Spannend SB! Vervelend dat je bloeddruk zo hoog was en eiwit in je urine.. hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging! 't zit je ook niet mee met de zwangerschap! Hopelijk is morgen alles goed, vervelend dat je om het uur wakker moet worden. Waarom is dat? Sterkte morgen en ik duim nog even verder voor je!
@sb heel veel succes strakjes meid...hopelijk heb je lekker geslapen en zijn de klachten minder geworden. @mama1982 het gaat redelijk met me. Nog veel en vaak last van de buiken, maar goed.. Nog 30 dagen zullen we maar zeggen. Inderdaad gek een datum te weten, maar ik heb sterk het vermoeden dat ons kleintje niet gaat wachten tot de 12e. Mss ook maar goed ook, allemaal die voorbereidingen, ik weet nog in grote lijnen wel wat ik er allemaal van moet verwachten, maar goed standaart routine denk ik. En de jij? Ook alles nog goed? En de rest van de dames??
Zo zie je maar, toch goed dat je gebeld hebt SB! Hopelijk heb je nog kunnen slapen! Heel veel succes vandaag!! Rustig aan!
Heel veel succes sugarblossem, en lekker rustig aan doen meis. Nicjayden, lijkt me inderdaad raar om een datum te weten, maar wel lekker om naar toe te leven. Spannend! Hier redelijk goed geslapen, nu zo ff onze dame in bad doen en mezelf ff opfrissen en dan door na me moeder. Zij past even op onze kleine meid en dan door naar het ziekenhuis voor de echo.
Zo, bijgelezen. Mijn geheugen laat me echter wel in de steek, dus excuus als ik niet op je reageer.... Voor SB en Kidone: succes vandaag meid! Wat spannend Nicjayden, lijkt me heel apart om een datum te hebben waar je naartoe leeft. Kan natuurlijk heel goed dat hij eerder komt, ik vind trouwens dat de KS dichtbij je uitgerekende datum ligt, maar goed, natuurlijk geen ervaring mee, weet niet of dat normaal is? Hier het huishouden even gedaan (zo goed als ), vanavond een feestje, dus straks maar even een middagdutje anders houdt moeders het niet vol, haha. Zal nu nog even in de club gaan kijken.
Josie88 ja 1 week eerder dan uitgeteld. Dit was vroeger 38 weken maar ivm rijping van longen was 39 weken beter.. Ben benieuwd
We zijn weer thuis. Echo was op zich goed, ze zit nog in de groeicurve. Ze was vorige week 1494 gram en 1 week later 1661gram. Ze is waarschijnlijk gewoon een klein slank meisje. De komende 3 weken blijf ik onder de gyn staan en heb 1 augustus weer een echo, is die goed mag ik weer terug naar verloskundige en anders blijf ik onder de gyn. Mijn buik heeft ze ook nog opgemeten en die kwam uit op 28 cm. vruchtwater zat ook net boven de onderste lijn. Toevoer navelstreng was ook prima.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's Bevallingslijst Sugarblossom: 13 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Meisje Lootje: 19 augustus - 28 jaar - 2e kindje - Meisje NicJayden: 19 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Jongen Liedx: 21 augustus - 26 jaar - 1e kindje - Verrassing Moes27: 23 augustus - 27 jaar - 1e kindje Nathalie1988: 23 augustus - 25 jaar - 1e kindje - Meisje Ann77: 23 augustus - 35 jaar - 1e kindje - Meisje 1992: 23 augustus - 20 jaar - 2e kindje - Jongen Sassie1980: 24 augustus - 33 jaar - 4e kindje - Meisje JustMo: 24 augustus - 30 jaar - 2e kindje - Meisje MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje - Jongen Annie1979: 25 augustus - 33 jaar - 2e kindje Ikkuh13: 25 augsustus - 31 jaar - 3e kindje - Meisje Charley82: 26 augustus - 30 jaar - 1e kindje Clijntje: 26 augustus - 29 jaar - 1e kindje - Verrassing SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje - Meisje Kwiebeltje: 27 augustus - 23 jaar - 1e kindje - Jongen MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje Letty26: 27 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Jongen Klavertjes4: 27 augustus - 40 jaar - 4e kindje mama1982: 27 augustus - 30 jaar - 2e kindje - geheimpje Chiqui: 28 augustus - 33 jaar - 3e kindje Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje - geheimpje Hoop84: 30 augustus - 28 jaar - 1e kindje - Meisje Djennes: 30 augustus - 23 jaar - 2e kindje - Jongen Pleak: 31 augustus - 29 jaar - 2e kindje - Meisje Renima: 31 augustus -35 jaar - 2e kindje Veertje: 2 september - 25 jaar - 2e kindje - Jongen Josie88: 3 september - 25 jaar - 1e kindje - Verrassing KiDoNe: 4 september - 26 jaar - 2e kindje - Meisje Wie is er al bevallen Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje en 2e kindje - Meisje + Jongen = 09 juni bevallen Afspraken, controle & echo's Ann77 15 juli - controle verloskundige Sugarblossom 16 juli - controle verloskundige Nicjayden 19 juli - controle gyn Sugarblossom 22 juli - controle verloskundige Nathalie1988 22 juli - liggingsecho Ann77 - 23 juli - liggingsecho NicJayden 29 juli - controle gyn Pleak 29 juli controle verloskundige KiDoNe 01 augustus- extra groeiecho en controle gyn Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Flower 82 Ilkh1984 MamaAnnelies Mounia05 Liesje 1975 Mamenzo 30 Mama's / 14 Meisjes / 8 Jongens / 3x Verrassing
nou voor nu in elkgeval goed nieuws.. hopelijk blijven de echo's zo, maar blijft zo wel even spannend zeg Ben benieuwd naar de echo van 1 augustus!
