Letty, wat schrikken!! Hoop dat het meevalt... Hoe gaat het nu? Pleak, die buik wordt nu echt lastig he, ik krijg ook overal al succes wensen en dan moet ik ze zeggen dat ik nog 12 weken moet... zie mezelf ook over straat waggelen, verschrikkelijk... Mijn zoontje vind de buik juist wel gezellig en knuffelt hem regelmatig, ook praat hij regelmatig tegen de baby dan vertelt hij vanalles of zingt slaap kindje slaap, zo schattig... Wat fijn dat het goed was met je zoontje! Volgens mij heb je mijn afspraken gemist Heb 17 juni de 30 weken echo en 18 juni gewone controle bij de vk. Clijntje, wat een spanning voor jou, heb je nog weer een echo? Ook wel fijn te weten dat je niet tot het einde hoeft! Komt nu echt dicht bij! Lootje, Wat super fijn!!!!!! Lekker genieten nu!
Allemaal Wat leuk dat jullie al de groeiecho's krijgen! Ik pas met 31 weken volgende week maandag. Ben echt zo benieuwd na 11 weken hebben we ons prinsesje voor het laatst mogen bewonderen. Heb de klossen en rugsteuntje besteld! (lees alleen bij @Ikkuh dat ze niet passen, hoop het hier wel want we hebben ook een boxspring en ronde pootjes) Oh ja en de kinderstoel is binnen! Hebben we vandaag even in elkaar gezet echt een apart gevoel krijg je dan, kun je je niet indenken dat daar straks een klein mensje in zit. Ikkuh Dank je wel! Handig hé ben helemaal verslaafd aan Pinterest en Instagram trouwens ook. Heb jou ook toegevoegd! Super kamertje LOVE IT. Omhoog liggen met de benen wilt ook niet helpen.. snap er echt niks meer van. Heb net eens een voetenbadje genomen en wat crème gesmeerd is kijken of dat helpt. Hier in het ziekenhuis bevallen wilde ook thuis maar vanwege veel ernstige ongemakken bij mijn zus ga ik nu toch liever ook maar naar het ziekenhuis. Eng verhaal bij jou zeg hopelijk mag je dit keer een betere bevalling mee maken hoor. Pleak Hihi leuk hetzelfde als mij speelkleed en een kikkertuttel. Ja hé vind het ook zo snel gaan. Mijn moeder zegt straks gaat het langzaam maar dat heb ik nog niet gehad tot nu toe. Lief dank je wel! De jouwe is ook zo zacht en lief. Clijntje Wow we gaan dan misschien wel samen bevallen of jij nu eerder dan mij! Ikkuh Haha ik waggel al een tijdje als een eend Ik noem dat ook zo. Letty Lieverd jeetje heel veel sterkte voor jou! Laat maar weten wanneer je Pinterest heb wil ik je wel toevoegen. Hopelijk gaat het een beetje met je? Lootje Niet leuk die cystes. Gelukkig nu wel goed nieuws. Josie Hoop dat je ze fijn vind zitten! Nathalie Wat lief, dank je wel. Met de baby alles goed laatst. Mag dinsdag weer en maandag voor de groeiecho, spannend. Wow wat een gaaf kado zeg geniet er maar van straks. Clijntje Nu jij het zegt over het bed en klossen hahaha hier misschien ook wel. Ben je ook niet zo lang? Hopelijk ben ik niemand vergeten...
Nog even 2 buik foto's Bekijk bijlage 329668 Foto van vorige week vrijdag Bekijk bijlage 329669 De baby zit veel rechts (zie puntje)
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje 1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's SugarBlossom - 10 juni - groei echo Nathalie - 10 juni - pretecho KiDoNe - 12 juni - controle verloskundige Mama1982 - 13 juni - pretecho + controle verloskundige Mausje - 17 juni - controle verloskundige Ikkuh13 - 17 juni - 30 weken echo Ikkuh13 - 18 juni - controle verloskundige JustMo - 18 juni - controle verloskundige + ijzer Pleak - 24 juni - 30 weken echo Pleak - 24 juni - controle verloskundige Josie88 - 25 juni - controle verloskundige + 30 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing
@Ikkuh, ze staan erbij hoor Mijn zoontje vind mijn buik meestal ook super leuk hoor, maar ik denk dat hij hem deze keer in de weg vond zitten Heb ik ook wel eens last van Maar wat lief hoe je zoontje op je buik reageert Dan kan je zeker niet wachten tot ze echt kennis kunnen maken? Haha waggelen, ja, ik noem mezelf nu ook een eendje. Vreselijk @SB; Ja leuk he die kadootjes Bij mijn zoontje ben ik met 36 weken bevallen dus heb geen moment gehad dat ik de tijd langzaam vond gaan, maar kan wel begrijpen dat als je een week of 38 bent dat de tijd dan gaat kruipen Ben benieuwd. Wat een grappige buik foto's! Mijn buik kan zo ook zo scheef zijn. Voel je je kleintje dan ook zo goed liggen? Ik probeer steeds ze voelen wat waar ligt, maar dat vind ik toch wel erg lastig hoor!
