Hier nog steeds geen naam, maar moet wel op letten want m'n zoontje praat steeds meer na! Zo meteen de 20 wkn echo, zag er als een blok tegen op, nu helemaal omdat ik ineens alleen moet, de vriendin die mee zou gaan, voelt zich niet zo fit, baal echt flink!
he wat vervelend Veertje! Nooit fijn om naar dat soort dingen alleen te gaan! Hopelijk valt het mee en heb je een super mooie echo, dikke knuffel!
Even kort onze 20 weken echo was super goed en het is nog steeds een meisje. Nu weer ff verder met het huishouden.
Fijn dat je je wat beter voelt Kidone en dat je echo goed was! Wat vervelend Veertje, hoop dat het allemaal goed is meid. Net lekker met de hond in het bos gesjouwd, heerlijk dat het weer wat warmer is!
Je mag de kast zo meenemen BabyWish91: We willen daar misschien het babybedje neerzetten als het past maar het wordt misschien krap. De bedkastjes naast het bureau zitten er ook aan vast dus er blijft weinig ruimte over. Maar we kunnen er vast wel iets leuks van maken. Ik zal een foto posten als de kamer eenmaal klaar is. Maar dat wordt waarschijnlijk pas eind juni want dan wordt alles geleverd. @ Pleak: Ja we hadden dezelfde boom gezien en nog een paar andere muurstickers. Er zijn ontzettend veel verschillende varianten van deze stickers. Moet je bij Google Images maar eens intoetsen: owl nursery wall stickers. We kiezen waarschijnlijk iets anders omdat we zo goed als geen vrije muur hebben om het op te plakken (2 kanten met kast en 1 kant raam). Ik had het er net met m'n partner over om te kijken of ze hele sets in NL hebben maar dat is dus geen goed idee. Ik vind zelf de set van Spike & Buzz heeeeel erg leuk maar voor een hele set ben je ongeveer 300 Euro kwijt. Dat gaat me net iets te ver. Spike & Buzz - bed-e-byes Fijn dat de 20 weken echo goed was gegaan, gefeliciteerd! Heb je foto's van de echo? @ BabyWish91: Succes met afrijden donderdag! Hoop dat je met vlag en wimpel over de streep komt! @ Hoop 84: Wat fijn dat de echo goed gegaan was. Gefeliciteerd met een meisje! Hoop dat je je snel wat beter voelt! @ Letty26: Wat een ontzettend leuk kamertje! Weet je al wat je met de muren gaat doen? @ Nathalie1988: Fijne vakantie in Spanje! Heerlijk om er nog even uit te gaan voordat je meisje er is. Ja ik snap wat je bedoeld met de kilo's. Maak me er nu al zorgen over hoe dat er ooit weer af moet na de bevalling. Dat wordt heel veel joggen achter de kinderwagen @ Josie88: Succes met je echo vrijdag!En laat het maar gewoon een verrassing, ik heb support nodig @ KiDoNe: Wat fijn dat ook jouw echo goed is gegaan, gefeliciteerd! Zoveel meisjes hier Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @ Mausje84: En nog een goede echo, gefeliciteerd! Weet je al wat 'het' wordt? @ Ann77: Gefeliciteerd met een goede echo! Wat leuk nog een meisje! @ Veertje87: Wat jammer dat je alleen naar de 20 weken echo moest gaan. Hopelijk heb je er ontzettend van genoten. Ben benieuwd hoe het gegaan is. Gisteren ben ik naar de eerste yoga les geweest. Een ontzettend gezellige en relaxende klas. Heb alleen het idee dat ik buiten stretchen en ademhalingsoefeningen niet echt beweging gehad heb. Heeft er nog iemand anders yoga les? We zijn er nog niet uit welke naam het wordt. Het kan geen typisch Nederlandse naam zijn omdat ze het hier ook uit moeten kunnen spreken. En het is beter een naam te nemen die uitgesproken wordt zoals het geschreven is (Wat met veel Engelse namen niet zo is) omdat de naam anders in NL vreselijk uitgesproken wordt. Erg lastig. Maar gelukkig hebben we nog even.
Hier was de echo helemaal goed!! Er valt echt een enorme last van me af! Daarna heerlijk geshopt! Grote broer drinkt uit een beker, helemaal trots! Langzaam aan komt alles af van het baby lijstje!
Josie gefeliciteerd! !!! Ik vandaag 21 weken Liedx Nog niet helemaal eigenlijk. .. we vinden het heel lastig! !!! Veertje gefeliciteerd met de goede echo! Kidone supernieuws meid geniet ervan!!!!
