Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde
    MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje
    Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje
    Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - ?? jaar - 1e kindje
    Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje
    Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje
    Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje
    Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje

Afspraken, controle & echo's

SonjavT - 27 december - Moeders voor Moeders
    MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders
    Liesje1975 - 28 december - 1e echo
    Chiqui - 29 december - intake Moeders voor Moeders
    Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH
    MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo
    Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Pleak - 8 januari - eerste controle gyn
    ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Letty - 14 januari - termijn echo
    SonjavT - 16 januari - intake verloskundige
    Flower82 - 16 januari - intake verloskundige
    Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo
    MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Sassie - 29 januari - termijn echo
    Sassie - 6 februari - intake verloskundige

23 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@ chiqui , valt eigenlijk wel mee. Ik merk wel als ik werk dat ik mijn concentratie eerder kwijt ben en als ik thuis ben dan ben ik wel mee moe dan normaal maar voor de rest valt de moeheid gelukkig mee. Heb je verder kwaaltjes ?

@ pleak, mijn ouders waren natuurlijk super blij omdat ze wisten dat ik het al heel lang zo graag wilde. En me broer en zus waren ook wel blij maar had een blijere reactie verwacht. En mijn schoonouders en schoonzusje waren ook hartstikke blij het is hun eerste kleinkind :p en me zwagers heb ik het zelf niet verteld dus weet hun reactie eigenlijk niet haha :p

@liesje , veel plezier en succes morgen bij de 1e echo :D

3. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ja! Een schattige omslagdoek. Ah dan zie ik al helemaal voor me dat ons ukkie daar straks in ligt!

4. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ow en trouwens, omdat het december is krijg je ook nog een boek toegestuurd. Ben benieuwd!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hihi Lootje, ik was ook al nieuwsgierig wat je zal krijgen van MvM, niet dat ik het daar voor doe, maar is toch leuk :)

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

@ Chiqui: fijn dat je hoofdpijn weer over is. Haha, die opa, leuke reactie!

@ Babywish: spannend afrijden! Dat horen we tzt nog? :D Heb je dat boekje online besteld? Mag ik vragen waar?

@ Mounia: spannend hoor, geluk gewenst morgen!

@ Sassie: wat leuk verteld en toch nog onverwacht voor je ouders, leuke reacties!

@ Liesje: haha, de test in de boom, ik zie ze al verbaasd kijken. Lijkt me vervelend om 'ver weg' van je ouders te zitten in dit geval? Ook jij geluk gewenst morgen!

@ kwiebeltje: beterschap meid!

Hier vandaag geen krampen gehad, vannacht nog wel. Ben echter al twee dagen niet naar de wc geweest, is voor mij wel uitzonderlijk, maar heb er (nog) geen last van. Ook niet echt meer bij vlagen misselijk, gisteren en vandaag niet (hoop maar dat dat goed is in dit geval), dat maakt wel weer dat ik ontzettend loop te snoepen... :cool: Ik ben trouwens wel erg emotioneel en net zo wisselvallig als het weer. Dat belooft nog wat de komende acht maanden (en de maanden erna)....

7. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Sassie1980, ik zie mijn ouders pas in februari in het echt en wil het toch eigenlijk wel voor die tijd vertellen, ik ben bang dat het een skype nieuwtje gaat worden :(

Chiqui, normaal gesproken krijg je hier net zoals in Nederland met 12 en 20 weken een echo. Ik krijg er alleen meer omdat mijn zwangerschap een hoge risico zwangerschap is omdat mijn eerste kindje is dood geboren en omdat ik een schildklier aandoening heb. Ik moet er morgen dus een omdat ze zeker willen weten dat de zwangerschap 'levensvatbaar' is voordat ze me medicatie voorschrijven. En dan krijg ik nog een echo rond de 16 en 30 weken en van daaraf wordt het elke week opnieuw bekeken wat er nodig is.
    Pleak, ik heb wel eens gelezen dat de plas van Nederlandse dames een van de grootste export producten is van Nederland! Ik weet natuurlijk niet of dat ook echt zo is.
    Mounia, jij ook heel veel succes bij je echo morgen? Hoe laat mag je?

Heb vanochtend toch nog maar een keertje een test gedaan (de laatste, echt waar!!) en ik kreeg 'zwanger 3+' nog voordat ik de test had neergelegd. Daar ben ik me heel wat beter van gaan voelen.

8. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn huisarts wist niet waar t van kwam, vandaar bloedtestje. Je mag gemiddeld 100 haren per dag verliezen, maar bij mij komen er zelfs wat doorzichtige stukjes...:(
    Ik heb ook nogal dun haar. Bij mij begon t na de pilstop , maar dat zou niet mogen volgens mijn huisarts. Ik wacht morgen maar af, dan krijg ik de uitslag al:)

Succes met je echo morgen!

@ de rest, ik ben nu alweer vergeten wat ik heb gelezen...:)
    Sorry! Mn geheugen is momenteel een zeef!

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @josie: gewoon naar de boekhandel gegaan, die hebben het voor mij besteld.
    Helaas was die er vandaag nog niet, terwijl ze zeiden dat ik 'm vandaag kon ophalen. (zwaar pissig) Morgen ligt 'ie er wel gelukkig.
    En afrijden is zeker spannend, ik haal het vast wel.

10. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleak, ik heb nog nooit via een inschrijfform online aangemeld. Heb elke keer gebeld en werd snel teruggebeld. Deze keer was wel het toppunt van snelheid! Belde vanmiddag om me aan te melden, ze sturen dan een mailtje naar de gene die in je regio werkt en zij belde dus binnen het uur terug! Dat bevalt dus prima!

Mounia, kwaaltjes vallen hier wel mee moet ik zeggen. Soms wat steekjes (nog steeds op dezelfde plek), emobuien die alle kanten op kunnen vliegen, soms beetje misselijk, soms beetje pijn in bekken en wat spierpijn. Maar als ik niet zou weten dat ik zw was zou ik ook zo geloven dat ik gewoon niet zwanger ben. Ik voel me wel zwanger, maar meer omdat ik het weet zeg maar ;).

LOotje, ik ben benieuwd! Bij mijn zoontje kreeg ik een hele mooie ketting met kraaltjes en zilver, bij mijn dochtertje een luiertas. Maar ik begrijp ook dat het wel eens per regio kan verschillen. Maar zo'n mooie omslagdoek en boek wil ik ook wel ;)

Josie, hier komen en gaan de kwaaltjes ook hoor! Volgens mij heel normaal!

Liesje, wat een heftig verhaal meid! Is het voor jou meer geruststelling of meer stress dat je meer echo's krijgt? Ik heb bij mijn dochter ook in het zkh gelopen vanaf week 34 omdat ik bij mijn eerste na ingeleid te zijn en 4 dagen bezig te zijn geweest waarvan 20 uur heftig bevallen in een keizersnede eindigde. Daar kreeg ik ook regelmatiger echo's, ik vond het wel prettig. Hihi, en nu echt niet meer testen he?! ;)

Hoop, hihi ja dat heb ik ook! Vergeetachtig en verstrooid! OJa en vandaag waanzinnig veel zin in uitgebakken spekjes. Ik heb spaghetti gemaakt met lekkere tomatensaus en verse groenten en er dus gebakken spekjes bijgegeten (nog nooit gedaan). Ik had er zoveel zin in dat ze dus bijna zo uit het pakje heb gegeten voor ze te bakken :(

Oeh ik heb net op Mp het boek Het grote Wonder gescoord voor maar 10,00 inlc verzendkosten! Beter!! :D

11. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ow Chiqui, ik ben blijkbaar ook verstrooid aan het zijn, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik ook nog mocht kiezen uit een armband of een ketting. Dus voor mijn plasjes krijg ik een armband, een boek en een omslagdoek. En dat terwijl ik het ook voor niets zou doen! Maar tis zeker leuk om te krijgen.

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Josie88.. haha ja hormonen maken maar emotionele wezens van ons :D haha
    @Liesje1975, Ik hoop voor je dat er nog een mogelijkheid komt om het persoonlijk aan je ouders te vertellen! Maar als het via skype moet.. dan is het in elk geval beter dan over de telefoon.. Je ziet elkaar nog! Lijkt me idd in situaties als deze erg lastig als je ouders zo ver weg wonen!
    Enne.. nog een keer getest?.. ik krijg gewoon weer test drang van al die mooie testen hier :D Ik wil ook een 3+ :p zooo jammer hoeveel die testen kosten!
    @Hoop84, ben benieuwd wat er dan uit je bloedtesten komt zeg! Ik verlies ook best veel haar, maar bij mij kwam het door het onthormonen na mijn bevalling.
    Gaan ze nu checken of je vitamine tekort heb?
    @BabyWish; dat is ook balen, zit je er op te verheugen, is hij er niet. :( Ga j'm nu morgen ophalen?
    @Chiqui; ik ga anders morgen er wel even achteraan bellen! Ben eind volgende week 6 weken, dan wil ik wel starten! Ik ga dan altijd gelijk twijfelen of ik niet iets verkeerd op het formulier heb in gevuld ;) haha
    Trouwens dat boek; Schitterend boek!! Ik heb er bij de zwangerschap van mijn zoontje heel veel in gekeken!

13. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Leuk al jullie verhalen te lezen. Soms word ik er wel beetje onzeker van, ik heb namelijk helemaal geen klachten! Is mijn eerste kindje en was ook in 1 maand zwanger! Dat denk je toch wat een geluk, het kan niet waar zijn!

@Liesje, moeilijk als je wat verder van je ouders woont, maar ja lang wachten lijkt mij ook niet leuk! Gister hbeben wij het aan mijn schoonouders verteld en de dag ervoor aan mijn ouders. Verder vertel ik het aan niemand..Ze waren blij, huilen etc.
    @Hoop84 ik ben ook wel benieuwd, heb ook last van haar uitval al een tijdje eigenlijk!
    @babywish ik ga het boek ook maar even opzoeken.
    @Lootje, pleak, chique, Ik heb ook nog niets van Mvm gehoord..rustig afwachten dan maar :)
    Verder heel erg leuk om te horen hoe iedereen het verteld! Heel wat om bij te lezen! Verder om de lijst even aanvullen, was ik nog wat vergeten! Ik ben 28 jr en ik heb op 18 jan de eerste afspraak bij vlk.

14. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    hallo allemaal!!!

ik kan niet zoals sommige echt persoonlijk op iedereen reageren.. maar allemaal gefeliciteerd met de MvM testen..
    hier is MvM vanmiddag geweest.. gezellig bakkie koffie erbij.. :)
    ze vond de test erg duidelijk voor 5w en 2d.. ik mag as maandag trots starten..
    zal wel weer heerlijke kotsmisselijke momenten geven.. maar alles voor het goede doel..
    de cadeaus vind ik ook erg leuk zeg.. heb nu de ketting.. want de armband had ik al.. en een boek omdat je in december start met plassen.. en die wikkeldoek.. helemaaaaal leuk!

ik vond het zo spannend toen ze die test deed.. gewoon omdat je maar hoopt dat hij niet toch negatief uitslaat.. maar zodra ze er druppeltjes indeed kreeg ik een giga pijn in de boobs.. dus hormonen genoeg!
    Heb het op mn werk tegen de bewoners gezegd.. dat ze allemaal een beetje opa en omas gaan worden.. ze waren allemaal even trots! :-D

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde
    MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje
    Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje
    Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje
    Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje
    Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje
    Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje

Afspraken, controle & echo's

SonjavT - 27 december - Moeders voor Moeders
    MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders
    Liesje1975 - 28 december - 1e echo
    Chiqui - 29 december - intake Moeders voor Moeders
    Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH
    MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo
    Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Pleak - 8 januari - eerste controle gyn
    ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Letty - 14 januari - termijn echo
    SonjavT - 16 januari - intake verloskundige
    Flower82 - 16 januari - intake verloskundige
    Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige
    Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo
    MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Sassie - 29 januari - termijn echo
    Sassie - 6 februari - intake verloskundige

23 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Als het goed is wordt ik morgen gebeld door MvM.
    Anders bel ik in de middag zelf nog even.
    Want als ik wil starten in de 6e week, dan moet ze wel voor 5 januari zijn langs geweest, dan kan ik de volledige 10 weken urine verzamelen voor het goede doel :p

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @pleak: Jaa, ik haal 'm morgenmiddag op :D
    En ik hoop dat mijn enveloppie morgen eindelijk in de bus zit, heb namelijk een zwangerschap navelpiercing besteld.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @pleak: ik zie dat jij ook je 1e afspraak op 8 januari hebt :D
    Ik ook ! Spannend

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Nog ff een foto van mijn mooie armbandje.

20. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    ooow babywish die is echt zo gaaf!
    ik wist niet dat ze die ook aan armbanden doen.. ik draag hem toevallig aan een ketting sinds mijn zoontje is geboren.. heb hem geen dag afgedaan!
    hij is echt heel mooi meis! :)

Deel Deze Pagina