Aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 - Deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sugarblossom, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 aug Mama's

Bevallingslijst

Sugarblossom: 16 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Liesje 1975: 17 augustus - 37 jaar - 3e kinde
    MamaAnnelies:18 augustis - 18 augustus - 21 jaar - 2e kindje
    Mounia05: 20 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    Charley82: 21 augustus - ?? jaar - 1e kindje
    Madeliefste: 22 augustus - ?? jaar - ?? kindje
    Ilkh1984: 23 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Djennes: 23 augustus - ?? jaar - 2e kindje
    Lootje: 24 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    MamavanNikhil: 25 augustus - 19 jaar - 2e kindje
    ML82: 26 augsustus - 30 jaar - 3e kindje
    JustMo: 26 augustus - 30 jaar - 2e kindje
    Clijntje: 26 augustus - ?? jaar - ?? kindje
    KiDoNe: 27 augustus - 25 jaar - 2e kindje
    SonjavT:27 augustus - 27 jaar - 2e kindje
    Saskia1980: 27 augustus - 33 jaar - 4e kindje
    Kwiebeltje: 27 augustus - 22 jaar - 1e kindje
    MissNova: 27 augustus - 26 jaar - 1e kindje
    Letty26: 29 augustus - 27 jaar - 1e kindje
    Mausje84: 29 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Pleak: 30 augustus - 28 jaar - 2e kindje
    Babywish91: 31 augustus - 21 jaar - 1e kindje
    Chiqui: 31 augustus - 33 jaar - 3e kindje
    Renima: 31 deaugustus -35 jaar - 2e kindje
    Hoop84:31 augustus - 28 jaar - 1e kindje
    Josie88: 31 augustus - 24 jaar - 1e kindje

Afspraken, controle & echo's

BabyWish91 - 2 januari - intake Moeders voor Moeders
    KiDoNe - 2 januari - intake Moeders voor Moeders
    Sugarblossom - 3 januari - eerste echo ZKH
    MamaAnnalies - 3 januari - intake + echo
    Babywish91 - 8 januari - eerste echo gyn
    Pleak - 8 januari - eerste controle gyn
    ML82 - 8 januari - eerste echo verloskundige
    Clijntje - 9 januari - eerste echo
    Renima - 9 januari - 21.00 - intake verloskundige + echo
    Charlie - 9 januari - eerste echo
    Letty - 14 januari - termijn echo
    JustMo - 15 januari - intake verloskundige + eerste echo
    SonjavT - 16 januari - intake verloskundige
    Lootje - 16 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Mausje84 - 18 januari - intake verloskundige
    Djennes - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Kwiebeltje - 22 januari - termijn echo
    KiDoNe - 22 januari - intake verloskundige + eerste echo
    MamavanNikhil - 23 januari - intake verloskundige + eerste echo
    Liesje1975 - 28 januari - intake verloskundige
    JustMo - 28 januari - termijn echo
    Sassie - 29 januari - termijn echo
    Kwiebeltje - 29 januari - intake verloskundige
    Sassie - 6 februari - intake verloskundige
    Liesje1975 - 8 februari - 12 weken echo
    KiDoNe - 14 februari - termijn echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Flower 82 - 7 weken

27 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing

Wil je wat in de lijst zetten? kopieer telkens het laatste lijstje met kleur a.u.b!

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ow handig die lollies! ik hoop dat ze werken!

nou eten is hier dus ook echt een drama! ik at echt bijna alles en ik lust nu bijna niets meer! ik lust allen nog maar een wit afbakbroodje met worst, een sesam cracker met kaas, komkommer en mandarijnen en af en toe een lekker zoet snoepje! verder smaakt echt niets me en moet ik al kokhalzen bij de gedachten...blehhh
    alles wat ik eet, zeker warm eten proeft allemaal zo zout! zelfs als ik geen zout over doe...
    en kwa drinken lust ik alleen nog water en ice thee green:p ook niet erg veel dus!
    maarja ik blijf wel alles gewoon eten alleen ik merk dat ik t er echt bijna niet in krijg en dan moeite heb om t binnen te houden...dusja ik eet maar in etappes!

xx

3. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@ sugarblossom, wat is mmm :$ ? Beter dat je vriend gewoon een goede baan heeft.

@ kwiebeltje, bij ons is het ook normaal rond 10 weken een echo te krijgen maar als je een miskraam of andere medische geschiedenis heb dan doen ze hem vaak eerder rond 7 a 8 weken.

