@BabyWish.. Gaaaf! Ik heb ook zo'n armbandje, elke belangrijke gebeurtenis (trouwen huweljksreis baby) heb ik van mijn man een bedeltje gekregen. Maar deze is zo leuk! (ik zei gelijk tegen mijn man: Ik wil die ook ) Oja ben wel benieuwd hoe je zwangerschapspiercing gaat bevallen! Ik had bij mijn zoontje mijn piercing maar uitgedaan, er stond al zoveel druk op mijn buik, gelukkig ging hij na de bevalling makkelijk weer in. Maar ben wel benieuwd hoe zo'n piercing bevalt.
Meiden wat wordt er toch veel geschreven! heb al moeite om bij te lezen, laat staan om op iedereen te reageren! sorrie daarvoor Vandaag een dagje werken, na een weekje vrij, dat valt toch wel tegen hoor om 0600 uur de wekker gister mijn vk gebeld en een afspraak gemaakt voor 9 januari 21.00 uur, dan hebben we de echo en intake! Spannend, duurt alleen nog zo lang. Hoop alleen wel dat ze de echo zelf kan maken, ze is namelijk zelf die week uitgerekend van haar eigen kindje! Mocht ze net bevallen zijn, dna heb ik alleen de intake en wordt de echo later gedaan! Vandaag een spannend dagje, mijn lieve vriendin krijgt te horen of ze zwanger is via IVF. hoop het zo voor hun, dna kunnen we samen zwanger zijn! zal me flink rot voelen als het bij jun weer niet gelukt is, en ik dan ga vertellen dat ik zwanger ben. fijne dag iedereen vandaag, ik ga naar me werk!
Spannend Reinma voor je vriendin! Ik duim met je mee! Dat jou vlk nog werkt als ze zelf is uitgerekend.. @babywish leuk die armband, lief ook! Werkse vandaag voor diegene die moeten werken!
Goedemorgen allemaal, Die begon hier alweer vroeg! Zl is een vroege vogel en dan is natuurlijk het hele huis meteen wakker! Ga vandaag toch de vlk maar even bellen voor een eerste afspraak denk ik. Vind het ook wel leuk om daar weer naartoe te kunnen leven . Fijne ochtend allemaal. Ga me grut even in badje stoppen
Even een kort berichtje.. Lig ziek in bed. Sinds vanacht misselijk en overgeven. Of het eten gister niet goed gevallen is of het van de zwangerschap i s ik weet het niet. Voel me iig knap beroerd. Iemand heeft gevraagd wat voor werk ik doe; ik werk in de zorg, vandaar dat ik met kerst moest werken, ben dan met oud en nieuw vrij. We zouden met kerst mijn zwangerschap vertellen maar omdat de echo toch wat tegen viel had ik besloten dit niet te doen. Eerste kerstdag vierden we met mijn schoonfamilie, en als daar een gerecht zou zijn wat ik niet mocht eten zouden we het daar toch maar wel vertellen. En jahoor, het.voorgerecht zou ik al meteen moeten overslaan. Iedereen was erg blij! Er werd door iemand gedacht dat er een huwelijksaankondiging zou komen haha zegt hij maar nee hoor komt er weer een kleine bij! Op moment dat mijn vriend zei we zijn zwanger, drong het meer tot me door en kon ik de tranen niet tegenhouden. Toen voelde het zo echt! Toch heb ik nog wel in mijn achterhoofd dat er een kans is dat het misgaat. Probeer er toch van te genieten. Waarschijnlijk door de late eisprong ben ik minder ver, en het bloedverlies dat er helaas nog is, is waarschijnlijk van de innesteling. Als de komende echo goed is gaan we het mijn familie vertellen.
@flower: Van harte beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt zodat je kunt genieten van je zwangerschap.