Fijn die goede 20 weken echo's! Ah ik heb er een klein neefje bij. Zo schattig en zo klein! Dan begint het extra hard te kriebelen zeg! Kan niet wachten tot ons meisje er is. Al bedoel ik ook weer niet dat ze nu mag komen, eerst nog even flink groeien, maar geduld is nu eenmaal niet mijn sterkste kant, dus het idee dat het nog 18 weken duurt.... Hier staat de naam ook al vast! We zijn er zelf verbaasd over, want bij zoontje duurde het errug lang voor dat we er uit waren. Kilo's, inmiddels zit er zo'n 5 kilo aan. Best gemiddeld toch! Ik begin een beetje onrustig te worden dat we nog niet echt met het kamertje begonnen zijn. Dit weekend dus maar een begin mee maken! Voor de werkende dames, hebben jullie nog een beetje zin in werken? Als ik zwanger ben (kan het nu vergelijken!) heb ik echt zo geen zin om te werken! Ik tel de weken af tot mijn verlof, dat is toch erg! Mijn motivatie is echt ver te zoeken... Ah zoontje huilt, ik ga even bij hem kijken. Fijne avond!
Ah, jullie krijgen ook een verrassing Liedx? Mooi zo. Fijn dat alles goed is Veertje, een hele geruststelling! Dank je Letty! Oh, wat gaat het snel hè? 21 weken alweer. Iedere week denk ik ook: zo, weer een week erbij. Hebben nog genoeg te doen, dus wat dat betreft moet de tijd niet zo vliegen. Aan de andere kant, ik kan niet wachten! Gefeliciteerd tante Lootje!
Wat goed Hoop, Kidone, veertje en Ann!! Lekker gevoel hè!! Lootje gefeliciteerd met je neefje @josie stiekem weet ik toch wat het word! VL wilde het zo graag weten dat ik heb ingestemd! Het is voor iedereen wel een verrassing! Maar jullie mogen het op de lijst zetten als verrassing met een roze gezichtje haha!! @ liedx, ik ga een soort zwanger fit doen dat zijn allerlei oefeningen en dat gaat na de bevalling weer verder! @ lootje, sinds deze week gaat het werken wel wat lastiger omdat ik erg pijn in m'n rug/ zij heb wanneer ik lang zit! Er is gister urine op kweek gezet dus ben benieuwd of er iets uitkomt! Doet in ieder geval eg pijn vandaar ook geen concentratie meer! Werken jullie ook nog fulltime? Namen zijn we wel uit nu, jongens naam was vooral lastig, maar ja probleem opgelost! Leuke ideeën en kamertjes komen er voorbij!! BW: succes met afrijden!!
Josie, lekker een verrassing laten hoor! Ik vond dat toch wel heel bijzonder hoor! Je kunt lekker 2 namen kiezen en het ene moment over een jongetje fantaseren en het andere over een meisje Zo noemde we 'het' de ene keer ook de jongensnaam en de andere keer weer de meisjesnaam! Bij mijn 2e zwangerschap wilde we het ook niet weten... Maar blijkbaar door de situatie wat er vorig jaar is gebeurd is er iets veranderd bij ons en wilden we net deze keer wel weten! Vind het nu ook erg leuk om het wel te weten! Na de bevalling zal ik pas echt weten wat nu het mooist was, maar ik verwacht dat beide op hun eigen manier bijzonder is! Wel leuk om straks beide ervaringen te hebben!! De naam staat hier ook al (zo goed als) vast! Verrassend toch wel dezelfde naam geworden die we vrij mijn eerste zoontje ook al hadden voor een meisjes, terwijl we vorig jaar eigenlijk een andere naam hadden... Moet me hier zeker wel stil houden tegen mijn zoontje, die is 3,5 en kletst de oren van je hoofd Hij weet ook niet dat hij een zusje krijgt, want onze omgeving laten we ook in de waan dat we het niet weten! Hij wil een broertje zegt hij steeds, dus dat wordt nog Ff omschakelen Had trouwens beter eerst de kleertjes van mijn zoontje op zolder kunnen uitzoeken, voordat ik nieuw spul aan ging schaffen... Vond nog een stapel neutrale rompertjes en kleding gevonden, maat 50/56 wat er als nieuw uit ziet... Zonde eigenlijk... maar ach, dit kindje verdient ook wel wat nieuws
Ho was nog niet klaar... Gewicht ben ik niet zo mee bezig en kan het heel goed los van elkaar zien. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik 14 kilo aangekomen en was na 2 weken weer op gewicht! Het was vooral veel vocht! Vandaag nog op controle geweest, was allemaal weer prima en hartje weer duidelijk gehoord!! Beetje vreemde dag vandaag... met deze termijn (21+2) ben ik vorig jaar bevallen... ik weet dus ook precies zo groot het nu is, heel bizar...
KiDoNe, wat fijn dat je 20 weken echo goed was!! @Josie88, heerlijk he dat het wat warmer is! 20 weken Op de helft, bijzonder he!! @Liedx, wat een mooi setje!! Wauw! Ben heel benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden! Ik heb wel foto's, moet ze nog even scannen goed dat je het zegt, ik vergeet momenteel ALLES!!! Ik heb bij mijn zoontje Yoga gevolgd, vond het heerlijk ontspannend vooral.. weinig beweging, maar daar ging ik ook niet voor. Ben een echte stresskip en tijdens mijn yogalesje kwam ik helemaal tot rust. Ik ben nog aan het twijfelen of ik nu iets wil volgen. Yoga was voor de ontspanning heerlijk, maar zwanger en fit lijkt me ook wel lekker. Moet wel op gaan schieten. @Veertje; wat een goed nieuws!! Nog mooie fotootjes mee gekregen? Knap dat je zoontje uit een beker kan drinken!!; leuk he al die nieuwe dingen. Mijn zoontje gaat steeds voor zichzelf klappen als hij een slokje heeft gedronken hihi @Letty26, 21 weken al weer?! Wat gaat het snel he! @Lootje, gefeliciteerd met je neefje!! Leuk dat jullie ook al een naam hebben!! @Mausje84; wat leuk! Nog een meisje erbij Hoe mag ik het in de lijst zetten? Ik weet niet zo goed hoe ik een roze gezichtje neer moet zetten of bedoel je deze: hihi @Ikkuh13, leuk dat jullie ook al een naam hebben! Hihi ben benieuwd hoe je zoontje gaat reageren als hij straks een zusje heeft ipv een broertje. Hier kunnen we ook erg veel neutrale kleertjes gebruiken van mijn zoontje, maar toch ook wel wat kleertjes (roze ) gekocht hoor. Lijkt me een emotionele dag vandaag voor jullie! Fijn dat alle controles goed waren vandaag, geeft hopelijk wel een beetje rust. @ Hier.. last van mijn bekken! Jeetje, pijnlijk zeg .. lastig met mijn zoontje die juist de hele dag wou knuffelen en rond getild worden. Maar verder voel ik de hele dag mijn kleine meisje bewegen oh wat een heerlijk gevoel!! Fijne avond!
Zo, weer even bijgelezen. @mausje: Leuk ook een meisje Gefeliciteerd. Voor de rest alles gelukkig weer goed bij de 20 weken echo's. Gelukkig ook nog steeds hetzelfde geslacht allemaal Hier al bijna 21 weken. Yeah, nog 15 weken dan ongeveer
Zo wij zijn weer terug van ons lang weekend weg. Was heerlijk om er even tussenuit te zijn. En gelukkig hadden we het weer ook mee waardoor onze kleine meid lekker de gehele tijd buiten heeft kunnen spelen. Ik las dat er weer een boel dames goede 20 weken echo's hebben gehad. Super! En ook het roze in de lijst is weer toegenomen. Wel bijzonder dat er zoveel meisjes in een maand geboren gaan worden. Ik doe iedere dinsdag aan aquafit voor zwangere en ga vanaf morgen starten met zwangerfit. Ik wilde deze zwangerschap graag wat meer in beweging blijven aangezien ik normaal gesproken ook altijd sport en geen zin heb om weer alles opnieuw te moeten opbouwen na mijn bevalling. @ikkuh: lijkt me inderdaad een vreemde en emotionele dag voor jullie. Zullen wel weer veel emoties/herinneringen naar boven zijn gekomen.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 30 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's KiDoNe - 17 april - controle verloskundige Josie88 - 19 april - 20 weken echo Lootje - 24 april - controle verloskundige BabyWish - 24 april - 2e deel 20 weken echo (GUO) SonjavT - 25 april - controle verloskundige Pleak - 1 mei - controle verloskundige Mama1982 - 2 mei - controle verloskundige Djennes - 7 mei - controle verloskundige Josie88 - 8 mei - controle verloskundige Lootje- 5 juni - 30 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 29 Mama's / 14 Meisjes / 7 Jongens / 3x Verrassing
@JustMo: Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten van jullie weekendje weg. En leuk dat je zo actief bezig bent met aquafit en zwangerfit. Ik wil eigenlijks ook wel wat meer bewegen en dan idd ook zwangerfit of iets met zwemmen. Maarja, dat kost ook weer extra geld.
bw, krijg je het niet vergoed van de verzekering? Bij mijn zoontje heb ik mijn yoga lessen vergoed gekregen, maar dat kan natuurlijk allemaal al weer gewijzigd zijn.. als het je leuk lijkt kan je je verzekering missch is bellen?