Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje 1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's Mama1982 - 23 mei - pretecho Pleak - 27 mei - controle verloskundige Veertje87 - 28 mei - controle verloskundige Ikkuh13 - 28 mei - controle verloskundige JustMo - 29 mei - controle verloskundige Liedx - 29 mei - controle verloskundige (28 weken controle) Pleak - 4 juni - bloedprikken rhesus bepaling - ijzer - suiker Lootje- 5 juni - 30 weken echo KiDoNe - 5 juni - bloedprikken - rhesus bepaling Josie88 - 5 juni - controle verloskundige KiDoNe - 12 juni - controle verloskundige Pleak - 24 juni - 30 weken echo Josie88 - 25 juni - controle verloskundige + 30 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing
@KiDoNe, wat een vervelende situatie met de vader van je dochtertje Ik heb je afspraken er in gezet hoor. @1992; een dikke oliebol.. haha wat een vergelijking. Komt vast wel weer goed hoor. De weegschaal is nu idd niet zo populair bij ons zwangere vrouwen @Clijntje; ja dat heb ik vaker gelezen/gehoord. Schijnt zo ontworpen te zijn dat hij precies daar 'slank' is waar hij het ook niet nodig heeft en zo voor een duo zo compact blijft. Hij rijd wel echt heerlijk, althans in de winkel. Onze Cameleon is ook zo heerlijk, kan je met 1 hand makkelijk besturen. Welke kleur hebben jullie gekozen? @Josie88; Dank je voor de felicitatie Hier ook af en toe wat depri daagjes.. nou wel meer dan af en toe 't is idd zo dubbel he. Heerlijk die schopjes en dat geriebel.. maar de rest. Wat leuk dat al je spulletjes er zijn! Wij hadden de box bij mijn zoontje ook al vroeg staan om de katten 'af te richten' (voor zo ver dat kan bij een kat ) is eigenlijk altijd wel goed gegaan. Alleen nu staat de box er nog steeds, zonder zoontje er in, kruipen ze er 's avonds wel eens stiekem in dus dat wordt weer een tijdje ballonnen er in. Wat vervelend van je buikpijn. Had je het vlak boven je navel of iets hoger? Had ik een tijdje geleden ook.. maakte me echt zorgen, maar is toch weg getrokken en weg gebleven. Hopelijk bij jou ook! Anders de vk even bellen als het terug blijft komen, als is het maar om gerustgesteld te worden. @Mama1982; wat een mooi plaatje! En wat 'vervelend' dat je nu nog een keer mag Leuk hoor dat de spulletjes voor je dochtertje er zijn. Ben benieuwd wat zij er van vindt! Ook wel weer spannend toch? En dan lekker aan de babykamer beginnen! @hier; even mijn hart uit storten hoor. Ik voel me zo belabberd. Ik ben zo ongelofelijk moe steeds. en zit daar een beetje doorheen. Voel me af en toe echt een flut moeder. Vandaag was mijn moeder op bezoek, was ze zo lang blijven hangen dat ik tussen de middag niet even had kunnen slapen. Toen ze wegging werd mijn zoontje al weer wakker van zijn middag slaapje. Ik heb hem maar een beetje boven laten spelen en toch even op bed gaan liggen. Hij was echt super lief zijn boekjes aan het lezen en kwam af en toe even bij me om het hoekje kijken, maar ik voelde me echt rottig dat ik gewoon niet meer de puf had om naar beneden te gaan en te gaan opruimen, koken en voor zoontje zorgen. Ik zat echt de tijd af te tellen tot mijn man thuis kwam. Belde die ook nog eens op dat het heel erg laat zou worden op zijn werk, alleen eten met mijn zoontje dus. Toen kwamen de tranen wel een beetje. Steeds worden er opmerkingen gemaakt die de lading hebben van.. wat is nou eigenlijk het probleem. Mijn schoonmoeder zei pas tegen mijn man toen hij zei dat hij het druk had met werk en de babykamer: Nou er mag onderhand wel eens voor jou gezorgd worden ipv andersom. Als of ik de hele dag een beetje op mijn kont zit. Mijn man is echt wel lief hoor, maar ik heb het idee dat hij geen idee hebt wat ik overdag allemaal doe en kan daardoor echt stomme onbedoeld lullige opmerkingen maken. Zegt hij vanavond tegen zijn vader over een afspraak maken; nee dan kan ik niet, S. is dan moe van het op Milan passen dus moet ik 's avonds voor alles zorgen. slaat nergens op, het enige dat hij hoeft te doen is mijn zoontje in bed leggen en even afwassen. (maar wel weer lief dat hij begrijpt dat ik het fijn vind als hij 's avonds na werk even thuis is om mee te helpen tot ons zoontje op bed ligt ) Sorry voor het lange verhaal En; Ik doe het ook zelf hoor; als er mensen op bezoek zijn wil in de ideale gastvrouw zijn, zorg zo goed mogelijk voor iedereen, zet mijn glimlach op en probeer niet 'zielig' te doen. Naderhand stort ik dan in. Ik wil echt proberen meer te genieten van het zwanger zijn!
