Sonja wat een geruststelling dat alles ok is, leuk zo een bonus echo. Letty en djennes, ook jullie gefeliciteerd met de mooie echo en gezonde baby's. Justmo ook voor jullie fijn dat deel II helemaal goed en leuk was! Gelukkig ben ik niet de enige die aan mijn nieuwe lichaam moet wennen. En inderdaad heel herkenbaar Pleak, ook ik vind zwangere vrouwen heel mooi. Maar zolang alles ok met onze baby is, heb ik er ook alles voor over hoor. Pleak, leuke kamer van je zoon, heel apart! Ook die sticker is heel mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Liedx, kan me voorstellen dat je graag meer aan het kamertje wilt veranderen. Heb je een foto van hoe het nu is? Kan me overigens voorstellen dat het prettig is om toch wat dichter bij familie te wonen. Ik zou me in ieder geval niks anders kunnen voorstellen dan dat.. En teruglezen zou ik inderdaad niet doen, als iets onduidelijk is, vraag je het gewoon aan ons. Nog 1 nachtje en dan ook de 20 wkn echo. Spannend. Morgen zijn we met drie geloof ik hè. Succes en geniet ervan ook voor de rest die morgen mogen.
Ik heb geen echo gehad hoor JustMo. Veel plezier dit weekend! Veel plezier dames morgen met de 20 weken echo!
Hi lieve meiden, Gaat echt niet lekker hier, het is nog steeds een super drukke maand met van alles ben even slecht in m'n vel daardoor en het blijft maar druk. Ik heb al sinds iets meer dan een week en sinds vorige week onwijs last van nesteldrang. Ik werd al gek bij 1 haartje van onze hond of een stofje kon wel janken. Alles moet schoon en opgeruimd pfff. Ben zelfs de hele keukenkastjes en woonkamer kastjes aan het opruimen en doen, poets doek hele dag in m'n handen en s' avonds stort ik weer in elkaar en krijg ik jankbuien kan de knop niet meer omzetten. Gelukkig gaan we dit weekend even er tussenuit en zondag de 14e jarig! Volgende week vier ik het met familie. Schijnt wel lekker weer te worden waaah laten we het hopen. Oh ja... zijn ook druk met de babykamer bezig al zo'n 2 weekjes. Zal binnenkort wat foto's plaatsen van de verbouwing en hoop snel weer mee te kunnen kletsen. 16 april naar de verloskundige heb wel weer zin om ons baby meisje te zien en voel haar echt goed nu echt elke dag wel, maakt me zo blij!! Pleak Wat een leuk kamertje zeg ^_^
Ik kan niet meer slapen, ben blij als ik straks weet dat alles ok is met ons beebje. Had niet gedacht dat ik zo nerveus zou zijn. Net trouwens wel n super leuk idee gezien voor geboortekaartje. Das dan weer n voordeel van vroeg wakker zijn.. Hoera een zusje | Stefan Kemper Het kaartje van 'julia'. Weet alleen niet of mijn dochter zo goed blijft zitten met al die muisjes, haha. Sg, wat vervelend dat je je zo voelt, die stomme hormonen ook. Gelukkig een heerlijk weekend voor de boeg, hopelijk knap je daar een beetje van op. Heel veel plezier alvast, geniet ervan!!
@ Pleak: Wat een super gave kamers! Lekker vrolijk en super origineel! Echt grappig, die muursticker die je voor je dochter gekozen hebt hadden wij ook gezien (Ebay) en zitten erover te denken om deze te kopen Lekker toevallig! Ik heb de eerste 2,5 jaar hier gewerkt en had toen ontslag genomen omdat ik daar geen dag langer wilde werken. Dacht dat ik wel een andere baan zou vinden maar ben sinds oktober aan het zoeken. Het is niet de goede tijd om nu te solliciteren want er zijn zo ontzettend veel mensen werkloos. Ben ook aan het studeren dus dat houdt me nu in ieder geval bezig. Heb de hoop op een baan nu maar opgegeven. Werk jij nog? @ Josie88: Dat ziet er ook ontzettend leuk uit! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het allemaal af is! Maak je de schilderijtjes zelf of koop je deze ergens? @ JustMo: Het klinkt misschien heel avondtuurlijk maar voor mij voelt het allemaal als een heel normaal leven We hebben hier intussen leuke vrienden gemaakt, werken (ik dan even niet meer) en wonen gewoon in een normaal huis. De taal voelt inmiddels ook alsof het nooit anders geweest is. Het is even wennen in het begin maar dan wordt het ook gewoon. Maar vastigheid is ook wel erg prettig! Heel veel plezier dit weekend! Waar ga je heen? @ Mamma1982: Ik heb 2 foto's van de kamer toegevoegd. Het lijkt misschien wel mee te vallen maar het is een hele kleine kamer dus de kasten domineren enorm. Maar er is vast wel wat leuks van te maken. Ik ben bijna 7 jaar geleden vertrokken uit Nederland (was 19) en heb er nooit last van gehad dat de familie zo ver weg woont eerlijk gezegd. Dus denk dat het misschien moeilijk wordt om dicht bij de familie in de buurt te wonen omdat je zo je eigen leven gewend bent. Maar ook wel weer super leuk want ben echt dol op m'n familie. Heel veel succes met je echo vandaag! Ben benieuwd naar je foto's! Wat een super leuk geboortekaartje! @ Sugarblossom: Wat jammer dat het even niet zo goed met je gaat. Heb je hier weleens met je verloskundige over gepraat? Hormonen kunnen vervelend in de weg zitten. Ben benieuwd naar de foto's van de babykamer! Jij ook heel veel plezier dit weekend en een fijne verjaardag zondag!
dames met een voordeelpas van de kruidvat. Ze hebben nu weer een extra aanbieding van de pampers 1+1 gratis. Ik heb hem geactiveerd. Scheelt weer.
