hoi dames, Hoe is het met jullie? Ik heb een hele tijd niets laten horen, maar ik heb af en toe nog wel is wat mee gelezen en nu ik weer wat meer tijd heb vind ik het gezellig om weer wat meer te komen kletsen! Ik las dat veel dames, nog ff lekker op vakantie gaan, geniet er van!! Wij zijn net een klein weekje terug van vakantie. Wij zijn 2 weekjes naar Turkije geweest, het was heerlijk, wel last van dikke voetjes n 1 hele avond voor weeen gehad...dat was wel schrikken, het begin met harde buiken die door gingen op weeen en dat 7 uur achter elkaar door...maar er zat gelukkig geen regelmaat in, want ik wou daar echt niet naar t ziekenhuis aangezien we 3 dagen later terug moesten vliegen en ik als de dood was dat ik dan niet mee terug mocht in het vliegtuig...maar na een goede rust en een nacht slapen was het weer helemaal weg! Alleen op de terug weg mocht ik dus in eerste instantie nog niet mee het vliegtuig in omdat ze mijn NL zwangerschaps verklaring te oud vonden, terwijl de verloskundige zij dat het goed was en vanuit de reisorganisatie zeiden ze dat ook...dus dat was wel even schrikken, maar gelukkig was er een arts aanwezig op het vliegveld, dus ik heb me als een speer laten onderzoeken en daar een nieuwe zwangerschapsverklaring gekocht...en ik mocht dus gelukkig mee naar huis!! Verder gaat het dus wel redelijk, alleen veel rugpijn en veel pijn aan mijn ribben + maagzuur. Hoe is het bij jullie op werk? Ik vind het nu echt heel erg zwaar worden, naja mijn schoonmaak werk dan...mijn baas denkt dat het het beste is als ik volgende week mijn laatste weekje werk, ik zelf ben het daar ook echt mee eens, want ik weet bijna niet meer hoe ik het voor elkaar moet krijgen.... Morgen op controllen bij de verloskundige en het dan maar gelijk overleggen... Ik las nog iets over de bed klossen...wij verkopen en verhuren ze op t werk en ik mag ze van daar mee pakken, dus dat is geregeld gelukkig! Ik lees ook dat velen van jullie groei echo's hebben, ik krijg geen echo's meer, met 20 weken was de laatste, maar wij gaan zelf nog echo's laten maken een 2d en nog een 3d. hahaha heel groot verhaal, maar dat was het wel z'n beetje... ik zal vanaf nu ook weer mee lezen zodat ik ook op jullie kan reageren... nou fijne dag dames!! xx
Ik had het ook gelezen van BW, is wel even schrikken he? De eerste van ons lijstje.. zo klein nog! Ik kom later nog uitgebreider reageren.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje 1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen = 09 juni bevallen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's SugarBlossom - 10 juni - groei echo Nathalie - 10 juni - pretecho KiDoNe - 12 juni - controle verloskundige Mama1982 - 13 juni - pretecho + controle verloskundige Mausje - 17 juni - controle verloskundige Ikkuh13 - 17 juni - 30 weken echo Ikkuh13 - 18 juni - controle verloskundige JustMo - 18 juni - controle verloskundige + ijzer Pleak - 24 juni - 30 weken echo Pleak - 24 juni - controle verloskundige Josie88 - 25 juni - controle verloskundige + 30 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing
hey dames.. Sorry dat ik niet veel schrijf hoor.. ik lees wel mee.. maar heb gewoon weinig tijd om achter de pc te zitten.. ik zie dat bw bevallen is.. wat schrikken zeg.. lees wel dat ze zelf ademen.. dus hopelijk blijven ze het goed doen.. Hier gaat alles zn gangetje.. bezig met zoonlief zn kamer.. en ik word helemaal beurs getrapt door ons meisje.. hihi.. lfs..
Hallo (bijna) 30+ zwangeren... Heb ff meegelezen en wil mezelf "aanmelden" hihi Nog ff en dan hebben we een mooi wondertje in ons armen(of 2) Vinden jullie niet ook dat het bij de 2e sneller gaat dan bij de eerste? Wij hebben a.s vrijdag onze groeiecho, en 26-6 1e intake bij de gyn. Succes dames met de laatste weken...
