BW dat was wel ff schrikken, nu nog extra shoppen leuk! Djennes leuk nog een jongen en fijn dat verder alles goed is. Liedx welkom bij de club. Letty gelukkig weer beter te pas, hier ook wat grieperig. Het wordt echt tijd voor mooi weer. De babykamer is zo goed als af. Alleen nog een plankje ophangen en voor de rest de aankleding. En verder nog dingen bij shoppen. Nooit erg toch?? Einde van de maand krijgen we de box, die kan ik overnemen van mijn broer. En vanavond eens ff snuffelen op babydump voor een kinderwagen. En dan hebben we alle grote dingen. Vandaag met onze dochter naar de huisarts geweest, ze hoorde de laatste tijd erg slecht, nu blijkt dat ze aan allebei de kanten een prop in de oren heeft, dus doorgestuurd naar de KNO arts om te laten schoonmaken.
Ohhhhh jullie zijn allemaal al zo ver met de kamertjes!!!! Wij gaan zaterdag het kamertje halen maar ik moet wel nog schilderen enz enz enz.... gelukkig doet een vriendin mijn muurschildering dat is de grootste muur
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Verrassing Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's JustMo - 8 april - 20 weken echo BabyWish91 - 9 april - 20 weken echo (GUO) Djennes- 9 april - 20 weken echo Josie88 - 10 april - controle verloskundige Letty26 - 11 april - 20 weken echo Annie1979 - 11 april - 20 weken echo Clijntje - 12 april - 20 weken echo Mama1982 - 12 april - 20 weken echo Hoop84 - 13 april - 20 weken echo Pleak - 15 april - 20 weken echo (GUO) Pleak - 15 april - controle verloskundige Mausje84 - 15 april - 20 weken echo Ann77 - 15 april - 20 weken echo KiDoNe - 16 april - 20 weken echo Veertje - 16 april - 20 weken echo (GUO)+ controle gyn + afspraak verpleegkundige KiDoNe - 17 april - controle verloskundige Josie88 - 19 april - 20 weken echo SonjavT - 25 april - controle verloskundige Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 29 Mama's / 11 Meisjes / 6 Jongens / 3x Verrassing
@ letty: Beterschap hopelijk ben je snel weer de oude!! Wij zijn ook nog niet zover hoor met het kamertje.. wel begonnen maar schiet nog niet zo op. De muren zijn van erg slechte kwaliteit dus we doen er eerst van dat gladde glasweefsel op, dan schilderen en dan muurstickers.. die vandaag zijn binnen gekomen Gaaf hoor dat je vriendin die muurschildering maakt, ben erg benieuwd hoe hij wordt! @Liedx, welkom heb je in de lijst gezet. Leuk dat jullie het geslacht een verassing willen laten.. je bent 1 van de weinige in de lijst. Heb je wel een voorgevoel? @ BW.. je hebt gelijk, een meisje kan wel eens een jongetje zijn omdat je denkt geen piemeltje te zien en dan was tie 'gewoon' verstopt, bij het zien van een piemeltje is de kans erg klein op een meisje. Waar ik wel erg benieuwd naar ben, bij jullie kindje die nu toch een jongetje blijkt te zijn, was er twijfel bij de 16 weken of was de echoscopiste toen zeker? @KiDoNe, jij ook beterschap!! Hopelijk wordt het zondag zulk lekker weer als voorspeld, kan iedereen een beetje bij komen. Over je dochtertje; ik had als kind heel erg vaak verstopte oren. Maar bij mij werden te altijd uitgespoten bij de huisarts.. Brrrr.. vond het echt niks en het hielp ook nog eens niet altijd. Waarom gaat jou dochtertje naar de KNO arts? Goeie voor mij om te weten als mijn zoontje de zelfde kwaaltjes zou ontwikkelen als zijn mama.
Ja de andere muren krijgen ook glasweefselbehang ivm slechte kwaliteit heb vorig jaar mijn hele woonkamer ermee gedaan! Ik ben ook zoooooooooooo nieuwsgierig maar als ik de schilderingen op de kamers van haar kids zie dan maak ik me echt niet druk! hihihi Hebben jullie trouwens grote kamertjes? Ik heb niet zo'n heel groot kamertje maar wel mat balkon eraan (niet van buiten te openen en veel licht maar een gekke indeling qua muren....dat gaat puzzelen worden hoe alles zo goed mogelijk staat
De jongens zijn in opmars! Haha, BW, dus toch. Harstikke leuk! Welkom Liedx!! Kamertje: hier een kamertje van 12 m2. Commode staat er nu in, wandkastjes erboven. Ben nu bezig met schilderijtjes voor boven het ledikant. Eind mei wordt het ledikant geleverd, na de 20 weken echo gaan we nog even flink shoppen voor de rest (aankleding met name, lakentjes etc.)
BW, Haha wat dus toch een jongen erbij!! Super leuk!! Ik hoop dat je de reiswieg (en evt. kleertjes?) kan ruilen! En nog meer jongens erbij, leuk! Liedx, Welkom! Leuk om de ervaringen van iemand in het buitenland te lezen! Wel vrij weinig controle indd.... jammer! Hier een vrij klein kamertje als babykamer, zeker in vergelijking met de rest, maar voor zo'n babietje eigenlijk wel knus! We hebben een vrij grote commode, een smal kastje en eerst komt het familie wiegje er in en later het ledikantje. We maken 1 wand mintgroen, die is nu bruin en de rest laten we wit. Er hangt nog een canvas, bruin geschilderd, met de tekst van slaap kindje slaap er op (sticker) op de andere wand. Jammer dat we deze niet mintgroen kunnen verven... Misschien maar gewoon een nieuwe maken dan
@Pleak: Ja, lichte twijfel. Maar ze zei nog: het lijkt me sterk dat die 3 streepjes nog gaan veranderen in een piemeltje Dus toch wel...