@renima: ik hoop voor je vriendin dat ze zwanger is. Zou te gek zijn als jullie samen zwanger zijn toch
@pleak: hihi dankjewel Ik kreeg tranen in m'n ogen toen ik het armbandje met dat bedeltje zag. Zo lief. Ik heb helaas nog maar 1 hangertje, hopelijk mag er snel nog een bedeltje aan. (Als ik m'n rijbewijs heb bijv. )
@Renima.. nog 12 daagjes En nog oud en nieuw tussen door (die dagen gaan vaak toch wat sneller ) Voor je het weet is het zo ver haha (wil ik ook geloven, ik heb de 8e een afspraak ) Heeft jou verloskundige geen zwangerchapsverlof?? Als ze door werkt tot de bevalling? Ik hoop wel voor je dat je je eigen verloskundige hebt en dat er gelijk een echo kan worden gemaakt! Weet je al meer van je vriendin?? Ik hoop het voor jullie hoor, zou heel bijzonder zijn als jullie samen zwanger kunnen zijn! @ Chiqui; en gebeld?? Ben benieuwd wanneer je je afspraak hebt! @ Flower, beterschap!! En wat leuk dat je schoonfamilie zo blij was Dat is het leuke aan vertellen he, dan wordt het ineens echt! Wanneer had jij ook alweer je echo? Mijn duimen draaien hoor! Hopelijk kan je daarna lekker gaan genieten! @babywish, ja leuk he om al vast na te denken wat voor bedeltjes je nog meer wilt Ik had als kind een bedelketting, eigenlijk is dit het zelfde maar dan een wat meer volwassen concept. Blijft leuk @hier; telefoontje gehad van MvM.. woensdag komt ze langs spannend.. haha. Vind die test toch ook wel eng hoor, maar dat hoor ik vaker voorbij komen
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders Liesje1975 - 28 december - 1e echo Chiqui - 29 december - intake Moeders voor Moeders Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige Pleak - 8 januari - eerste controle gyn ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo Letty - 14 januari - termijn echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Flower82 - 16 januari - intake verloskundige Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo Sassie - 29 januari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige 23 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
Wauw! Mooi hoor Ik krijg ook weer zin om te testen haha Mn bloed was goed!! Haaruitval...tja...ik denk zelf toch door de stop van de pil. Eindelijk weer es een redelijke nacht gedraaid, heerlijk. Misschien bel ik vandaag ook wel de verloskundige.....of volgende week...haha twijfel! Succes met degene die vandaag een echo hebben, leuk!!!
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje Afspraken, controle & echo's MamavanNikhil - 28 december - Moeders voor Moeders Liesje1975 - 28 december - 1e echo Chiqui - 29 december - intake Moeders voor Moeders Pleak - 2 januari - intake Moeders voor Moeders Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige Pleak - 8 januari - eerste controle gyn ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo Letty - 14 januari - termijn echo SonjavT - 16 januari - intake verloskundige Flower82 - 16 januari - intake verloskundige Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo Sassie - 29 januari - termijn echo Sassie - 6 februari - intake verloskundige 23 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!
ben gebeld door MvM, volgende week woensdag komt ze langs Geweldig, en een beetje spannend.. Mooie test Lootje!! Blijft leuk om te zien toch 2 van die overduidelijke streepjes! @Hoop84, fijn dat de uitslagen goed waren! Waarom twijfel je nog wanneer je naar de verloskundige ga bellen? o en fijn dat je vannacht wat beter hebt geslapen
@ Chiqui , ik had eerst ook geen kwaaltjes en sta nu bijna dagelijks op met erge misselijkheid. Heel vervelend. @ liesje , ik heb me echo om kwart voor 1 gehad en gelukkig is alles goed gegaan. Het kindje zit in de baarmoeder en het hartje klopt alleen het was nog erg klein om met zekerheid te zeggen hoe ver ik ben. Ze zet hem nu op 6 weken en 1 dag en mag op 23 januari weer komen om de termijn echo nog een keer te doen . Hoe is het bij jou gegaan ??
Pleak spannend Lootje Mooie knaltest Mounia05 Mooi nieuws! Lekker genieten ervan vandaag. Het leek wel alsof ik gister al last had van bandenpijn... raar trekkerig gevoel was dat. Vandaag precies 7 weken zwanger en 1cm zou ons kleintje moeten zijn nu 2e kerstdag had mijn vriend een suprise voor mij en nam mee naar Baby-Dump in Eindhoven haha echt te gek was dat zeg maar durfde nog niet veel te kopen. Kreeg een gratis Zwanger box na inlevering van zo'n uitgeprint coupon. En dit shirtje: (het lief bodycreme had ik de 1e kerstdag al gehad) Je kon daar even gezellig wat thee of koffie drinken en kersttol eten en nog even wat rond gekeken. Was wel even op de roze wolk toen. Maar moeten de echo 3 januari nog maar even afwachten.
Mounia; fijn dat je echo goed was! Termijn kan erg verschoven worden hoor de eerste weken! Het is nog zo klein en 1 iniminie meet-verschil geeft een compleet andere uitslag! @Sugarblossom; kan hoor dat je al bandenpijn hebt! Had ik bij mijn zoontje ook heel snel. nu soms met tillen voel ik al wat steken.. Wat leuk die kadootjes! Zit de doos ook nog gevuld en was dat shirtje een extraatje en die mama-creme? Toen wij met mijn zoontje bij de babydump langs waren geweest kregen we 'alleen' de doos. (ook al super leuk natuurlijk )
Ach ik wil ook niet te vroeg , komt ook omdat mn moeder over vroeger begon ' wij belden pas met 3 mnd ' haha. Maar vandaag niet meer aan toegekomen, dus volgende week.
Pleak He? zat daar niks in in die doos toen? Hier echt veel maar alleen voor de baby zelf.. het was meer een babybox (ik zei zwangerbox) is een foutje. De Lief Mama crème zat er niet bij deze heb ik los gekregen de 1e kerstdag van mijn vriend Oh dat kan toch met die banden? dan heb ik het zeker goed gevoeld. Ik dacht wat moet het anders geweest zijn hahaha.