Ik heb geen trek in ander voedsel dan normaal, gelukkig :p

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Ik werk in het onderwijs, gelukkig nog even vrij dus....pfff ben zo ongelooflijk moe!
    De mmm is medische malle molen. (Hulp krijgen in het ziekenhuis)
    Als ik al die echos al zie word ik jaloers ;)
    Ik wil ook graag een zou bijna bellen als ik hoor dat kdit al kan met 6 weken, wil niet wachten tot 8 weken :( Hihi.. Doe t wel hoor
    Normaal, als alles goed is ga je naar de vk en krijg je alle controles daar

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @zin in ander eten: McChicken, eierbal en raspatat met mayo en curry. Owja, en tomatencreme soep (dat was ook al voor nod)

Toch wel heel spannend dat mvm straks langskomt :D

Ik krijg ook een vroege echo ivm mmm.
    Eerst wou ze voor 18 januari afspreken, maar ik heb 'm zelf verplaatst omdat ik toch wel heel onzeker was of alles wel goed zou zitten. Nu kan ik 8 januari gaan voor de 1e echo.

6. mounia05

Oke onderwijs is wel lekker heb je meer vakanties tussendoor of moet je thuis veel voorbereiden ? Je echo is volgende week al , die paar dagen lukken toch ook nog wel :p

Heeft iemand het al op het werk verteld ? Ik nog niet , aan de ene kant wil ik het zeggen omdat ik zo blij ben maar aan de andere kant wil ik wachten tot ongeveer 15 weken want heb geen behoefte om met hun te delen als het mis gaat.

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Termijn echo, heb ik nog niet gepland staan, alleen de afspraak bij de gyn. Is wel even goed zo, zie erg tegen de termijn echo op.

@ werk, ik ben thuis-blijf-mama. Heb wel gewerkt, tot aug 2012, toen is mijn contract niet verlengd. Ik werkte in de kinderopvang en daar gaat het niet zo goed mee. Mijn zoontje knapte helemaal op toen ik thuis zat, dus hebben mijn man en ik besloten dat ik een tijdje thuis blijf. (solliciteren heeft toch niet zoveel nut) Ik vind het vaak heel leuk, soms heel stilletjes en een beetje eenzaam.

@ rare eetgewoonten.. die heb ik niet, ik lust bijna niks. Vooral niet: vlees, aardappels, kaas. Vis vind ik nu wel lekker, dus dan eten we maar wat vaker vis ;)

@BabyWish, hahaha als je die 'zin in ander eten' je hele zwangerschap houdt wordt het nog wat :p toen ik zwanger was van mijn zoontje deed ik op een gegeven moment een moord voor een BigTasty. Heb ik 2 keer op, meer mocht niet van mijzelf ;) (maar toen was ik al wat langer zwanger hoor ;))

8. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Ik wil het nog niet vertellen.
    Vind dat het hem nog niks aan gaat tot de 12 weken ongeveer.
    Ik kan het tegen niemand zeggen, want dan weet de directrice het ook en die heeft het vreugdevolle nieuws van n collega ook vertelt zo dat zij t niet kon zeggen, was zacht gezegd apart.

Mmmmmm Veel mensen denken veel vakantie, maar normaal week ik in de vakantie ook nog op school en deze vakantie heb ik alleen niks gedaan met kerst en oud en nieuw.
    We zouden eigenlijk wel echt vakantie moeten hebben.
    Een fulltime baan in het onderwijs betekent in de weken van geen vakantie 42.5u maken per week zodat je iets meer vakantiedagen krijgt :)
    Heb niet te klagen hoor ik hou er echt van om met de leerlingen bezig te zijn ;)

Raar eten, pffffff zijn in pizza's en mac is echt erg vanochtend om 11u treden er langs n mac, tis dat ik ook nog hersenen heb een niet alleen n maag Haha anders hadden we er wel gezeten, nu gelukkig niet

9. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    @eten. Ik ben op dit moment verslaafd aan kalfskroketten. Kan ze elke dag wel eten.

@ hoofdpijn. Hebben jullie hier ook last van. Ik heb sinds ee paar dagen knallende hoofdpijn. En normaal gesproken helpt alleen ibuprofen, maar die mag je nu juist niet hebben. Dus draag mijn bril maar weer voor mijn hoofdpijn.

