieft zwart, grijs of wit zijn en donkerblauw en bruin kunnen er voor hem nog mee door hij vind kleur snel druk zegt die maar ik denk dat hij t gewoon zo van huis uit heeft mee gekregen want daar is t precies t zelfde! haha super saai wij hebben nu in de woonkamer op 1 muur een beetje zon kleur als jullie kinderwagen alleen iets meer naar t mint toe! maar ik heb ook echt op mijn kop moeten staan om t voor elkaar te krijgen en alles zelf moeten verven want hij vertikte het om t op de muur te smeren hihi maarja dat kleurtje was ook het enigste wat ik wou!! en de rest mocht hij bepalen dusja maar hier de foto van t pakje!
Hahahahaha wat balen als het om de kinderwagen gaat...goed daqt je je zin heb doorgedrukt wat betrefd je muur.... met schaamrood op mijn kaken moet ik toegeven dat ik hier het groen van de muur heb gejaagd toen we samen gingen wonen Voor de kleine vind ik het een ander verhaal Gaat het kinderkamertje ook in zwart, wit, bruin en grijs dan? Dat pakje is geweldig...zara toch? Ik ben helemaal zara gek hahaha
@letty: ja klopt, ik had de maxi cosi mura 4. Tango red, vond ik een supermooie kleur. Neutraal, maar toch niet helemaal zwart. Vriendlief is tot in de laatste uurtjes bezig geweest met het logeerkamertje bij m'n moeder thuis. Of die gaat functioneren als babykamer is nog de vraag. Maar dan is er in ieder geval een kamertje klaar. De lieve schat had nog nooit behang geplakt, maar het ziet er supergoed uit voor een beginner. (Hier en daar een paar kleine schoonheidsfoutjes.) Maarja, de babykamer in ons eigen huisje gaat natuurlijk super mooi worden, en heel anders met hele andere kleuren.
Over groen gesproken Ff een foto'tje spammen. Is niet een van de mooiste kamertjes, maar is voor tijdelijk (Of hopelijk niet nodig)
haha ja zara echt geweldig he!!! alleen volgens mij valt zara wel klein toch? want ik had een shirt maat 62 van zara op een shirt maat 56 van Lief gelegt en dat van lief was zelfs nog iets groter! @klein baby kamer: haha ja die wil mijn vriend eigenlijk wit met grijs maar ik denk dat er mezelf kennende toch echt iets met lichtblauw ofzo er bij komt ik ga gewoon als een puppy kijken, dat kan die toch niet weerstaan hihi maar de kinderwagen is dus wel zilver he maar ik moet bekennen dat ik die zelf ook mooi vond in t zilver ik vond een paar kleuren echt mooi en mijn vriend alleen die zilveren dusja dan natuurlijk eentje die wij beiden mooi vinden @bw: echt leuk dat groen, ook zo lekker fris kleurtje vind ik!! xx