Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Owww sugar Ik duim morgen ook weer voor je! !!!!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Spannend SB! Vervelend dat je bloeddruk zo hoog was en eiwit in je urine.. hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging! 't zit je ook niet mee met de zwangerschap!
    Hopelijk is morgen alles goed, vervelend dat je om het uur wakker moet worden. Waarom is dat?
    Sterkte morgen en ik duim nog even verder voor je!

3. Nicjayden

Nicjayden Lid

10 dec 2012
    61
    0
    0
    Noord-Limburg
    @sb heel veel succes strakjes meid...hopelijk heb je lekker geslapen en zijn de klachten minder geworden.

@mama1982 het gaat redelijk met me. Nog veel en vaak last van de buiken, maar goed.. Nog 30 dagen zullen we maar zeggen.
    Inderdaad gek een datum te weten, maar ik heb sterk het vermoeden dat ons kleintje niet gaat wachten tot de 12e.
    Mss ook maar goed ook, allemaal die voorbereidingen, ik weet nog in grote lijnen wel wat ik er allemaal van moet verwachten, maar goed standaart routine denk ik.

En de jij? Ook alles nog goed? En de rest van de dames??

4. Ikkuh13

Ikkuh13 Lid

29 mrt 2013
    92
    1
    0
    Zo zie je maar, toch goed dat je gebeld hebt SB! Hopelijk heb je nog kunnen slapen! Heel veel succes vandaag!! Rustig aan!

5. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Heel veel succes sugarblossem, en lekker rustig aan doen meis.

Nicjayden, lijkt me inderdaad raar om een datum te weten, maar wel lekker om naar toe te leven. Spannend!

Hier redelijk goed geslapen, nu zo ff onze dame in bad doen en mezelf ff opfrissen en dan door na me moeder. Zij past even op onze kleine meid en dan door naar het ziekenhuis voor de echo.

6. Ikkuh13

Ikkuh13 Lid

29 mrt 2013
    92
    1
    0
    Succes Kidone!!!

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Kidone Ik duim voor je!

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    succes kidone! Ben erg benieuwd! Hopelijk is alles goed! en is ze flink gegroeid!

9. Nicjayden

Nicjayden Lid

10 dec 2012
    61
    0
    0
    Noord-Limburg
    KiDoNe succes vandaag....

10. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    dank jullie wel dames. Ik zal het straks melden

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

#2871 Josie88, 12 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2013
    Zo, bijgelezen. :D Mijn geheugen laat me echter wel in de steek, dus excuus als ik niet op je reageer.... :)

Voor SB en Kidone: succes vandaag meid!

Wat spannend Nicjayden, lijkt me heel apart om een datum te hebben waar je naartoe leeft. Kan natuurlijk heel goed dat hij eerder komt, ik vind trouwens dat de KS dichtbij je uitgerekende datum ligt, maar goed, natuurlijk geen ervaring mee, weet niet of dat normaal is?

Hier het huishouden even gedaan (zo goed als :p), vanavond een feestje, dus straks maar even een middagdutje anders houdt moeders het niet vol, haha. Zal nu nog even in de club gaan kijken.

12. Nicjayden

Nicjayden Lid

10 dec 2012
    61
    0
    0
    Noord-Limburg
    Josie88 ja 1 week eerder dan uitgeteld. Dit was vroeger 38 weken maar ivm rijping van longen was 39 weken beter.. Ben benieuwd

13. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    We zijn weer thuis. Echo was op zich goed, ze zit nog in de groeicurve. Ze was vorige week 1494 gram en 1 week later 1661gram. Ze is waarschijnlijk gewoon een klein slank meisje. De komende 3 weken blijf ik onder de gyn staan en heb 1 augustus weer een echo, is die goed mag ik weer terug naar verloskundige en anders blijf ik onder de gyn. Mijn buik heeft ze ook nog opgemeten en die kwam uit op 28 cm. vruchtwater zat ook net boven de onderste lijn. Toevoer navelstreng was ook prima.

14. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 13 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Meisje
    Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje
    NicJayden: 19 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Jongen
    Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing
    Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Nathalie1988: 23 augustus - 25 jaar - 1e kindje - Meisje
    Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje
    1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen
    Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje
    JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen
    Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje
    Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje
    Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje
    Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen
    Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje
    mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje
    Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje
    Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje
    Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen
    Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje
    Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje
    Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen
    Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing
    KiDoNe: 4 september - 26 jaar - 2e kindje - Meisje

Wie is er al bevallen

Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen = 09 juni bevallen

Afspraken, controle & echo's

Ann77 15 juli - controle verloskundige
    Sugarblossom 16 juli - controle verloskundige
    Nicjayden 19 juli - controle gyn
    Sugarblossom 22 juli - controle verloskundige
    Nathalie1988 22 juli - liggingsecho
    Ann77 - 23 juli - liggingsecho
    NicJayden 29 juli - controle gyn
    Pleak 29 juli controle verloskundige
    KiDoNe 01 augustus- extra groeiecho en controle gyn

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Flower 82
    Ilkh1984
    MamaAnnelies
    Mounia05
    Liesje 1975
    Mamenzo

30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nou voor nu in elkgeval goed nieuws.. hopelijk blijven de echo's zo, maar blijft zo wel even spannend zeg :(
    Ben benieuwd naar de echo van 1 augustus!

