inmiddels zijn er al weer drie dagen voorbij mijn vk heeft praktijk aan huis, het is voor haar heel makkelijk om even een half uurtje of zo naar beneden te lopen voor een intake of controle. ik denk nl niet dat ze verlof opneemt, maar ze werkt wel altijd samen met een waarneemster, dus mocht je op die tijd zelf bevallen dan krijg je wel een andere vk. en helaas is het niet gelukt bij mijn vriendin, zo ontzettend rot voel ik me daarbij, het is soms zo oneerlijk
Meiden, wat denken jullie. Ik slik foliumzuurpilletjes, gewoon die van het kruidvat, eentje per dag. Nu heeft ml de zwangervitamines van davitamon voor mij gehaald. Daar zit ook foliumzuur in. Wat kan ik nu het beste doen? Beide slikken of alleen de zwangervitamines?
Alleen de zwangerschapsvitamines. Anders krijg je een dubbele hoeveelheid foliumzuur binnen, wat niet nodig is. Ik heb zwangerschapsvitamines van Etos eigen merk. Ik moet hiervan we 2x per dag 1 capsules innemen.
Thanx, ik dacht het al, maar ga nu met een gerust hart alleen davitamon slikken. Fijn ook, want al die pillen icm mijn zwakke maag....
@liesje: jaa, dat bedoel ik dus. Iedere keer die trap op en neer. Weer wat vergeten, wasmachine klaar, droger klaar, was droog van het wasrekje. En maar weer die trap op en neer. Gelijk bovenaan de trap eerst bijkomen voordat ik verder kan gaan en voel het ook gelijk in m'n benen.
Goedemorgen. Hier opgestaan met meer bloedverlies (rood) en buikpijn met af en toe lichte krampen. Vrees het ergste..
Je mag de davitamon ook s avonds slikken, heb je minderlast van misselijkheid, doe ik ook namelijk, ij het avond eten. S ochtends is niet doen! @hier, vandaag heelheel spannend, eerste echo bij de ivfarts, we horen of het er 1of meer zijn, en of alles goed zit... Pfffff..... Ben op van de zenuwen
Goeiemorgen dames Hier verrot geslapen. Lag al om kwart voor 10 op bed maar heb alle uurtjes gezien. Kijken hoe we de dag door gaan komen. @foliumzuur, ik gebruik die van de kruidvat alleen foliumzuur. @flower82 ik leef met je mee meis, mijn duimen blijven nog steeds voor je draaien. @llkh1984 voor jouw vandaag dus een hele spannende dag. Geniet van je echo. Mooie afsluiter van het jaar,jouw dag kan straks niet meer stuk. Mijn kleine meisje komt zo terug van haar vader,en daarna meer eens de boodschappen in huis gaan halen voor vanavond.
@flower , echt balen. Ik blijf voor je duimen !! @llkh , succes vandaag bij je echo Wat een mooie foto's van jullie buiken , ik vind een zwangere buik er altijd zo mooi uit zien. Ben echt benieuwd hoe de mijne eruit zal gaa zien hihi ik slaap ook slechter dan normaal. Afgelopen week was ik vrij en elke ochtend klokslag 9 uur wakker en ontzettend misselijk. Gister eerste ochtend dat de misselijkheid mee viel. Vandaag helaas gewoon werken en tot nu toe gaat het redelijk.
Ik ga straks de vk bellen, dit was de afspraak bij krampen en meer bloedverlies. dus hopelijk kan ik langs komen en weet ik waar ik aan toe ben.
Flower82: he nee toch meis. Ik blijf voor je duimen hoor. Ik ken dat vreselijke gevoel van onzekerheid. Sterkte! @llkh1984: spannend hoor de eerste echo. Veel succes vandaag. @slapeloze nachten. Vannacht om 4 uur wakker geworden en daarna amper meer geslapen. Vanmiddag denk toch maar even een powernap doen anders val ik met oudjaarsavond om 22.00 al in slaap. @vitaminepillen. Ik gebruik de mamavitamine van het kruidvat met foliumzuur erin. Die heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en beviel prima.
oww....meid ik hoop zo dat alles goed komt! je hebt groot gelijk, gewoon bellen hoor!! want morgen is waarschijnlijk ook alles nog eens gesloten... xx
heey meiden, ik ben weer redelijk opgeknapt!! ik voel ook gelijk mijn kwaaltjes weer een stuk beter, was zo beroerd van de koorts dat ik mijn kwaaltjes niet meer voelde, dus ja gelijk een streskip natuurlijk! heb met 5 weken en 2 dagen ook nog een test gedaan dus, mijn test streep was dikker en donkerder dan de controllen streep en ik had niet eens ochtend urine gebruikt, dus ik was weer erg opgelucht toen ik dat zag! Vandaag heb ik een afspraak gemaakt bij de verloskundige ik moet 29-1-2013, 13.00 en 1 week daarvoor krijg ik een termijn echo, waarschijnlijk de 22-1-2013, krijg nog te horen precies wanneer! @ buikjes: ik zag echt onwijs mooie buikjes voorbij komen! ook al buikjes van nu! ik merk wel dat alles wat minder lekker zit en soms is me buik echt al dikker, maar dat zijn echt mijn darmen! hebben jullie ook zoveel zin in vandaag...eughumm.... ik totaal niet heb ook super slecht geslapen, maar 3,5 uur, dus ik hoop dat ik vandaag nog even kan liggen! suc6 vandaag iedereen! xx
Flower , wat een onzekerheid! Sterkte, hoop dat alles goed is. Knuffel ! Kwiebeltje , wat fijn dat je wat opgeknapt bent. Korte nachten ....bblluehh, straks nog maar even slapen dan! Iemand had een echo vandaag (naam f kwijt)veel plezier!!! Wij zullen vandaag de verloskundige eens bellen Verder voel ik me top! Verkoudheid bijna over, alleen nog wat irritant en verder heb ik nergens last van... Hele fijne jaarwisseling iedereen
KiDoNe, ik denk eerlijk gezegd wel dat je korter dan je banner zwanger bent. Jouw banner staat gelijk met de mijne, maar ik testte 16/12 al licht positief. Ik denk dus dat je krap 5 weken bent. BabyWish91, fijn dat je vriend meehelpt bij het huishouden. Hier manlief ook wel, maar dan moet ik wel vertellen wat er moet gebeuren Chiqui, jij bent druk bezig geweest Liesje1975, dat was inderdaad wel jammer om alsnog een keizersnede te krijgen, vooral niet praktisch met 1 dreumes en 2 baby's, maar hij moest er toch uit, haha. Lekker een verlate huwelijksreis. Waar gaan jullie naartoe? Gaat jullie zoontje ook mee? Renima, balen dat je vriendin niet zwanger is. Weet ze al dat jullie wel zwanger zijn? Flower82, ow nee toch. Ik hoop toch dat alles goed is. Het zou fijn zijn als je mag langskomen. llkh1984, spannend die eerste echo, ik hoop dat er al een kloppend hartje te zien is. Kwiebeltje, fijn dat je weer bent opgeknapt. Alvast een fijne jaarwisseling. Ik ben benieuwd of ik het ga redden tot middernacht. Misschien dat we gewoon al op tijd gaan slapen, manlief moet morgen om 07.00 werken, we zullen toch wel door het vuurwerk gewekt worden en dan gaan we even met de kids ernaar kijken.