Spannend kidone, fijn dat het voor nu goed lijkt! Heb ook nog afspraken pleak, 17 juli controle en 26 juli controle en echo.
ohhh kidone dat ze maar nog lekker even door mag groeien!!! Mijn afspraken : 15-7 ctg 18-7 ctg+controle gyn 22-7 ctg
Pleak Dat om het uur plassen hoort denk ik bij de zwangerschap. Heb het normaal al dat ik vaak moet s' nachts maar dit is 10x zoveel erger. Bizar hè? Nicjayden Balen hè die buiken. Gaat bij jou ook al opschieten. Ikkuh13 & Nicjayden Dank jullie wel. Slapen ging wel vannacht maar ook weer veel te kort. KiDoNe Zal ik doen Fijn dat jij ook redelijk heb geslapen vannacht! Zo fijn om te horen dat ze is aangekomen, weer even een geruststelling voor je! Clijntje Hele dikke knuffel! Is helemaal normaal hoor, zijn de laatste loodjes... Lootje Komt goed!! Jossie88 Veel plezier op het feestje Allemaal Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. De baby beweegt gelukkig weer lekker en mijn bloeddruk was eindelijk lager geworden. Geen eiwitten meer urine schoon en geen zwangerschapsvergiftiging gelukkig. Maar ze houden me wel in de gaten moet meteen bellen als het weer zover is. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe! Liefs X
@sb gelukkig dan maar...fijn dat alles goed was. Ja gelukkig schiet het op, ik heb het echt helemaal gehad met deze zwangerschap... Vandaag ging het overigens wel weer een stuk beter dan gisteren. Fijn weekend dames..
heey meiden, Jeetje wat is er weer gezellig veel gekletst, ik heb alweer even niets laten weten...gaat niet super hier... @SB: jeetje wat schrikken meid!! gelukkig geen eiwitten meer en is je bloeddruk weer gedaald! en zijn je harde buiken weg! @ pleak: heey ik las wat over een prive club, als het mag zou ik het super vinden om mee te kletsen, ook ik zou het wel leuker vinden om prive wat meer te vertellen, want zo ben ik toch wat terug houdender! @kidone: gelukkig is beebje goed gegroeid! die van ons loopt een week achter op de groei, maar de gyn zei: ow ze mogen wel 3 weken achter lopen met de groei voordat ik mij zorgen maak.... Ik vond t zo raar, lijkt me echt super veel 3 weken....maarja...ook wij verwachten een klein beebje @nickjayden: oe wat spannend als je al een datum hebt!! het is idd. nog maar de vraag of die de datum ook gaat halen maar het lijkt me toch wel speciaal als je in ieder geval zeker weet wanneer je beebje uiterlijk geboren word @ hier: heel verhaal, maar om het hier even een beetje kort te houden....ik heb heel veel last van harde buiken( sommige dagen lijkt het wel of ik meer harde buiken heb op 1 dag dan dat die gewoon zacht is zeg maar ), pijn onder rechter rib, veel kramp in onder buik, en ik kom maar niet van de blaasontsteking af...ondertussen is de infectie wel weg, maar heb ik wel alle bacterien nog, dus ook mega vaak plassen... de blaasontsteking zorgt hoogst waarschijnlijk ook voor de vele klachten...ze hebben nu besloten om mij geen antibiotica meer voor te schrijven en alles even op zijn beloop te laten...de verloskundige heeft gezegt dat ze nog hebben getwijfeld om voor de zekerheid longrijpings prikken te geven, omdat ze bang waren dat het voor de 34 weken zou komen, maar omdat ik bijna 34 weken ben hebben ze het maar laten doen... Ze willen nu alles op een beloop laten omdat de baby vanaf 34 weken goed kan leven buiten de baarmoeder, dus ik moet gewoon in de buurt blijven en goed opletten dat ik geen echte weeen krijg... naja al met al, dat zei ze dus woensdag middag en mijn partner is dinsdag nacht voor bijna 2 weken vertrokken naar het boorleiland voor de laatste keer voorlopig... Ik voel me nu ze dat gezegt heb echt een beetje een lopende tijd bom...ze zei: ja het hoeft niet te betekenen dat het eerder komt, maar we weten ook dat het goed mogelijk is dat het wel eerder komt... Dusja ik word er wel een beetje zenuwachtig van nu en ik baal echt enorm dat mijn partner nu op een booreiland zit en dat het minimaal 8 uur duurt voordat hij bij t ziekenhuis kan zijn.. hahaha hoop geklaag en toch nog een lang verhaal, maar ik word er zo zenuuwachtig van dat niemand me echt iets kan vertellen hoe alles er voor staat... nou fijn weekend meiden!! xx