Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Helaas heb ik een miskraam...

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Fijne jaarwisseling en een goede zwangerschap met in 2013 hopelijk veel nieuwe wondertjes!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :( :( nee toch.. wat ongelofelijk rot voor jullie! Hele dikke knuffel!! Hopelijk in 2013 een nieuw wondertje voor jullie!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Pff Flower :( neee sterkte ermee zeg.

4. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ahhhwww..... ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie! wat vervelend dat je zo het jaar uit moet:(
    ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat jullie in 2013 toch nog een gezonde baby mogen krijgen!

dikke knuf

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    JustMo Mooie test!! Ik ben volgens mij de enige die geen hoesje eromheen heb gekregen..

6. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    misschien niet helemaal gepast tegen over flower om dat nu te zeggen, sorry daarvoor!
    maar dames ik wens jullie een onwijs goed, gelukkig en gezond 2013!
    ik denk niet dat ik vandaag nog kom kijken, want de plicht roept hihi... druk bezig met eten voor bereiden enz.
    nou de jip en manneke champagne staat al koud!

xx

7. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @flower...jeetje wat een super klap zeg!
    Heel veel sterkte de aankomende tijd!!

8. JustMo

JustMo Niet meer actief

Aah nee! Wat ontzettend vervelend voor je!! Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken.

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hè meid, wat akelig... :( Ik wens jullie veel sterkte toe...

10. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    @flower82 gatver wat een rotbericht. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel van ons ♡

11. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    @justmo wow dat is een super knallende test. Hier nog wachten tot ze bellen voor een afspraak. Vindt het wel spannend.

Iedereen alvast een super knallend uit einde. Hier ff aan de slag met hapjes maken enz.

12. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte!!! En 2013 wordt vast jouw jaar! Zet m op!!

13. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Sassie1980, Wij gaan naar Cuba toe en natuurlijk gaat mijn zoontje mee, ik kan nog niet eens een nacht zonder hem, laat staan 3 weken! :)

Flower, Ah nee... Heb er echt even geen woorden voor. Ik hoop toch echt dat het voor jullie ook nog gaat gebeuren in 2013. Heel veel sterkte meid.

Llkh1984, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag?

Clijntje, gefeliciteerd!

JustMo, mooie test! Ben echt wel een beetje jaloers op al die mooie mvm testen zeg.

Hier heb ik een poging gewaagd om oliebollen te maken maar werd zo misselijk van die geur dat ik het heb opgegeven. Mijn man gaat straks nog een poging wagen zei hij... We zullen zien.

Iedereen een heel fijn uiteinde en al het beste voor het nieuwe jaar!

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    :(
    Zo hoor je het jaar niet af te sluiten. Dan wil je naar leuke dingen in het nieuwe jaar uitkijken.

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies en dat jullie toch een gelukkig 2013 zullen hebben met hopelijk een goede zwangerschap. Dikke knuffel!

15. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    wat een ontzettend rot nieuws voor jullie! hele dikke knuffel, en hoop dat 2013 ook jullie jaar mag worden. Sterkte

16. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    Iedereen een hele fijne avond, proosten met de jip en janneke champagne, en een super 2013 met in augustus allemaal mooie en lieve babietjes!

17. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@flower , wat erg :( een hele dikke knuffel en ga voor je duimen dat het alsnog in 2013 lukt ! Xx

@iedereen, hele fijne jaarwisseling :)

18. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey meiden,

Hier nog wat minder goed nieuws.
    Was met moeite een vruchtzakje te vinden, alleen deze loopt een week achter op groei.
    Kan 2 kanten op of hij loopt echt achter maar das onwaarschijnlijk omdat ik best snel een positest had, andere kant het is vorige week gestopt met groeien en is het wachten op de ongi, en dus een mk.

Volgende week weer een nieuweecho, om te kijken hoe en wat, groei? Geen groei? Weg?

Xx

19. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    @llkh1984 dat had je liever ook niet gehoord. Hier blijven de duimen voor jullie draaien. En hopen dat je inderdaad volgende week gewoon een goede echo heb. Dikke knuf meis. Ik weet hoe je je nu voelt.

20. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hè meid, wat een onzekerheid, mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina