Rompers kan je trouwens nooit genoeg hebben volgens mij Er is zo snel net even een randje vies (doorgelekt) ofzo...
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Meisje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's JustMo - 8 april - 20 weken echo BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo (GUO) Djennes- 9 april - 20 weken echo Josie88 - 10 april - controle verloskundige Letty26 - 11 april - 20 weken echo Annie1979 - 11 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Mama1982 - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) Pleak - 15 april - controle verloskundige Mausje84 - 15 april - 20 weken echo Ann77 - 15 april - 20 weken echo KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Veertje - 16 april - 20 weken echo (GUO)+ controle gyn + afspraak verpleegkundige KiDoNe - 17 april - controle verloskundige Josie88 - 19 april - 20 weken echo SonjavT - 25 april - controle verloskundige Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 29 Mama's / 12 Meisjes / 4 Jongens / 2x Verrassing
@Sonja; wat leuk ook een meisje @ Ikkuh, wat een leuke kleertjes!!! Die nijntje romper is leuk!! Ik kan bijna alles van mijn zoontje in maat 50 en 56 gebruiken maar heb toch ook wel wat echte meisjes kleertjes gekocht hoor Wij hebben erg veel in maat 50, maar mijn zoontje was maar 45 cm bij zijn geboorte en had dus in eerste instantie maatje 44, maar we trokken hem gewoon 50 aan en dan de mouwen oprollen. Maar hij heeft dus heel lang maar 50 aangehad dus ook veel kleertjes in die maat gekocht. Maat 56 heeft hij daarna ook behoorlijk lang gedragen dus eigenlijk hoef ik niks meer te kopen, maar ja wel een beetje voor de vorm he qua temperatuur.. volgens mij trek je een pasgeborene in de zomer in eerste instantie toch ook lange mouwtjes aan? Ik weet het niet zeker, maar ik twijfel ook nog een beetje (zoontje is in de winter geboren dus heb alleen lange mouwen en een paar meisjes dingen met korte mouwtjes gekocht)
Zo wij zijn ook weer terug van de echo. Onze kleine meid lag zo ongelofelijk dwars dat ze na een uur nog steeds niet de rug en de navelstreng konden beoordelen. Dus moet aankomende woensdag weer terug voor die onderdelen van de echo. Maar de rest van de echo zag er goed uit. Dus verwacht woensdag ook gewoon dat alles verder goed is. Heerlijk hoor om zo lang naar ons kleine meisje te mogen kijken. Spam gelijk even een mooi echo plaatje van onze kleine meid.
super om te lezen alleen maar goede 20weken echo's en weer een meisje. Hier niet zo lekker te pas. beetje grieperig.
Mooie foto JustMo, fijn dat alles goed is! (ga er vanuit dat 'de rest' ook goed is) Wel leuk om nog even weer te spieken. Ik vind het wel lastig hoor Ikkuh om te bepalen wat er allemaal nu echt moet komen. Heb alleen maar pakjes met lange mouwen, wel weer rompers met korte mouwen (heb er nu vier in mt 50-56, enig idee wat redelijk is?) en twee vestjes. Lastig, lastig...
Pff, ik heb van alles een beetje. Heb alleen geen rompers met lange mouw. Alleen rompers met korte mouw en voor de rest shirtjes met korte en lange mouw en broekjes of pakjes.
zo.. wij zijn weer thuis.. Wij hebben dus gehoord dat we een dochter/zusje krijgen.. helemaal super! Wel was het kindje heel erg eigenwijs.. hebben een uur over de echo gedaan en heb moeten springen, op een kussen gelegen.. maar werkte niet erg mee.. ook de metingen waren lastig te doen.. alle organen waren prima in orde.. gelukkig.. maar de uitslag bleek te korte bovenbenen.. en nu.. Dan zegt ze.. eigenlijk mag ik dit niet zeggen.. maar dat is een symptoom van het syndroom van down.. maaaaaar.. vervolgde ze.. de kans daarop is erg klein, en gezien het kindje slecht te meten was zal het wel meevallen.. Maar waarom moest ze nou net iets vertellen wat ze eigenlijk niet mocht.. anyways.. we hebben dus wel gezien dat de organen en hersentjes allemaal goed zijn.. dus hiermee krijgen ze ons niet "down" as donderdag krijgen we een GOU om alles nog een keer te checken.. Dus dat word nog maar een keertje gluren naar ons prachtige meisje! En denk niet dat wij er gigantisch mee zitten hoor.. want persoonlijk denken wij dat het allemaal wel wat meegaat vallen.. Want haar grote broer kreeg vorige week nog het compliment.. wat heeft ie eigenlijk korte beentjes..
Inderdaad Sonja, gewoon nuchter blijven. Beetje vreemd hoor dat ze die opmerking maakt, fijn onrust stoken.
Sonja, in eerste instantie misschien toch even schrikken lijkt me... Wat raar dat ze dat dan toch zei... Maarja, waarschijnlijk had je het zelf ook gevonden na 1x googlen... en nu weet je waarom ze het nog een keer willen bekijken. Wel fijn dat er verder niets op wijst dat het down is! Komt vast goed meis! Guo is trouwens wel nog weer een stuk medischer als een Seo, vond ik tenminste..(dus dat je daar niet van opkijkt). Kan zijn dat er meerdere mensen bij zitten. Tja Josie, hoeveel rompers... Denk wel een stuk of 9... ligt er misschien ook aan hoeveel je wast? Ik ben niet iemand die elke dag wast (meeste in het weekend) en dan is het wel handig om meer te hebben... Je kunt overal op internet wel van die standaard checklisten krijgen waar op staat hoevel uitzet je 'moet' hebben... Ik denk dat ik voor de kleine maten ook geen rompers met lange mouwen koop, pas vanaf maat 62, want tegen de tijd dat ze dat dragen gaan we alweer naar de herfst/winter (volgens mij was mijn zoontje 1,5/2 maand toen hij 62 aan kreeg). Lijkt mij ook dat de kleine wel lange mouwen aankrijgt, ook al is het zomer! Zeker de 1e week ofzo! En dan nog, moet het wel extreem warm zijn wil je korte mouwen aan doen denk ik... Mijn zoontje is van eind oktober, dat was een stuk makkelijker, die kreeg gewoon lekkere warme kleertjes aan....
Justomo, de kleine meid ligt nu dus al lekker dwars, dat wordt nog wat Ach nu mag je nog een keer lekker spieken!
Wat een goed nieuws berichten vandaag, wauw!!! En weer een meisje erbij... kan me wel voorstellen dat je schrikt als je hoort dat je voor extra echo moet ivm korte beentjes. Maar goed dat je er zo rustig onder blijft hoor. En als verder alles goed uit zag is daar ook wel reden voor. We gaan gewoon uit van een goede uitslag bij de GUO! Mijn dochter is ook van eind aug. Ondanks het warme weer toen toch altijd lange mouwtjes aangehad. Ze moeten altijd 1 laagje meer als wat je zelf aan hebt (hebben ze mij toen wijs gemaakt in ieder geval..). De eerste weken dus altijd romper met lange mouwen en tshirt of romper met korte mouwen en shirt/vest met lange mouwen. Misschien als het extreem heet is, je weet in Nederland maar nooit, dat het dan afwijkt.
@ Sonja.... mijn zoontje had ook (te) korte bovenbeetjes, maar heeft geen down. Het is natuurlijk super vervelend als je zo iets te horen krijgt, maar het hoeft echt niks te betekenen!!!
@Sonja: Raar dat ze al een uitspraak doet zonder het zeker te weten. Nu zit je natuurlijk wel een beetje met spanning of niet ? Ik mag morgen om 13:30 voor de GUO, dus dat wordt nog een nachtje lastig slapen.
Zo wat gaat het snel met de berichten! Maar al een paar mooie buikjes voorbij zien komen, ik zal binnenkort ook 1 van mij posten. En ook goede 20 weken echo's Top! (Sonja, vreemde opmerking maar idd positief blijven ) Hier vandaag een controle echo gehad omdat ik erg last heb van mijn buik zodra ik druk ergens mee bezig ben en dat zat mij niet lekker ook de vele afscheiding die ik heb. Maar gelukkig is alles goed en zwemt de kleine frummel rond in het vruchtwater, maar de oorzaak van de pijn is dat ik een gevoelige baarmoeder heb en dat dit de pijn veroorzaakt. O ja en we konden nog niet zien wat het word van de zijkant leek het een jongen en van de onderkant een meisje haha. Morgen de 20 weken echo! vind het nu best wel spannend worden! en dan zal ik uitgebreider reageren