Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Bump 36+1_2 - Copy.jpg

Mijn buikje, 36 weken, met mijn tweede.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    graag gedaan ;) komt er nog zo'n mooie buikfoto :p;)
    Edit; hij is er al, mooie buik!!! Was je buik deze keer groter als de eerste keer? Ik ben zo benieuwd of mijn buik deze keer nog groter zal worden..

3. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Ja hij was zeker groter, als ik fotos vergelijk dan liep ik ongeveer 4 weken voor met buikgrootte. Ben benieuwd wat er deze keer gaat gebeuren.

4. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Liesje! Leuk zeg al die mooie buiken! Ben ook erg benieuwd hoe de buikjes deze ronde gaan groeien. Vind het enorm genieten weer, maar ergens ook een beetje bitterzoet, omdat dit de laatste keer zal zijn. Elke ochtend als ik wakker word voel ik me weer zo opgewonden en gelukkig. Ik ben gewoon weer zwanger!!
    Pfff, emootje snik snik :D

Pleak, ben vorige maand gestopt met de bv. Tijd om me lijf weer aan andere hormoontjes te onderwerpen :p

5. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps, ik was ongeveer gelijk met de vorige keer, maar me dochtertje is met 38,4 gehaald en me zoontje met 42,5 dus daar zit dan weer 4 weken verschil in.

En nu ga ik pitten! Trusten meiden

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Kom even snel melden dat ik om kwart voor 9 ben gebeld vanavond door MvM.
    2 Januari om 19:00 komt ze langs :D

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Flower82: 17 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde
    MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje
    Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje
    Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    JustM: 26 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje
    Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje
    Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje
    Mounia05: ?? augustus - 22 jaar - 1e kindje
    Charley82: ?? augustus - ?? jaar - 1e kindje

Afspraken, controle & echo's

Chiqui - 29 december - intake Moeders voor Moeders
    Pleak - 2 januari - intake Moeders voor Moeders
    BabyWish91 - 2 januari - intake Moeders voor Moeders
    Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH
    MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo
    Babywish91 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Pleak - 8 januari - eerste controle gyn
    ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Flower82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo
    Charlie - 9 januari - eerste echo
    Letty - 14 januari - termijn echo
    JustMo - 15 januari - intake verloskundige + eerste echo
    SonjavT - 16 januari - intake verloskundige
    Flower82 - 16 januari - intake verloskundige
    Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige
    Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo
    MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige
    Sassie - 29 januari - termijn echo
    Sassie - 6 februari - intake verloskundige
    Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo

23 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

8. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een mooie buik(jes)! Leuk om te zien! Straks lopen we er allemaal weer zo bij!!

@mama annalies, ik hoop dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de echo en dat je het een beetje kunt verwerken dat het er 2 waren!

@nieuwkomers Welkom en gefeliciteerd!

Hier nog steeds weinig kwaaltjes wel wat meer moe.. Morgen komt ook hier MvM langs! Ik ben benieuwd, was wel een hele lieve dame aan de telefoon!
    Nog even een vraagje aan jullie, sporten jullie ook? En zo ja wat doe je en wat ga je nu niet meer doen?? Ik deed altijd XCO in de sportschool maar dat is erg extreem met je buikspieren dus daar stop ik maar mee!

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @pleak: wel heel toevallig.. Zelfde dag naar de gyn en ook nog zelfde dag intake MvM.
    Op de lijst staat trouwens dat ik 1e echo bij verloskundige heb.
    Maar ik moet naar de gyn omdat ik daar ook onder behandeling sta (MMM)
    Hoe laat komt MvM bij jou langs ?

(Dan kunnen we hier beide een superknallertest van MvM showen aan de medelezers :p)

10. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Allemaal goeie nacht gehad?
    Ik heb lekker 8uren aan 1 stuk doorgeslapen , eindelijk weer es!

@sporten, ik sport door totdat m'n lichaam stop zegt, heb nu nog nergens last van, dus sport nog hetzelfde, zal straks wel iets minder fanatiek worden:)

Mooie buikjes allemaal! Jullie gaan allemaal voor 2de of 3de kindje?
    Bij mij eerste, dus geen idee wat me te wachten staat!

11. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bwish, fijn dat mvm eindelijk hebben gebeld! Hoe voel je je verder?

Mausje, hier komen ze ook morgen (staat op de lijst op de 29e, maar moet de 31e zijn) uurtje later komt mijn beste vriendin met haar vriend en dochtertje. Zij is nu 21 wk zwanger. Ze komen hier O&N vieren! Gezellig samen met haar aan de Jip en Janneke champ die al koud ligt :)
    Ik sport trouwens niet.

Hoop, ik heb vannacht echt een slechte nacht achter de rug. Heb in me dagboeken terug zitten lezen die ik bijhield bij zl en dl, dat ik daar bij hun ook in het begin veel last van had. Lekker dat jij wel weer eens lekker hebt kunnen slapen. Enne, over wat je te wachten staat...
    Ook zo'n mooie ronde buik natuurlijk :D

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ooh, wat een mooie buiken komen er voorbij! Kan niet wachten om ook zo rond te lopen (hobbelen desnoods ;))!

@ chiqui: ik zie jip en janneke champagne voorbij komen, waar heb je dat gehaald? Morgen komen er vrienden met oud en nieuw, vriendin is nu 18 weken zwanger, dus had al gezegd zoiets te kopen. Ze weet nog niet dat ik mee drink. :D

13. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    @chiqui en Josie, morgen vieren wij bij ons thuis o&n met vrienden! Veel daarvan weten het nog niet dus heb ik voor mijzelf alcohol vrije wijn gehaald bij de Gall en Gall heet Faber! Heb je in rosé, ww en rw.
    Jip en Janneke haal je bij de Hema!