Ben weer beter hoor, mn dochter helaas ook aangestoken maar die begint ook aardig op te knappen med dankzij het mooie weer. Ik vergelijk mezelf meer met een waggelende pinguin haha, kreeg pas in de supermarkt ook al de opmerking van iemand dat de 2e ook al bijna kwam zeker? Ja maar duurt nog 3 maanden ongeveer. Hier vorige keer geen bedklossen gehad, maar heb toen overdag ook zo goed als nooit op bed gelegen als de kraamzorg er was. Ga nu denk ik maar bierkratten doen. Vind t anders toch best lullig voor ze. Verder gaat alles redelijk goed. Alleen als ik bv een stuke ga lopen. Bv even t centrum in een uurtje krijg ik erg last van mn onderrug en mn benen zijn dan echt daarna 2 uur zwaar. Hebben jullie dat ook? @ lootje, wat een suprenieuws en een fijne vakantie. @ clijntje, spannend hoor. Hopelijk komt alles wel goed. Maar als je richting de 38 weken gaat zal je mischien ook wel opgelucht zijn dat je niet lang meer hoeft te wachten. @ sb, hier is mn buik precies zo, rechts een grote bult haha, de billen helemaal boven, hoofdje beneden en de benen aan de linkerkant. Ik weet dat ik nu niet op iedereen reageer, mn hoofd is soms net een vergiet. Zeker als ik een paar dagen teruglees. Sorry:s
Hallo meiden! Bloeddruk is weer goed was wederom vals alarm... Iedereen die op vakantie gaat of is; GENIET!!!! Ik post nog even een buikfotootje
Mooie foto's komen er voorbij! Fijn dat het goed is Letty! Afgelopen woensdag weer naar de VK geweest, was niet echt tijd voor me, beetje naar gevoel van. Liep al uit, kwam een spoedje tussendoor en kreeg het idee dat ze me snel weer de deur uit wilde hebben. Ze gaf aan dat ik snel groeide, nu +11, is inderdaad veel, maar vorige keer bij 23 weken was het +8 en toen vond ze het prima. Moest zelf naar m'n suiker vragen, uitslag was goed, eerst 5.2 en na twee uur 5.6. Baarmoedermeting was 28, na mijn vragen of dat oké was deed ze een beetje vaag, gaf ze ook aan dat ze vorige keer vergeten was te meten. Lekker dan... Voor mij is het natuurlijk allemaal nieuw, dus heb geen idee... Verder gaat het hier wel redelijk, was zo achterlijk om even met m'n benen in de zon te willen, je raadt het al, in slaap gevallen.... Autsj..... Verder kan ik af en toe m'n enkels niet terugvinden, best wel last van vocht al. Maar goed, VL heeft het zwembad er neer gezet, dus ik kan lekker dobberen.
@josie wat naar Als het afgeraffeld voelt zeg. ... zou je het niet bespreekbaar b maken? Wat naar van je benen, dat word smeren Ik moet zeggen het vocht valt hier erg mee met het vocht.
Heb er wel over nagedacht, er zijn gelukkig nog drie andere VK's, dus heb wel steeds een andere. Misschien was het een incident, mocht het weer voorkomen, ga ik het zeker bespreken. Ook hormonen die dan opspelen natuurlijk. Zit nu steeds met de benen omhoog, maar dat lijkt niet veel te helpen. Verder veel water drinken en fruit eten. Smeren? Die tip had ik nog niet gehad, helpt dat, met gewone bodycrème? (klinkt dit onnozel zeg, wist niet dat smeren kon helpen )
Nee niet onnozel hoor Haha masseren helpt vooral verlichtend bij de tuinen heb je van die verkoelende voetengel is echt heerlijk en hooghouden ook natuurlijk koud voetenbad komkommer en asperges zijn vochtafdrijvend. Ow die hormonen pffff vertel mij wat Ik erger me aan de meest stomme dingen hoor Haha.
@ letty, mooie foto zeg fijn dat alles goed gaat. @ josie, haha lekker handig hopelijk trekt t snel weer bij. Wel lekker een badje koud water. Hier ook al aardig gezwollen benen. Ze voelen ook best snel zwaar aan. Hier wel lekker weekend gehad, alleen helemaal gesloopt. Dus maar op tijd naar bed vandaag
Bedankt voor de tip letty! Vandaag was het alweer een stuk afgezakt, was natuurlijk ook een stuk koeler vandaag. Truste alvast 1992! Hier al boeken van de drukker gehaald met geboortekaartjes, alvast iets moois uitgezocht. Morgen de boeken terugbrengen en even vragen naar een proefdrukje.
BWis gisteren bevallen van haar tweeling en maken het naar omstandigheden redelijk (denk ik)! http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/445657-28-weken-slechtwerkende-placenta-maar-600-gram.html
Ooh jeetje daar schrik ik wel een beetje van, na 28 weken. Hoop dat het allemaal goed gaat komen. 600 gram is wel erg klein. Als dat maar goed gaat. Hoe weer je dit trouwens veertje