Hoi meiden! Jeetje ik ben ook een tijd niet geweest. Hier gewoon een hele hoop kwaaltjes en vooral giga bi Heb inmiddels therapie en een band al vind ik de band nog niet echt prettig maar het gaat echt niet zonder! Ook magnesium tekort dus die ben ik ook bij aan het slikken anders heb ik steeds krampen in mijn kuiten. Kleine man heeft drukke en rustige dagen maar doet het prima Afspraken: 29 mei hebben we 3d echo 5 mei controle gynaecoloog Ik zie dat iedereen moe is dat ligt dus niet aan mij. Ik zal gaan proberen een beetje beter bij te blijven want alles teruglezen gaat hem echt even niet worden, sorry! Liefs en dikke knuffel voor iedereen!
Pleak, kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend voelt. Maar ik zou er toch aan toe geven hoor. Als je maar blijft doorgaan, kun je binnenkort misschien helemaal niks meer en moet je verplicht plat liggen. En dat lijkt me helemaal rampzalig met nog een dreumes in huis. En vooral je (schoon)familie zou dit toch moeten begrijpen lijkt me? En het is relatief nog maar zo een korte periode vanaf nu tot aan de bevalling... Gewoon eerlijk zijn en niet net doen alsof er niets aan de hand is. Denk aan je kleine meid...
@pleak Herken dit wel hoor, is ook niet gek dat we moe zijn, zwanger zijn is ook vermoeiend, zeker als je nog een kleintje rond heb lopen. Je kan niet even slapen als die wakker is of sochtends een uurtje blijven liggen. Ik heb ook van die dagen dat ik niet vooruit te branden ben. Wat betreft je schoonmoeder, die richt zich wss meer op je man omdat het haar zoon is. Maar zij is niet zwanger dus heeft geen recht van oordelen. Ik zou ook zeker gefrustreerd raken als ze dat dan ook nog qchter je rug omdoet. En wat dan nog als je momenteel wat meer aan jezelf denk. Mag best hoor. Zal snel nog wel vermoeiender worden. Dus je hoeft heus niet de hele dag in de weer te zijn. Je doet wss meer dan iedereen ziet.
@pleak inderdaad wat de andere dames al zeiden, gewoon je rust nemen!! Jij kent eigen lichaam het beste!! En de rest niets van aantrekken al is dat ook makkelijker gezegd dan gedaan! Vaak genoeg denk ik aan jullie met nog een kindje, dat het dan veel zwaarder is! Ik zou nu bijv gewoon kunnen uitslapen etc! Respect dames!! Letty: balen dat je BI hebt, hopelijk helpt de band! Mama1982: leuk je foto van de 3 d!! Ik ben gister ook geweest! Was erg leuk! Het ligt met het hoofdje op mijn placenta en grijpt dan naar de navelstreng! Gaaf om te zien hè!! Bijzonder! Verder heeft zij ook gemeten en loopt alles een week voor op groei en niet meer alleen het buikje! Morgen de suikertest ben dus benieuwd! In de middag verrast door vriendinnen en familie met een babyshower! Heel mijn huis versiert en allemaal cadeautjes!! Zo gaaf, had het nu ook nog niet verwacht! Ik hoop dat iedereen nog lekker kan genieten vandaag en rustig aan kan doen! Fijne zondag!