SB, rustig aan meid, dit is geen doen zo. Aan jezelf en de kleine denken hoor, al het andere kan wachten. Veel plezier dit weekend, gelukkig wat leuks in het vooruitzicht! Mooi kaartje Mamma82 en fijn dat alles goed is! Haha JustMo, ik ben niet anders hoor. Liedx: de schilderijtjes maak ik zelf, zal wel even een foto plaatsen als ze af zijn. Moet alleen nog zilverkleurige goed dekkende acrylverf zien te vinden. Vooral dat goed dekkende is een probleem, het moet een beetje knallen, maar alle zilverkleurige verf dat ik ben tegengekomen is dunne 'troep'. Als jullie nog tips hebben? Kidone: ik ben niet echt handig geweest... Heb de vorige keer al de newborn gekocht, had achteraf beter maat 2 toen kunnen kopen en nu maat 1. Maar goed, is niet anders, heb in ieder geval een voorraad.
Josie88: Wat goed dat je dat zelf kan! Ben heel benieuwd naar het resultaat. Ben zelf absoluut niet creatief dus kan je geen tips geven. Nu met de foto's van de kamer. Op dit moment is het nog mijn studeerkamer.
Fijn dat alle 20 weken echo's weer goed zijn afgelopen. En dat niemand kleertjes oid hoeft te ruilen @liedx: Leuk hoor die kast, ik had daar de commode neergezet Of iets anders kan ook, maar je kan best veel dingen verzinnen dat je het op een leuke manier kan gebruiken. *Ja, jullie zien het goed.. Het is 04:30 geweest Kon ff niet slapen, dus kom ik hier even reageren*
En ook ik kan niet slapen.... Mooi kamertje Liedx, wel een uitdaging, ben benieuwd hoe het straks is als babykamer! Truste BW.
Nou ik had me hier dus ook wel kunnen melden, want toen lag ik ook wakker, Haha!!! Heb van half 5 tot 6 wakker gelegen... en zoon lief werd om 7.15 alweer wakker Pffff... Lag er gelukkig wel op tijd in! Hebben jullie ook zo'n last van dromen? Ik heb er deze zwangerschap al de hele tijd last van, droom de raarste dingen over vanalles en nog wat... En zweten! Bakkie... word regelmatig doorweekt wakker...
Ikkuh..ik word er GEK VAN, van die dromen... Ze zijn heel erg echt en heel erg vaak en veel.. Dus...ja..ik ken het! Het slechte slapen...ja ook hier
Hier ook last van de raarste dromen. En het zweten ook, bah Normaal nooit last van, erg vervelend nu. Wordt nog wat als de temperatuur omhoog gaat
Liedx, de kast is inderdaad duidelijk aanwezig in het kamertje. Iemand schreef om de commode daar te plaatsen, dat is een goed idee. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Slapen doe ik gelukkig nog goed, wel inderdaad veel dromen. Soms de meest bizarre dingen... Net in de stad geweest en nog wat zwangerschapskleren gescoord. Leuke zomerse kleurtjes...laat die zon maar komen..
@Liedx, ik vind het ook wel een goed idee van BW om daar bijvoorbeeld de commode neer te zetten. Had jij nou dezelfde boom gezien als die wij op de muur willen? Volgens mij kwam ik een tijdje geleden via amazon allemaal spulletjes tegen die bij deze boom horen, lampje dekentje, echt super! Maar wel duur haha, dat is altijd een beetje jammer. Vaak kan je hele reeksen van spulletjes kopen in engeland, hier is het aanbod veel beperkter. Maar leve amazon.com voor mij, heb al veel leuks gekocht en naar NL laten verschepen. Ik vroeg me ook nog af, waarom mag je eigenlijk niet verven? Mag je helemaal niks verven in een huurhuis? En als het een nieuw verfje nodig heeft dan doet de huurbaas dat? Ben echt heel benieuwd hoe het kamertje wordt!! @hier.. ik hoop zoooo dat het lekker weer wordt. Wij gaan zo wat plantjes kopen voor in onze tuin, voor het eerst (wonen hier sinds oktober) Alleen onze voortuin is dus DE plek voor de buurtpoezen om te poepen.. jullie nog tips? echt zo vies! Voor mijn zoontje gaan we nog een glijbaantje bestellen/kopen voor in de achtertuin.. Heb zin in de lente!!! Hopelijk morgen lekker weer dan kunnen we lekker van het zonnetje geniete n