Nog even een foto van ons meisje, en volgende week hebben we ook een foto van onze kleine man. Die lag steeds met de handjes voor z'n gezicht.
De reiswieg verkoop ik via MP, en dan koop ik een blauwe ervoor terug. Kleertjes: tot nu toe niet veel roze pakjes ofzo gekocht. Dus 1 setje kan ik wel als kraamcadeautje geven aan kennissen van ons die in juni hun meisje krijgen. En voor de rest wat blauw spul erbij kopen. En ook een nieuwe aankleedkussenhoes erbij trouwens
Hallo meiden, Wat een nieuws allemaal! BW: leuk een meisje en een jongen! Gaaf zeg en dat kot wel goed joh met die spulletjes Liedx: Welkom!! Letty: ik was ook even grieperig maar nu weer wat beter! Idd snel maar beter weer worden! Aankomend weekend voorspellen ze 20graden! Al zal het hier iets koeler worden, ik woon niet zo er van de kust! Sonjavt: succes donderdag en ook veel plezier! Zal vast goed komen! Fijn dat de 20 weken echo 's bij de rest ook goed waren! Ik ga maandag, ben benieuwd! Ons kamertje is nu leeg, stonden nog bureau en boekenkast in! Nu nog 1 wandje lichtgrijs verven en eind mei komen dan de meubeltjes! Leuk leuk!!
Oooh Babywish wat leuk voor jullie! Klopte je voorgevoel dus toch... Toevallig dat we het er nog even over hadden van de week haha. De jongetjes groeien inderdaad langzaam maar zeker naar meer. Hier nog niet aan babykamer begonnen. Wel dekentjes gekocht, maar verder nog niets. We willen wel over een paar weekjes beginnen anders word ik langzaam aan wat nerveus hihi. Heerlijk inderdaad die weersvoorspelling. Laat de zomer maar komen!!
oooh wat een leuke berichten.. En babywish.. bij jou viel mn mond wel even open hoor.. maar vind het geweldig leuk voor je.. wat was de reactie van je vriend? :-D Jullie zijn echt heel druk met de babykamer.. ik vind dat nog zo vroeg.. dan zit je nog waarschijnlijk 20 weken te wachten tot er een kindje in ligt.. het scheelt wel dat wij al een kindje hebben.. en die natuurlijk alleen maar een grote jongens kamer hoeft te krijgen.. Wij doen het hier lekker rustig aan..
Ik vond het ook al vrij vroeg, maar je voelt je nu natuurlijk nog goed en over een paar weken gaat die buik toch steeds meer in de weg zitten.... En voor degenen die een nieuw kamertje aanschaffen, zit natuurlijk levertijd op... Ik denk dat ml na dit weekend (als het nieuwe terrasje er in ligt) ook de babykamer gaat verven! Verder hoeft er niet veel te gebeuren. Zoontje is vorig jaar al naast een andere kamer gegaan. Volgens mij wilde hij de commode ook nog weer opnieuw in de whitewash zetten, deze is wat beschadigd de afgelopen jaren.... Dan kan ik kijken wat voor spulletjes ik er nog bij kan halen. Maar op het laatst natuurlijk pas de kleertjes e.d. wassen en in de kasten leggen.
@Sonja: vriendlief zei gelijk YESSS !! Ik was gelijk in shock en moest ff slikken. Denk dat vriendlief heel makkelijk kan omschakelen, jammer dan, maar ik dus niet. Ik heb gewoon even tijd nodig om te wennen, maar dat komt wel goed.
Goedemorgen dames! Ik weet niet meer wie het vroeg,maar waarom mijn dochter naar de kno arts moet weet ik eigenlijk niet. Ze is vorig jaar wel geholpen aan de keel en neusamandelen,dus misschien dat het daar mee te maken heeft. @ babywish ik snap dat je niet zomaar kunt omschakelen, is toch wel ff schrikken. Ik denk nu ook o als het dinsdag maar wel een meid is nu ik jou berichtje heb gelezen. Belangrijkste is dat ze gezond zijn. @ kamertje af hebben. Ik had zoiets van inderdaad nu ben ik nog mobiel, wie weet is dat straks anders en je weet ook niet hoe warm het wordt. En om te moeten behangen/schilderen met ruim 25 graden zag ik niet zitten. En mijn dochter kan zo al goed aan het idee wennen. Hier nog 6 dagen tot de 20weken echo, vindt het wel erg spannend. En vandaag al 19 weken zwanger, gewoon al bijna op de helft. Onvoorstelbaar, zo langzaam dat het begin ging zo snel gaat het nu.
Denk dat jullie je geen zorgen hoeven te maken over het geslacht hoor. Zo'n foutje kan alleen mij overkomen, ik ben gewoon zo'n pechvogeltje. Over 2 weekjes mogen we terugkomen, 24 April om 13:00. Ik ga dan nog wel een extra keer naar allebei de geslachten vragen hoor whaha. Wil niet weer een rotberoerte krijgen op die tafel
Haha BW, snap dat je er nog extra naar ga vragen, dat zou ik dus ook doen Ik ben erg benieuwd.. nog 5 daagjes tot mijn 20 weken echo.. SPANNEND!!!