@Pleak: ik begrijp zo hoe je je voelt. Heb ook van die dagen dat ik gewoon te moe ben om leuke dingen met onze dochter te doen. En dan zit/lig ik ook steeds op de bank en voel ik me net zoals jij omschreef een waardeloze moeder. Maar ja moe is moe hoor en daar moeten we ons ook aan toegeven. En wat betreft je man hier ook helaas precies hetzelfde. Heeft volgens mij geen idee hoe het is om een hele dag alleen met een kleintje te zijn en daarbij allerlei andere taken te doen. Maar blijf aan jezelf denken hoor!! Die mannen zoeken het maar even uit met hun gezeur @mama1982: wauw mooie foto! En zeker wat een straf dat je nu nog een keertje terug moet haha. En hebben jullie de dreumeskamer al in elkaar gezet? Blijft toch altijd een dagtaak zo'n bouwpakket in elkaar zetten. @kidone: wow 1 kilo maar aangekomen!! Fijn hoor hier inmiddels bijna 8 kilo erbij. En wat een nare situatie met je dochtertje en je ex. Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie zeg. Heb je er veel stress van?? @Josie: leuk he al die nieuwe spullen die geleverd worden. En die depri dagen heb ik ook last van hoor. Dan weet ik gewoon ook even niet meer wat ik met mezelf en deze zwangerschap aan moet. Heeft bij mij ook te maken met de vermoeidheid. Hoe vermoeider ik ben hoe minder happy ik me voel. Succes morgen met de glucose test. Hopen dat er niets uit komt. @Letty: vervelend dat je bi. Hopen dat die band goed gaat helpen. @clijntje: he bah wat vervelend voor jullie. Wel fijn dat ze je nu strenger controleren en de insuline lijkt aan te slaan. Maar kan me voorstellen dat je het liever allemaal anders had gezien. @hier: Ik heb weer een aantal drukke dagen achter de rug. En dat merk ik toch wel hoor. Kan niet meer zoveel hebben en heb langer de tijd nodig om te herstellen. Gisteren een enorme aanvaring met ML gehad over het huishouden en de taken erin. Hij was van mening dat de meeste (zware) taken op zijn schouders terecht was gekomen. Waarop ik natuurlijk boos werd, want tja hij is niet zwanger en weet niet hoe het voelt. Dus ik heb even een kleine demonstratie gegeven wat er gebeurd als ik alles gewoon blijf doen wat ik voor de zwangerschap deed. Ik heb dan ook het hele huis opgeruimd en schoongemaakt (3 verdiepingen) wat zich dat uitte in flinke lage rugpijn en last van mijn bekken. Blijkbaar is ML daar best van geschrokken, want ik mocht de rest van de dag met beentje omhoog (niet dat ik nog iets anders kon) en hij ging dweilen en de was doen. Gelukkig trok de pijn in mijn rug/bekken na een paar uurtjes helemaal weg en kon ik me weer normaal bewegen. Maar ik was het gewoon zo zat allemaal. Hij heeft gewoon geen idee hoe het is om zwanger te zijn, een kleintje van 22 maanden rond te hebben lopen, het huishouden te doen en ook gewoon te werken. Later hebben we het er nog wel over gehad en lijkt het allemaal wel tot hem doorgedrongen. (sorry moest dit echt even kwijt) Gelukkig gaan we komende zaterdag lekker 2 weken naar Italië toe en kunnen we beide lekker gaan ontspannen. De weersvoorspellingen lijken gunstig dus wie weet zien we de zon ook nog eens .