@Letty: mooie buik hoor! Begint al een flinke toeterd te worden @Josie: het is niet leuk dat de vk niet de tijd voor je nam. Hopelijk had ze gewoon dr dag niet en is het de volgende keer allemaal een stuk beter. Ook een hele geruststelling dat er meerdere vk's daar rondlopen @BW: van harte gefeliciteerd met je twee dotjes Het is al duidelijk dat het twee vechtertjes zijn! Hopelijk gaat het met jou ook allemaal goed @kwiebeltje: wel een beetje schrik gehad tijdens vakantie. Het zou je maar gebeuren; je kindje te vroeg krijgen in zo'n soort land. Ik zou er niet aan moeten denken . Stom dat ze op het vliegveld je zwangerschapsverklaring niet wilde aannemen, die wilde nog even op het nippertje geld aan je verdienen @werk: begin te merken dat die 40 uur werken (plus iedere dag 2 uur auto rijden) er echt nog meer in beginnen te hakken. Het is dan wel een kantoorbaan; maar enorm last van mn rug en van vermoeidheid. In principe denk ik dat ik de komende 6,5 week werken nog wel voel moet kunnen houden; wie weet kan ik de laatste weekjes een dagje thuis werken als het echt niet meer zou gaan. @bedklossen: die mag ik met 36 weken gratis ophalen bij de Zuidzorg (mijn kraamzorgorganisatie). Echt super fijn, want dan hoeven we geen bierkratjes te gaan sparen @nicjayden: welkom! De tijd gaat snel he . Kan niet wachten tot het zover is Dit is mijn eerste, maar vind dit al verschrikkelijk snel voorbij gaan @hier: gister de echo gehad! Kleine meid is niet meer zo klein, ghehe. Alweer bijna 1,5 kilo . Foto's en filmpje meegekregen en hierbij de mooiste foto. Ze kijkt een beetje chaggie, maar dat zou ik ook worden als iemand de hele tijd tegen me aan het porren was. Helaas had ze de navelstreng voor dr gezichtje liggen, dus was het lastig meer mooie beelden te krijgen. Maar iig heel blij dat ik dr weer even heb mogen bewonderen Ik ben verliefd!
@ josie, nou van die veroskundige zou ik flink sjaggerijnig worden. Hopelijk is het de volgende keer beter @ kwiebeltje, lijkt me ook zeker niet verkeerd om eerder te stoppen met werken. Want je hebt fysiek best zwaar werk. @ nathalie, haha ja ze kijkt wel een beetje boos hoor maar wel superlief en groeit idd super, wat fijn! Ik moet nog bijna 2 weken wachten voor de groeiecho, ben zo benieuwd. T is inmiddels al 10 weken geleden. Maja aan de andere kant duurt het straks na de echo weer minder lang dat ik hem eindelijk vast kan houden. Daar kijk ik zo naar uit. Hoop dat die niet langer blijft zitten dan 40 weken want t wordt lichamelijk steeds zwaarder deze keer. Bij mn vorige zwangerschap nooit ergens last van gehad. Maar nu al last van mn bekken,benen en rug. Dus als bij de echo blijkt dat die erg goed groeit heb ik er ook geen problemen mee als hij met 36-37 weken komt. Of is dat egoistisch? Ach ja we hebben het zelf toch niet in de hand. @nicjayden: welkom, hier dus ook de 2e, t gaat opzich wel snel, maar denk dat hier de laatste 10 weken weer zo langzaam aanvoelen mn buik groeit wel sneller haha, weet je al of je een jongen of meisje krijgt? Of blijft dat een geheimpje.