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Spannend kidone, fijn dat het voor nu goed lijkt!

Heb ook nog afspraken pleak, 17 juli controle en 26 juli controle en echo.

17. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    ohhh kidone dat ze maar nog lekker even door mag groeien!!!

Mijn afspraken :
    15-7 ctg
    18-7 ctg+controle gyn
    22-7 ctg

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Pleak
    Dat om het uur plassen hoort denk ik bij de zwangerschap. Heb het normaal al dat ik vaak moet s' nachts maar dit is 10x zoveel erger. Bizar hè?

Nicjayden

Balen hè die buiken. Gaat bij jou ook al opschieten.

Ikkuh13 & Nicjayden
    Dank jullie wel. Slapen ging wel vannacht maar ook weer veel te kort.

KiDoNe
    Zal ik doen :) Fijn dat jij ook redelijk heb geslapen vannacht! Zo fijn om te horen dat ze is aangekomen, weer even een geruststelling voor je!

Clijntje
    Hele dikke knuffel! Is helemaal normaal hoor, zijn de laatste loodjes...

Lootje
    Komt goed!!

Jossie88
    Veel plezier op het feestje :D

Allemaal
    Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. De baby beweegt gelukkig weer lekker en mijn bloeddruk was eindelijk lager geworden. Geen eiwitten meer urine schoon en geen zwangerschapsvergiftiging gelukkig. Maar ze houden me wel in de gaten moet meteen bellen als het weer zover is. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe! Liefs X

19. Nicjayden

Nicjayden Lid

10 dec 2012
    61
    0
    0
    Noord-Limburg
    @sb gelukkig dan maar...fijn dat alles goed was.
    Ja gelukkig schiet het op, ik heb het echt helemaal gehad met deze zwangerschap... Vandaag ging het overigens wel weer een stuk beter dan gisteren.
    Fijn weekend dames..

20. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    heey meiden,

Jeetje wat is er weer gezellig veel gekletst, ik heb alweer even niets laten weten...gaat niet super hier...

@SB: jeetje wat schrikken meid!! gelukkig geen eiwitten meer en is je bloeddruk weer gedaald! en zijn je harde buiken weg!

@ pleak: heey ik las wat over een prive club, als het mag zou ik het super vinden om mee te kletsen, ook ik zou het wel leuker vinden om prive wat meer te vertellen, want zo ben ik toch wat terug houdender!

@kidone: gelukkig is beebje goed gegroeid! die van ons loopt een week achter op de groei, maar de gyn zei: ow ze mogen wel 3 weken achter lopen met de groei voordat ik mij zorgen maak....
    Ik vond t zo raar, lijkt me echt super veel 3 weken....maarja...ook wij verwachten een klein beebje;)

@nickjayden: oe wat spannend als je al een datum hebt!! het is idd. nog maar de vraag of die de datum ook gaat halen;) maar het lijkt me toch wel speciaal als je in ieder geval zeker weet wanneer je beebje uiterlijk geboren word;)

@ hier: heel verhaal, maar om het hier even een beetje kort te houden....ik heb heel veel last van harde buiken( sommige dagen lijkt het wel of ik meer harde buiken heb op 1 dag dan dat die gewoon zacht is zeg maar ), pijn onder rechter rib, veel kramp in onder buik, en ik kom maar niet van de blaasontsteking af...ondertussen is de infectie wel weg, maar heb ik wel alle bacterien nog, dus ook mega vaak plassen... de blaasontsteking zorgt hoogst waarschijnlijk ook voor de vele klachten...ze hebben nu besloten om mij geen antibiotica meer voor te schrijven en alles even op zijn beloop te laten...de verloskundige heeft gezegt dat ze nog hebben getwijfeld om voor de zekerheid longrijpings prikken te geven, omdat ze bang waren dat het voor de 34 weken zou komen, maar omdat ik bijna 34 weken ben hebben ze het maar laten doen...
    Ze willen nu alles op een beloop laten omdat de baby vanaf 34 weken goed kan leven buiten de baarmoeder, dus ik moet gewoon in de buurt blijven en goed opletten dat ik geen echte weeen krijg...
    naja al met al, dat zei ze dus woensdag middag en mijn partner is dinsdag nacht voor bijna 2 weken vertrokken naar het boorleiland voor de laatste keer voorlopig...
    Ik voel me nu ze dat gezegt heb echt een beetje een lopende tijd bom...ze zei: ja het hoeft niet te betekenen dat het eerder komt, maar we weten ook dat het goed mogelijk is dat het wel eerder komt...
    Dusja ik word er wel een beetje zenuwachtig van nu en ik baal echt enorm dat mijn partner nu op een booreiland zit en dat het minimaal 8 uur duurt voordat hij bij t ziekenhuis kan zijn..
    hahaha hoop geklaag en toch nog een lang verhaal, maar ik word er zo zenuuwachtig van dat niemand me echt iets kan vertellen hoe alles er voor staat...

nou fijn weekend meiden!!

xx

Deel Deze Pagina