Fijne zondag allemaal!

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pff, ik heb donderdagmiddag 10 pagina's bij te lezen :$

Josie88, ik heb ook meer moeite om naar de wc te gaan. Ik ontbijt altijd met brintapap en doe daar dan een eetlepel lijnzaad in en normaal kan ik dan elke dag, maar nu meestal om de dag.
    Leuk dat je al wat kleine cadeautjes hebt gekregen :D

Liesje1975, ik kan me voorstellen dat je niet tot februari wil wachten. Ik zou dan skype wel boven de telefoon verkiezen, omdat je dan inderdaad wel face-te-face bent.
    Fijn dat je echo goed was en er een kloppend hartje was. En bij vroege echo's (voor 8 weken) zie je vaak dat er een meetverschil van een week is, het is gewoon zo klein nog allemaal.

Mausje84, bij de oudste heb ik ook weinig klachten gehad, maar de meeste klachten zijn pas tussen 6 en 10 weken op het hoogtepunt.
    Ik doe niet aan sporten, alhoewel het rijden met een bakfiets met 56 kilo aan kinderen erin ook wel een sport genoemd kan worden :p

BabyWish91, mooi armbandje. Ik ben niet zo van de armdbandjes, ik draag zelfs geen horloge, ik vind dat irritant zitten om mijn pols bij bewegingen.
    Fijn dat je alsnog gebeld bent door MvM en je hoogstwaarschijnlijk al vanaf 6 weken kan beginnen.

flower82, gaat het alweer beter? Leuk dat je schoonfamilie blij reageerden.

Hoop 84, fijn dat je bloeduitslag goed was.
    En vroeger belden ze misschien pas met 3 maanden, maar toen was de prenatale screening ook nog niet zo als nu. Tegenwoordig krijg je vaak met 8 weken al een intakegesprek en tussen 8 en 12 weken een termijnecho.

mounia05, dat is al een goed teken dat het hartje klopt. Bij dit termijn is alles nog zo klein dat 1 mm meetverschil al een week kan verschillen.

MamaAnnelies, fijn dat je nu weet wat de oorzaak van dat bloedverlies was (ook al is het droevig dat er nu 1 vruchtje weg is) en dat alles goed gaat en er een kloppende hartje te zien was.

JustMo, welkom. Waarom heb je 2 weken na de echo bij de verloskundige een termijnecho?

Charlie82, welkom.

@cadeautjes, ik heb nog niks gehad, maar alleen onze ouders weten het nog. Mijn ouders zie ik op nieuwjaarsdag pas weer (ze wonen op bijna anderhalf uur afstand) dus die heb ik nog niet gezien sinds ze het nieuwtje weten.

@kwaaltjes, ik ben echt enorm moe (gisteren ben ik na het avondeten even een half uurtje op de bank gaan liggen) en met vlagen misselijk (het is te doen zolang ik elke 2 uur iets eet) en verder last van mijn borsten en jeuk op mijn onderrug en onderarmen, dus wel aardig wat kwaaltjes ondanks dat het nog af en toe niet wil doordringen.

@buikfoto's, ik heb flinke buiken voorbij zien komen. Ik zal zo even kijken of ik ook foto's van mijn buiken heb. Ik ben 1m60 en mijn buiken waren dus ook flink van formaat.

15. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Bovenste bij 41+0 bij de oudste, ik ben bij 41+3 bevallen.

Onderste bij 40+0 bij de jongsten, net voor we naar het ziekenhuis gingen, ik ben bij 40+1 (net na middernacht) bevallen.

Bijgevoegde bestanden:

16. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Goeiemorgen dames.

Mag ik mij ook aanmelden bij jullie. Zit wel onder een andere naam ivm met meelezers.Vrijdag positief getest. In september een miskraam gehad en dus een onregelmatige cyclus gehad. Van 21-36-23-? . Geen idee hoelang hij nu dus was. Ik ging uit van 21 november was een gemiddelde van 30 dagen.. Op 20 november negatief getest en nu op 28-12-2012 dus wel positief. Gok op iets meer is mijn an 5 weken nu. Het is mijn 2de kindje, dochter van 3. Van mijn vriend het 1ste kindje. nog wel erg bang dat het weer misgaat.

Liefs KiDoNe

17. JustMo

JustMo Niet meer actief

sassie1980: Bij mijn verloskundige praktijk krijg je standaard bij de intake ook een echo. En omdat je normaal gesproken tussen de 10de en de 12de week de termijn echo krijgt is die van mij twee weken na de intake. Ik heb een praktijk die zeer laag drempelig is wat betreft echo's. Bij mijn vorige zwangerschap (was 3 maanden na mijn MK) kreeg ik met 7 weken ook al een echo.

Zag allemaal mooie zwangere buiken voorbij komen dus heb ook even een fototje erbij gezocht. Deze foto is gemaakt een paar uur voordat ik ging bevallen met precies 40 weken. (mijn dochter was nogal stipt :D)

Las dat er morgen nog een paar MvM op bezoek krijgt. Zijn jullie ook al een beetje zenuwachtig over die urine test. Hoop zo dat het een knaltest wordt.

Bijgevoegde bestanden:

• 40.jpg
      40.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      3
  18. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Thanks Mausje!

Zo Sassie, dat is nogal een buik zeg die je had bij de tweeling, wel erg mooi beide keren!

JustMo: ook een heel mooie buik!

19. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Justmo je had zeker een hele mooie buik. Super hoor.

Sassie wat een buik bij de tweeling. Had je er niet last van op het laatst?

20. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Ff mijn banner testen

Deel Deze Pagina