Wat een schrik kwiebeltje, gelukkig zijn jullie veilig terug in NL, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Welkom Nicjayden! Poeh Nathalie, da's ook niet niks, 40 uur werken, twee uur reistijd. Moest er niet aan denken, kan me heel goed voorstellen dat dat flink tegenvalt. Mooie dame hoor! 1,5 kilo ook alweer, het gaat zo snel! Haha 1992, ik was ook flink chagrijnig. Normaal gesproken gaat zoiets me het ene oor in, het andere weer uit, maar nu met de hormonen, oei oei... Ben het nu alweer vergeten. Hier ook nog twee weken, vandaag precies, tot de groeiecho, heb er zin in, is inderdaad alweer veel te lang geleden. Weet nog dat ik met de 20 weken echo dacht: poeh, over tien weken pas weer. Nou, weet niet waar de tijd is gebleven, het vliegt (al lijkt het niet heel snel te gaan, beetje dubbel, maar dat is vast omdat we niet kunnen wachten). Nee hoor, niet egoïstisch, je zegt het zelf al, als je kindje goed groeit, laat maar komen dan toch? Zou het ook wel goed vinden als ons krummeltje er met 37 weken klaar voor is. Benieuwd hoe het met Liedx is, al een tijdje niet gehoord?
zo net uit verveling een eigengemaakte mini scheurkalender gemaakt Hangt nu aan de wieg met de tekst 73 days to go Haha waarschijnlijk duurt het dan voor mn gevoel wat minder lang als ik elke dag zie dat het wat minder wordt Was wel en beetje veel werk voor iemand die niet zo van knutselen houd haha
Lieve dames, Even een berichtje vanuit hier! Ik heb wel weer alles gelezen..maar mijn geheugen weet nu al niet meer wat bij wie hoort..sorry.... Ik denk wel aan jullie! Ben alleen zo druk Liefs
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje NicJayden: 19 augustus - ?? jaar - 2e kindje - Jongen Madeliefste: 20 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 24 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje 1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen = 09 juni bevallen Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 25 jaar - 2e kindje - Meisje Afspraken, controle & echo's KiDoNe - 12 juni - controle verloskundige Mama1982 - 13 juni - pretecho + controle verloskundige Mausje - 17 juni - controle verloskundige Ikkuh13 - 17 juni - 30 weken echo Ikkuh13 - 18 juni - controle verloskundige JustMo - 18 juni - controle verloskundige + ijzer Pleak - 24 juni - 30 weken echo Pleak - 24 juni - controle verloskundige Josie88 - 25 juni - controle verloskundige + 30 weken echo Nicjayden - 26 juni - intake gyn Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing
Nicjayden, welkom! Verder niet zoveel puf om inhoudelijk te reageren.. moe moe moe en nog eens moe Maar ik lees wel mee hoor! Mooie foto's Nathalie! Leuk idee 1992!! ik ga proberen wat vaker te reageren dan heb ik niet zoveel puf nodig om te herinneren wat ik hem gelezen
Ff een vraag tussendoor.. Ik ben zoooo moe...kan bijna geen werkdag volhouden..hebben meer mensen hier last van?? Nog een vraag....we twijfelen of we een babyfoon willen...hebben jullie die (voor in je eigen huis) en waarom?
ik werk dan niet.. maar kom ook bijna mijn dag niet door. Ik moet echt slapen tussen de middag anders red ik het niet tot 's avonds. babyfoon...wij wel, twijfelden bij mijn zoontje eerst ook of we er hier 1 willen, maar toch wel fijn om ook de kleine geluidjes te horen. Eerst woonden we in een flat, daar hadden we geen babyfoon, alles zat toch zo dicht bij elkaar.
Hallo dames, Net terug van het ziekenhuis. Deze domme doos is vanmorgen gestruikeld en op de zijkant van de buik terecht gekomen, sinds 18.00 erg last van harde buiken, dus voor de zekerheid de vlk gebeld... Moest gelijk naar t ziekenhuis. Echo was goed, met kindje ging alles goed. Toen 1/2 aan ctg, alleen was er teveel activiteit dat ze zich zorgen maakten of ik niet weeen had. Uit onderzoek bleek dat ik nog geen ontsluiting had, maar moest de activiteit goed in de gaten houden... Als het te heftig werd moet ik weer terug.. Hopelijk blijft ons ukkie toch nog ff zitten.. Is nog veel te vroeg.. Maar was me wel weer een dagje..