@justmo Dan heb je het in ieder geval niet voor niks gedaan. Als die nu inziet dat het een beetje zwaar wordt voor je @hier Jeej heb een duowagen gevonden. Wilde eerst een tandemwagen(achter elkaar) maar hoorde veel dat de baby maar tot 4 maanden in het babynestje passen. Ik heb er nu 1 naast elkaar met de reiswieg naar mij toe en als die oud genoeg is kan die naast zn zusje zitten. Heb momenteel precies dezelfde wagen alleen dank enkel. Een koelstra mooi lichtblsuw/aquablauw Op mp gevonden, nog hardstikke netjes voor 150 Dus helemaal blij
@Letty; Vervelend zeg van je BI en de kramp in je kuiten. Ik weet niet meer wie het een tijdje geleden schreef, maar we zijn echt het derde trimester in gegaan. Alles wordt steeds pittiger!! Over 3 daagjes je 3d echo, spannend hoor!!! @Mama1982; je hebt helemaal gelijk hoor. En ik moet natuurlijk ook opletten dat ik straks idd helemaal niks meer kan. @Mausje; wat heerlijk een babyshower Nog mooie foto's om te showen van je 3d echo? @JustMo.. veel herkenning dus Lastig uitleggen aan de mannen he wat het allemaal inhoudt. Ik heb soms de neiging om het omgekeerde te doen. Hij denkt dat ik verder niks doe, nou dan maar is laten zien wat er gebeurd als ik dat daadwerkelijk doe Maar ja dan zitten zoontje en ik in de rommel. Tsja, alles voelt ook wel groter doordat ik zo slecht in m'n vel zit. Hopelijk snapt je man het nu allemaal een beetje beter en krijg je iets meer begrip Wel heerlijk, 2 weekjes Italie, beetje jaloers hoor Idd lekker ontspannen en opladen voor de laatste loodjes en de bevalling. en hopelijk lekker veel zon natuurlijk, dat maakt het helemaal af. @1992; wat fijn dat je een wagen hebt en wat een mooie prijs! Weer een stukje verder met alles regelen @Hier; gister mijn verjaardag in het mini gevierd. En het was echt druk zat, ik was zo blij dat het hele huis niet overvol zat zoals normaal. Erg moe gisteravond, maar wel op een goede manier Mijn schoonzusje zei gister, maar je hoeft toch helemaal niet meer zo lang.. haha, nou ik vind 14 weken toch behoorlijk lang klinken en voelen
Hooi meiden, Heb even niet meer mee gelezen. Ik las over een Babyshower bij Mausje, wat leuk! Mijn zus gaat hem ook geven aan mij, ze is er druk mee bezig ergens in juni is het. Druk baby programma heb ik: - morgenochtend komt de Kraamzorg voor intake gesprek (gaat al dichtbij komen het Kraampakket heb ik ook al binnen) - Morgenavond start ik met de eerste zwangerschapscurcus (beetje laat was vanaf 25 weken al maar kon niks vinden, maar ik mocht gewoon komen is 1x per week in de avond, kan ook in de middag maar ga liever s' avonds) en dinsdagavond naar de VK! Pleak Gefeliciteerd met je verjaardag! Digi knuffels voor allemaal hier X
@pleak nog gefeliciteerd! !!!! Het is inderdaad duidelijk het derde trimester hierzo @sugar hopelijk voel je je iets beter inmiddels en wat spannend allemaal! !!! Heel veel succes met je zwangerschapsgym!!! @1992 leuk hè marktplaats Ik heb gisteren de schrik van mijn leven gehad ik had al een paar dagen menstruatie achtige buikpijn en toen ik naar de wc ging bloedde ik meteen naar de hap. ... De arts daar voelde de kleine niet bewegen en zijn hartje hoorde hij ook niet. ... Ik compleet in paniek Door naar het ziekenhuis en meteen aan de ctg inwendig onderzoek echo kweekjes baarmoedermond meten enz. .. daar kwam toen niks uit en moest vandaag weer aan de ctg maar omdat ik ook al een tijdje de baby minder voel moet ik bellen als hij zo rustig blijft. Voor nu niks erg s gelukkig bloeddruk goed 108/70.... maar hopen dat het nu niet meer terugkomt. .. Liefs♥
@SB: Wat voor cursus volg je? (volgens mij had je het al gezegd, maar weet het niet meer ) wanneer heb jij je kraampakket binnen gehad? Ben wel benieuwd wanneer de mijne binnen komt! Ben nieuwsgierig naar het kadootje @Letty; Och jeetje.. Snap dat je zo geschrokken bent, waarschijnlijk nog steeds. Wel fijn dat er niks uit is gekomen en duimen dat het niet meer terug komt! Wordt je nu extra in de gaten gehouden of alleen aan de bel trekken als de kleine zo rustig blijft?