@moe zijn. Hier gugantisch. Vanmorgen tot 10.00uur geslapen en vanmiddag om 15.45 er weer in gegaan tot 17.15uur. Was compleet gesloopt.

Nu zo heerlijk aardappels eten. Ontzettend zin in.

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Charlie82 Oei niet fijn dat flauwvallen..Over Gember :$ nou... ik heb net gemberwortel op het zat echt heel toevallig in de tagliatelle saus die ik nooit heb gehad! Ik kan heel moeilijk eten op dit moment maar voordat ik wist dat ik zwanger was: at ik banaan met brood met poedersuiker ik dacht waarom heb ik er nou zo'n trek in. At nooit bananen en vooral niet op brood hahaha en toen kwam de aap uit de mouw :)

KiDone
    Niet fijn hier geen hoofdpijn maar dat kan inderdaad voorkomen in de zwangerschap hoorde ik.

Iedereen
    Zal ik doen over die lollies. Gelukkig hadden ze een nieuwe site en daar kon je ze bestellen ook zonder Lavendel dat heb ik dus gedaan. Ik zit nog steeds met die dichte oor / vocht grrr 3 weken nu al. Moet nog inhalen tot maandag maar zie dat er van komen dat er straks iets anders moet gaan gebeuren :( want open wilt ie maar niet!!

Ik hoor sommige over de MCDonalds praten, zo daar had ik met 5 & 6 weken ook zo'n trek in maar nu twijfel ik krijg niet veel binnen meer. En ben de enigste lees ik die een late echo krijg (onder alle MMM meiden) ons ziekenhuis denkt er heel anders over hihi. Nou ik ga de Spaghetti opwarmen mijn vriend moet nog thuis komen moest weer eens overwerken.

11. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Sugarblossom Ik krijg mijn echo ongeveer in dezelfde week van mijn zwangerschap dan dat jij hem krijgt! Ik moet volgende week namelijk!
    Veel plezier morgen!! :)
    Ik kan ook niet veel op hoor, maar gewoon Mc Donalsds ;) klein hapje!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    clijntje Dank je wel meis. Oh jij toch ook ja hihi maar we zitten niet in het zelfde ziekenhuis toch toevallig? :p

13. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    sugarblossom ik zit in 1 van de ziekenhuizen die bij freya bekent staat als 1 van de beste van NL ;) Het zou natuurlijk erg goed kunnen als ik zie waar je vandaan komt :p

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    clijntje Ik weet wel dat ze van Freya een pluim hadden gekregen. Volgens mij zitten we dan inderdaad in hetzelfde ziekenhuis haha!

15. mounia05

@pleak , ik snap dat je tegen de echo op ziet. Heb toevallig net je verhaal gelezen in een ander topic. Echt vervelend hoe het is gegaan maar gelukkig is je zoontje gezond. Je weet in ieder geval dat je hier met ons er over kan praten misschien dat het een beetje helpt :).

Ik heb een vraagje , ik wreef net over me buik want hij zat een beetje vol van het eten. En het voelde zo hard. Dit kan nog niet me baarmoeder zijn als ik internet moet geloven maar kunnen het misschien me buikspieren zijn die naar voren worden gedrukt door me darmen ? Heeft iemand anders hier ook last van ?

16. mounia05

Sugarblossom succes morgen bij je echo :D hoe laat heb je hem ?

17. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Mounia ik heb daar soms ook ineens last van..dan voelt mijn buik gewoon hard aan. Ik heb het idee dat het mijn spieren/ banden zijn.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wat een opluchting.

Hij droogt een beetje langzaam, want ze had best veel druppels in die test gedaan en na een minuutje heeft ze de test ondersteboven in die kartonnetje gedaan. En ik heb 'm daarna weer snel omgedraaid.
    Want je moet een test na het uitvoeren toch nooit naar beneden leggen ?

Anyway: Hier is die dan ! :D

19. mounia05

Oke gelukkig dan ben ik niet gek aan het worden :p

Mooie test hoor babywish :D

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mooi hoor :D wat heb jij voor cadeautje(s)? Mag jij ook gelijk starten?

@ Mounia, dank je wel :)
    Over je buik, ik denk ook dat het je buikspieren zijn. Bij mijn zoontje kon je een stukje later je baarmoeder goed voelen als een soort bal/ballon in je buik. Ik heb nu vooral 's avonds ook zo'n harde ronde buik.

Deel Deze Pagina