@letty; Pff Dat is wel heel erg schrikken, dat je bloed verloren hebt en dat de kleine uk zich niet zo goed laat horen . Hopen dat ukkie even lekker rustig aan het relaxen is en snel weer lekker aan het trappelen is! Maar het is nu dus alleen maar afwachten? Of al meteen een afspraak gepland staan vandaag ofzo? @mama 1982: wat een mooi 3d foto! Wil ik ook @pleak: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad . Is altijd zo vermoeiend als je zelf een verjaardag geeft . 14 weken is inderdaad nog eventjes, maar voor je het weet is het voorbij @Mausje84: aah, leuk een babyshower! Dus allemaal lekkere hapjes en al je vrienden/familie bij elkaar . Foto's van de echo toevallig? Vind het altijd zo leuk om die foto's te zien @Justmo: pff, die drukke dagen he .. Het wordt gewoon allemaal zwaarder nu, dus ze mogen ook wel wat extra doen. Het zou wat zijn als jij de hele dag in pijn moet zitten. Gelukkig begint ML het dan ook allemaal te snappen. Fijn dat je al bijna er even tussenuit gaat! Het goede weer tegemoet en even opladen voor het laatste trimester @1992: dat is nog eens een koopje. Fijn dat je geslaagd bent! @sugarblossom: das al een tijdje terug! Je hebt het er inderdaad maar druk mee de komende daagjes. Komt nu allemaal dichterbij he, met die kraamzorg en kraampakket. Benieuwd naar hoe de zwangerschapscursus is/was @hier: Heb ook zaterdag het kraampakket binnengekregen. Was wel apart; al die 'medische' dingetjes; dikke lappen kraamverband, wondgaasjes, alcohol, etc... pff.. Gelukkig zaten er ook twee 'kadootjes' in; een lekker zacht knuffeldoekje van een kikker en een speelkleed met groene stipjes (heb een kraampakket van het VGZ). Vandaag naar de verloskundige; dus even weer onze kleine meid horen . Laatste keer dat ik om de vier weken mag. Gister was ze een feestje in mn buik aan het houden, dus ben benieuwd of ze dr vandaag zin in heeft . Vorige keer schopte ze tegen dat ding waarmee ze de hartslag laten horen . Morgen komt hier ook de kraamzorg langs (om 3 uur). Ben benieuwd wat zij gaat vertellen en of ze ook gaat kijken of het er goed uitziet. Hoop dat het niet al te lang duurt, want dan kan ik naderhand nog eventjes bloed laten prikken.
Letty, is schrikken zeg hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Sb, mooi dat alles daar ook goed gaat. Lang niks gehoord Nathalie, ook al het kraampakket binnen en intake kramzorg. Ik heb van bijde nog niks vernomen. Ben wel benieuwd of er een leuk cadeautje inzit. Vorige keer kreeg ik een leuk boek om in te schrijven van babys eerste jaar. Kan je eerste 4 weken en daarna elke maand alle ontwikkelingen bij houden. Maar heb nu een andere zorgverzekeraar dus ben benieuwd. Koop zoieso nog dat boek haha
Ow trouwens nathalie, bij de vorige keer met de intake kwamen ze gewoon bespreken hoe veel uren je nodig denkt te hebben en of je nog mensen om je heen heb die je eventueel kunnen helpen. Ze zijn alleen in de huiskamer geweest. Als ze zouden kijken naar de babyuitzet enz zou je nu alles al moeten hebben en dat hoeft nog niet. Ik denk wel als ze situaties aantreffen die echt niet kunnen met een baby dat ze je wel in de gaten gaan houden na de bevalling. Dus daar kan je vast over nadenken, hoeveel dagen en hoeveel uren je per dag nodig denkt te hebben. Je kan het altijd nog veranderen na de bevalling hoor Ik had vorige keer miniaal. 5 dagen 3 uur per dag. Maar vond achteraf een uurtje al genoeg, maar ze moeten minimaal 3 uur blijven. Maja kon toen alles ook makkelijk zelf.vond het maar irritant dat ze gingen schoonmaken terwijl ik op de bank zat haha, maar zal nu wel anders zijn met een dreumes van 1,5.
@ Letty, Jeetje wat schrikken, nou rustig aan meis en hopelijk was dit eenmalig. @ SB, leuk dat je zus ook een babyshower organiseert. Bij mij heeft mijn beste vriendinnetje het georganiseerd en ik wist van niks dus was wel erg leuk! Veel plezier vanavond op de gym, ik ga morgen voor het eerst. @Justmo, heerlijk op vakantie. Ik heb nu een weekje vrij en dan nog 8 weken en dan 4 weken van te voren met verlof. Ga straks echt aftellen. Geniet ervan! @1992 Zo dat is goedkoop! Fijn zeg, alles is al duur genoeg toch.. @ pleak, voor je het weet zijn die weken voorbij, gaat nu denk ineens heel snel. Leuk dat je verjaardag in het mini, geslaagd was, toch gezellig! @natalie1988, Bij mij zag ik dat er op de lijst ook veel medische dingentjes stonden, nou ja dan hebben we die maar alvast Was alles vandaag goed bij de VLK? Leuk het hartje weer gehoord te hebben? Hier; Ik ben ook net geweest, was deze keer een oudere vlk die af en toe invalt en de oude eigenaresse is. Vond haar beetje zakkelijk en koeltjes.. Suikertest vanmorgen was heerlijk (not) voelde me na dat drankje helemaal dizzy. Nu afwachten. Hierbij 2 fotos van de 3d.
@ pleak ja ben me rot geschrokken en nog.... ALs hij vandaag weer rustig is moest ik meteen bellen om weer een ctg te laten maken.. Heb hem wel gevoeld dus dat is geruststellend. Zowieso is er voor 5 juni een afspraak weer maar tussentijds minder voelen is dus automatisch aan de ctg... Heb wel gigantisch op mijn donder gehad dat ik niet meteen bel als hij heel stil is een dagje. @1992 ja ik hoop ook echt dat het nu rustiger wordt hier.... de kraamzorg heb k ook nog niks van vernomen...zal ze wel eens bellen vd week @ Mausje ja we moeten maar ervan uitgaan. Wat een prachtige 3d echo!!!! Ben benieuwd hoe die van ons woensdag is, hij ligt met zijn hoofdje beneden dus het is afwachten aan welke kant zijn gezichtje ligt @hier Mag het wel eens rustig worden heb een behoorlijk lijstje met nare gebeurtenissen deze zwangerschap dus ik hoop dat het laatste stukje fijn, rustig en gelukkig is zonder al te veel zorgen Hebben jullie ook zo erg last van maagzuur? Liefs
@mausje, wat een mooi kindje en goed in beels gebracht. Ben nu wel benieuwd of het een jongen of een meisje is maar hou het maar lekker geheim hoor. Denk het wel te weten na de fotos maar zal mn vermoeden niet uitspreken haha. Vervelend van dat drankje, nou maar hopen op een goede uitslag @ letty, ja dat hoop ik ook voor je, dan kan je tenminste nog een beetje genieten. En idd ook verschrikkelijk last van maagzuur, thank god voor rennies